main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 3 - Spoilers velkommen!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jul 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det er også mega svært at lade være med at læse i den... :( men min kæreste har givet mig en opsang og sagt at det var fesent hvis jeg læste den før jeg så filmen... så jeg lader være...
     
  2. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har også købt "The Making of -" og de andre bøger du nævner skal også købes, men om det sker før eller efter filmen ved jeg ikke lige endnu, men ligesom dig har jeg heller ikke noget problem med at vente med at kigge i bøgerne. Men det kan måske være meget rart når man har set filmen første gang, at man så kan gå hjem og få suppleret indtrykkene med bøgerne.
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Sidder lige og hører sountracket til ROTS, som kom i min postkasse i dag.

    Det er vildt godt, 'Battle of the heroes' er lige så genial som 'Duel of Fates'.

    Yay det bliver vildt fedt at få sat billeder til musikken for det lyder fantastisk!
     
  5. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Jeg syntes "battle of the Heroes" lyder lidt WW2 agtig.
    Rigtig god musik nummer, men lidt WW2 Nazi tyskland.
    MÃ¥ske er det meningen.
     
  6. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    WW2 agtigt? Det synes jeg så ikke.

    Men det er et lækkert soundtrack, med hardcore referencer til ANH. :eek:

    :D
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg har ikke købt soundtracket endnu.....

    Min favorit GUF butik er lukket :(
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Floyd, de har også soundtracket i andre butikker;). Du kunne jo også købe det med slipcase vi snakkkede om.
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Tænkte på, er Jar Jar overhovedet med i ROTS? Jeg synes ikke jeg har hørt noget til ham i forbindelse med denne film?

    Ikke at jeg klager :p
     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ifølge IMDB står han til at være med.
     
  11. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    SÃ¥ lige et indslag i TV2 nyhederne om Premieren i Cannes. Det varmede mit hjerte at de kaldte det den sidste Stjernekrigsfilm....
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Der var noget om ROTS i Troldspejlet i går, men jeg skyndte mig at zappe væk før ejg blev spoilet. Nåede dog lige at se Gina og vistnok også Coras.
     
  13. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Så er min lyserøde legetøjsblaster blevet malet sort og sølv og er klar til når det går løs i morgen!

     
  14. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Uhh! Jim din frækkert, har (havde) du virkelig en lyserød laserpistol..... :D
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg havde overvejet, om jeg skulle tage et eller flere af mine Master Replicas-lyssværd med, men jeg har ikke rigtigt nogle holdere til dem.:(
    Og da jeg ikke har billligudgaven med klinge på, så er det ikke noget jeg gider, at gå rundt med i hånden.
     
  16. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Gina her:

    Så er vi nået hjem, og hold da helt op hvor var det en feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed film!!!! *ryster stadig*
     
  17. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ja, jeg sad også med gåsehud over hele kroppen da filmen startede :)

    Og endnu engang, Camilla og Glenn, MANGE TAK for den oplevelse i har givet mig ved at betænke mig med en billet til Premieren. [:D]

    Jeg har meget svært ved at udtrykke min glæde, og jge tror ikke i helt har opfattet hvor meget det har betydet for mig. [:D]

    Nu ærgrer det mig bare lidt at jeg ikke kan være med i diskussionen de næste par dage, jeg tager nemlig til jylland på fisketur indtil søndag, men ser frem til mange indlæg i denne tråd :)
     
  18. EXAR_KUN23

    EXAR_KUN23 Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 4, 2005
    Den bedste film af dem alle... :D

    Har aldrig set noget ligene....
     
  19. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Den kan da ses en gang til ja :D


    ------------
    --Garindan--
    ------------

    hehe.
     
  20. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Helt fantastisk film. Jeg var virkelig rørt!

    SÃ¥ den to gange i Imperial!

    Og Stegelmann var jo fantastisk som altid :)
     
  21. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ok, Paranorinas officille mening om ROTS:

    Rigtig rigtig fed film, om den var ligesågod som de gamle film ved jeg ikke, men hvertfald bedre end TPM og AOTC, og sikkert også bedre end ROTJ.
    Computereffekterne var forbedret kraftigt i forhold til sidste film, men der mangler stadig meget. Især Wookieerne og trooperne kunne godt have været bedre, men de skærer mig ikke længere så meget i øjnene. Især Yoda er blevet forbedret.

    Det gode:
    Endlig ser man kampen mellem Anakin og Obi-Wan, og jeg blev ikke skuffet, tværtimod havde jeg næsten gåsehud under hele seancen. Jeg havde altid forestillet mig Anakin faldt ned i lavaen og geopstod som Vader, men denne løsning virker bedre.

    Jar Jar har ingen replikker.

    Droid generalen var langt federe end jeg havde forventet.

    Plottet og scerierne er overvældene.

    Det knapt så gode:
    Mangel på droid-humor. R2 og C3PO har ikke rigtig nogen dialog, og de få sjove replikker CPO har virker påklistret, men stadig sjove.

    Slaget på Kashyyyk er lidt overfladisk. Jeg blev skuffet over at de ikke udnyttede sig af chancen for at vise hvor hardcore wookieer skulle forestille at være når de nu endlig havde chancen.

    EDIT: Paranorina til premiere. Det er Par til højre!
     
  22. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Tja Kashyyk var ikke helt hvad jeg havde forventet. Troede hele planeten var dækket af enormt store træer og at INGEN wookier kom i underskoven, men det er nok EU og vi ved jo hvad good old Georg synes om det :)

    Var jeg den eneste der knep en tåre da man så Luke blive afleveret til Aunt Beru og Owen Lars og man så de to sole gå ned og med Luke's theme for fuldt tryk i baggrunden :-(

    Synes dog stadig at vi manglede at høre The Imperial March helt, ligesom vi gjorde i Episode 2!

    Edit: Var jeg den eneste der var flad af grin over de havde kaldt en planet for Mustafar, det lød virkelig for dumt :)

    Der var mange jokes om det, der hvor jeg sad!
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Nu vi taler om wookieer, var der så andre der bemærkede Tarzan-råbet fra Wookieerne når de svinger sig ned på et af køretøjerne? :D
     
  24. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det er nok det samme råb Chewbacca laver i Jedi.
     
  25. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeps, jeg synes bare det er fedt den slags går igen.
     
Thread Status:
Not open for further replies.