Episode 3 - Spoilers velkommen!

Discussion in 'Denmark' started by Krede, Jul 19, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede Jedi Master

star 4
    det er ikke så slemt, ikke engang værre end at se en trailer
  2. P-Nille Jedi Master

star 4
    næhh sikkert ikke men tror stadig jeg bare vil glæde mig
  3. Krede Jedi Master

star 4
    Det nye Clonetrooper design fra ep 3 er alt alt for sejt. Vi kommer tættere og tættere på OT stilen.
    [image=http://www.starwars.com/community/news/2004/01/img/20040126_bg.jpg]
  4. P-Nille Jedi Master

star 4
    fedt dvs de kommer til at se mere primetive ud [face_laugh]
    det er nok den ting der irrtere mig mest alting i eps 1 og 2 ser nyere og mere moderene ud end tingene i eps 4, 5 og 6
  5. Krede Jedi Master

star 4
    Det er da ikke mere primitivt. Måske ser designet i PT mindre brugt ud og nyt, men designet i OT er ikke mindre avanceret. Det er bare en anden stil, ikke så meget Art Deco og rene linier.
  6. P-Nille Jedi Master

star 4
    synes stadig at det virker underligt...
  7. Krede Jedi Master

star 4
    Det er jo rigtig nok mest for at skabe en bro mellem PT stilen og OT dvs. at tingene kommer til at se mere '70'er agtige ud, det er jo klart. Synes nu at det er meget fedt, før the clonewars var teknologi, såsom rumskibe, meget kunstfærdigt udført da galaxen var relativt fredelig under republikken.

Under Imperiet bliver rumskibe brugt til grovere ting, krig, smugling osv. derfor er det mere vigtigt at de er funktionelle fremfor rene og pæne. Man ser heller ikke mange tanks eller lastbiler der er designet som en Ferrari.
  8. Paranorina Jedi Master

star 4
    [image=http://www.starwars.com/community/news/2004/01/img/20040126_bg.jpg]

"La Forge to bride!"
  9. JN327 Jedi Master

star 4
    :confused:

*lyden af en højtaler på et hospital*

"...fikserings-hold til stue 3, fikserings-hold til stue 3..."

SKDLD

10. Krede Jedi Master

star 4
    "La Forge to bride!"

What?
  11. Paranorina Jedi Master

star 4
    [image=http://www.kartelle.com/images/TNG/GeordiLaForge.jpg]

Det er La Forge. Og I kalder jer Star Trek fans? tsk tsk :p
  12. JN327 Jedi Master

star 4
    Par:
    [image=http://www.funnies.com/crazy/crazy_man_straight_jacket_hg_blk.gif]

13. Paranorina Jedi Master

star 4
  14. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Her må jeg bryde sammen og tilstå..... da jeg læste de sidste poster i denne tråd, brød jeg sammen af grin!!! Nogen gange er i bare for sjove ;) :D :)

Det må i bare ikke gøre for tit, jeg har ondt i maven, og har svært ved at ramme de rigtige taster.....
  15. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Hold da ferie hvor er den clonetrooper sej!!!
    Men jeg tror kun de har lavet den om, for at gøre det svært for 501'st ;)
  16. Krede Jedi Master

star 4
    He he ;)

For dem der tør at spoile sig, så er der her et billede af den nye ep3 skurk 'General Grievous' på forsiden af en ny boba Fett bog -

[image=http://theforce.net/books/images/boba-fett-5.jpg]

Han er hverken jedi eller sith, men hvis rygterne taler sandt så bruger han lyssværd - hele 2 af dem!
  17. Paranorina Jedi Master

star 4
    Interresant! Noget af en spoiler at lægge ud på et officielt produkt. Han ser nu meget cool ud though.
  18. JN327 Jedi Master

star 4
    Han ligner en Kamino.

19. Krede Jedi Master

star 4
    Par > Ja, gad vide om det var med vilje?

Jeg har hørt noget om at han er en slags prototype Darth Vader... Altså en slags test. Har også hørt andre vilde ting om at han har 4 arme.

Det er forresten også meget sejt at Temura Morrison er med igen, bare som en af super-klonerne som bliver kaldt Commander Cody eller noget lignende.
  20. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Der er kommet nogle nye billeder fra produktionen af EPIII:

Edit: Hmmm, det er svært at vide, nøjagtigt hvad der i givet tilfælde vil blive slået ned på. Men OK Par, du har måske ret, så for alle tilfældes skyld må billederne nu ses via dette link.

Plus et billede mere af skurken fra EPIII her i afsnit 20 af Clone Wars.

[image=http://www.starwars.com/episode-iii/bts/publicity/img/20040220_1_bg.jpg]

Dette billede kommer jo fra den officielle hjemmeside, så det burde være OK.
  21. Paranorina Jedi Master

star 4
    Cool! Jeg glæder mig til at se den mini-AT-ST på det store lærred, samt den onde mørke (sith?) borg. Det der hjulede køretøj nederst synes jeg ser lidt [face_plain] ud, men lad os nu se.
    Pas nu på MODsne ikke bliver sagsøgt for de billeder! :p
  22. Krede Jedi Master

star 4
    Wow tak for linket!! Det ser jo fantastisk ud! Specielt lækkert med de shots fra rumskibet som ligner Kejserens tronrum fra ROTJ. Og det må jo næsten være Anakin efter hans tur i lava'en vi kan se aller-øverst!!

:D :D :D :D 1000 respekt point til Mundi.
  23. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    TJa, jeg blev lidt spoilet idag.

Jeg afslørede en af mine kollegaer i at bruge nettet til private formål, starwars.com, (så jeg så gennem fingrene med det, sympatisk gut ;)), men så måtte jeg lige kigge lidt selv :D og til min store glæde så jeg et billede med Boba Fett (ikke jango, hjelmen var grøn, og "battle scarved") fra episode III
  24. Krede Jedi Master

star 4
    Lyder meget cool, men jeg tvivler nu lidt... ep 3 forgår kun 2 år efter ep 2. Boba er da slet ikke gammel nok til at kunne bære Mandalorian armor. I modsætning til de andre kloner er han jo 'unaltered' og ældes/vokser som en normal dreng. Det må være en anden person, Captain Cody måske?
  25. Paranorina Jedi Master

star 4
    Boba skulle også efter sine have en meget lille rolle i Ep3. Gad vide om han bliver spillet af samme skuespiller? Nogen der ved noget om det, eller ved hvor man kan finde ud af det?
Thread Status:
Not open for further replies.