main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 3 - Spoilers velkommen!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jul 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    "Så Kan Jediridderne Sgu Lære Det"? [face_laugh]
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_laugh]
    ja det bliver svært for dem, uden at det kommer til at lyde helt åndssvagt. 'Den skjulte fjende' er dog ikke så direkte en oversættelse af 'The phantom menace'.

    Tror det bliver noget i retning af det du sagde Par, 'Sithordenens hævn'.
     
  3. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    med mindre det er et hokes ligesom med Revenge of the Jedi.

    Det tror jeg ikke det er, et "hokes"! Revenge of the Jedi, blev jo ændret, netop fordi hævn var en "Dark Side act".

     
  4. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg skulle lige til at sige noget tilsvarende.

    Titlen ligger op til ROTJ på en fin måde. Jeg håber dog at planeten Mustaphar er hokes, eller mere korrekt et hoax.

     
  5. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    George Lucas ændrer jo forklaringer som det passer ind i hans program (EP 7-9 / Ingen EP 7-9), men jeg har på et tidspunkt læst at Revenge of the Jedi var en fuptitel på linie med Blue Harvest - langt ude, men det hár jeg altså læst. Og hvis det ene var hokes, så kan det andet vel også være det.
    Anyway, når teaserne og trailerne begynder at komme, så får vi jo syn for sagen.
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ah, gad vide om det ikke er rimeligt sikkert efter de har slået det op på den officielle hjemmeside?

    Det ville være extremt dårlig marketing at trække titlen tilbage om et par måneder.

    Blue Harvest dæk-navnet var også mere for at holde folk væk fra settet, når de optog.
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Med hensyn til den danske titel, så tror jeg på noget med "Sith Fyrstens Hævn".

    Return of The Jedi blev jo til Jediridderen vender tilbage, så "Sith" kunne godt være ental.

    Jeg synes bare "Fyrst" lyder så dårligt, men nu må vi se...
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg var godt klar over at Blue Havest blev brugt til at holde nysgerrige væk. Men efter hvad jeg har læst, så var Revenge of the Jedi også ment som en dæktitel, som af uforklarlige årsager skulle være sluppet ud til FOX, som satte en produktion af Merchandise i gang før George Lucas kunne stoppe det.

    Men som sagt har GL det jo med at skifte forklaring efter hvad der passer ind i hans program, og jeg tror ærligt talt at det her er én af de gange. De har trods alt nået at producere en hel del merchandise, som jeg egentlig troede at GL skulle godkende.
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det generer mig ikke specielt om den danske titel kommer til at lyde dårlig eller ej. Jeg har aldrig brugt andet end de engelske titler aligevel ;)

    Jeg har hørt at Revenge of the Jedi var for at spænde ben for alle pirat-folkene. Folk der producerer ulincieret legetøj og den slags.
     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det kunne Revenge of the Sith vel så også være. Der er jo stadig lang tid til de begynder at vise teasers og trailers. Det kunne da være gyldent, hvis det var tilfældet. [face_laugh][face_devil]
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det tror jeg faktisk er et rigtig godt bud. De skriver nok ikke bare 'Sithernes' - det lyder nok for underligt. Sith-fyrstens eller Sith-kejserens hævn måske.
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Sith-Kejseren lyder faktisk fedt! :cool:
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    - eller som der står i en nyhed på Filmz: Siths hævn
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Er jeg den eneste der synes han ser lidt æggehovedet ud?

    [image=http://home1.stofanet.dk/thoso/pics/secret_images/DarthVader_epIII_1.jpg]

    [image=http://home1.stofanet.dk/thoso/pics/secret_images/DarthVader_epIII_2.jpg]
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Cool!! Det er jo min yndlings skurk!!! Oh yeah. Jeg tror ægge-hoved looket skyldes at billedet måske er blevet presset lidt sammen. Jeg må lige lege med det i Photoshop.

    /edit: hvis man strækker bredden til 900 px så ser det helt fornuftigt ud.

    Jeg lagde også lige mærke til at hans armor er anderledes end i OT. Her ser det ud som om at skulderpladerne er en fast del af selve bryst-stykket. Burde gøre det en del sværere at bevæge sig... men det ser da cool ud.
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Bestemt en mulighed! Bliver fedt at se ham på det hvide lærred igen!
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Biografsalen vil explodere i jubel når han endelig træder frem og hører den velkendte hæse vejrtrækning- Jeg glæææææder mig :D
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
  19. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Sejt. Kan godt lide retro stilen. Vi skal jo tilbage til 70érne i filmen. :cool:

    Og så fandt jeg lige ud af hvorfor TK er blevet væk. Han ser ud til at være travlt optaget et andet sted...

    [image=http://ptgreat.freewebspace.com/av-103.gif]

     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
  21. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja det var dengang man kunne lave seje plakater :D
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nye billeder fra ROTS på Dahf.dk Ca. midt på siden...

     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Er der nogen der har læst beskrivelsen af Ep3 traileren? Det er hot stuff :D Glæder mig meget til at se den igen og igen og igen og igen...
     
  24. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nope, hvornår kommer den ud? Ved godt det "kun" bliver for Hyperspacere, men aligevel.
     
  25. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg så godt at der var en beskrivelse af traileren på filmz, men jeg afholdt mig dog fra markere og læse teksten. Jeg synes at jeg vil lade mig overraske.:eek:

    Hvad jeg så laver i denne tråd kan jeg ikke lige forklare...8-}
     
Thread Status:
Not open for further replies.