main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode 3 - Spoilers velkommen!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jul 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Det vil stadig være bedre end en TV-serie!

    Så kan vi jo bare vente på episode -1 -2 -3.......
     
  2. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvis det står på gossip.tv2.dk så MÅ det være sandt!
     
  3. EXAR_KUN23

    EXAR_KUN23 Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 4, 2005
    Selvfølgelig er det sandt :p

    Nej jeg tænkte bare hvad skulle der være at fortælle???
     
  4. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Der er masser at fortælle.

    Han skal nok finde på noget der tilsidesætter continuiteten, som alle andre skribenter prøver at overholde!
     
  5. EXAR_KUN23

    EXAR_KUN23 Jedi Youngling

    Registered:
    Mar 4, 2005
    Jeg sidder bare med en fornemmelse af den bliver lidt tam i forhold til RotS...

    Men hvem ved? Jeg kan overbevise
     
  6. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Rolig nu, der går nok mindst tre år før vi ser noget til en eventuelt ny film, og så er din begejstring for ROTS faldet.
     
  7. Frozian

    Frozian Jedi Youngling

    Registered:
    May 20, 2005
    Jeg tror bare han skal passe på hvis han laver en film mere... Da han i sin tid lavede tPM blev den jo ikke så stor en succes blandt Star Wars fans som man kunne have håbet (Har jeg hørt- blev faktisk selv rigtig fan da jeg så den med noge venner :))

    Jeg er bare bange for, at hvis han laver en film mere vil den blive en fiasko, som ødelægger troværdigheden omkring Star Wars universet (Lidt ligesom når TV3 siger, at nu har vi den sidste og endelige sæson Robinson men så kommer der alligevel en til næste år.. ved ikke om nogen kan følge mig?
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Æhmmm... kan vi ikke holde tråden på rette spor? Nemlig om ROTS?

     
  9. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    RTOS IS TEH GREATES MOVIEE EVAR!!1!11!11
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    SÃ…DAN!!!111!!! YAY1!!
     
  11. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Nørder. :-B
     
  12. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Til dem der endnu ikke selv er stødt på denne side om cameos og små ting der er værd at lægge mærke til i EPIII vil jeg da lige kaste dette link.:)


    Er der iøvrigt nogen her der skal se filmen igen til den sidste forestilling i Imperial?
    Jeg går selv med tanke på at gøre det. En ting jeg i øvrigt også gjorde til EPII.



    Edit: Jeg har iøvrigt lige erfaret, at der mandag d. 30. maj sendes et program kl. 23.00 fra Tivoli d. 18. maj på Kanal København.
    Der vil muligvis også være noget fra Imperial. Jeg nåede i hvert fald 5 min. af et program sidste lørdag eftermiddag på Kanal København, hvor man så Camilla og Natascha i Imperial.
     
  13. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Damn, jeg kan ikke se Kanal København, ikke engang lørdag efter midnat......

    Hvornår er den sidste forestilling i Imperial?

    Jeg kunne da godt finde på at gå ind og se den en gang mere :)
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Den sidste forestilling i Imperial er onsdag d. 15. juni kl. 21:30. Hvilket jo desværre vil sige, at det er hverdag dagen efter. Men det er jo først dagen efter.:p


    Og hvad mener du med "en gang mere"? Jeg har set den 4 gange nu. Senest i går aftes, hvor jeg mødte Natascha og købte en billet til en bedre plads af hende.
     
  15. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg har vist ferie den uge, så det kunne være jeg skulle tage med. Har du nogen gode billeter?

    Jeg har desværre kun set den en gang indtil videre, hver gang jeg har planlagt at se den igen, er der kommet noget i vejen :(
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har til række 14 i midten.
     
  17. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har kun fået den set 2 gange intil videre. Jeg tror at når jeg skal ind og se den 3. gang vil jeg prøve at tage alene derind.
     
  18. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Jeg har fået set den to gange - og vil meget gerne se den endnu flere gange.
    Og da der gerne skulle komme nogle penge på kontoen en af de nærmeste dage, skulle det kunne lade sig gøre....
     
  19. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg (og kæresten) er også på til den sidste forestilling d.15 takket være Mundi :D

     
  20. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Leia har åbne øjne og Luke har lukket efter fødselen, det er selvfølgelig kun i 2 sek...

    Jeg mener ikke det er muligt at se deres øjne lige efter fødslen, men det er rigtigt at scenen hvor Organa sidder med Leia, der har hun åbne øjne, og scenen med Beru Lars, har Luke lukkede øjne, men det giver jo ikke nogen mening med hvorfor at leia skulle kunne huske Padme??
     
  21. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    "Master Skywalker! There are to many of them, what are we going to do?"

    Hmmm! Man skal høre sandheden fra børn og fulde mennesker.

    Er det en detalje den gode Lucas har overset, at "youngling" kalder Anakin for "Master"?

    Han vil nok dække sig ind under at det er almindelig høflighed at tiltale en ældre person som "Master".

    Så kan i lære det :D
     
  22. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Han er vel stadig "Master of evil" :D :p
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Eller også ved de bare ikke at Anakin ikke er udnævnt til Master, SELVOM han nu er i Jedi-rådet? Det er jo uhørt at man ikke er Master, når man sidder i rådet. De går sikkert bare udfra at han nu er master...

    En anden ting:

    Det dér 'I've got the high ground' som Obi-Wan fyrer af irriterer mig stadigt.. Det giver ikke så meget mening. Anakin kunne i princippet hoppe 2 meter ind på jorden og slås vidre med Obi-Wan. MEN han skal absolut lave en tripel-salto med skrue over hovedet på ham... Synes det er en lidt fesen måde Obi-Wan vinder på.
     
  24. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg synes nu den scene er meget fed, og om ikke andet så viser den jo at Anakin/Vader overvurdere sig selv og undervurderer sin modstander. Og så forklarer det jo også hvorfor at OT Darth Vader er højere end PT Anakin/Vader :D

    Men så bør Lucas jo nok ændre Vader's replik "When I left you I was nothing but the learner" til "When you left me" i sin 2007 super duper DVD extended expanded special edition :p
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Synes nu stadigt at det er lidt et anti-klimax... Ellers super fed fight. Men den går helt i stå da de skal snakke før Obi-Wan hugger armen og benene af ham. Ja det viser at Anakin er overmodig og dumdristig, men alligevel... bare fordi man står højere oppe end sin modstander så er det ikke ensbetydende med at man HAR vundet. Men alas... so be it.

    Den ultimative sword-fight er efter min mening Aragorn vs. den store Uruk-Hai i 'Fellowship' ELLER Obi-Wan og Qui-Gon vs. Darth Maul i ep.1
     
Thread Status:
Not open for further replies.