main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode III: Vet awesome!!!!!!!!!!!!!!!!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Sith Bane, May 18, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Net terug van de bios... WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!

    Stukken beter dan de eerste 2 vind ik. Al is het laatste deel van de film ook beter dan het begin moet ik zeggen. Ik vond ook dat het acteerwerk veel beter was, en de dialogen op een uitzondering na best wel geloofwaardig.

    GA SNEL KIJKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
     
  2. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Nice, isn't it? :cool:

    Vooral Hayden en Natalie, in mijn oppinion, zijn veel vooruit gegaan since AOTC, acteer gewijs. Alles op Mustafar vind ik persoonlijk perfectie.

    Ewan en Ian McDiarmid stelen natuurlijk wel de show, maar toch, ik was ongelooflijk verrast hoeveel meer ik meevoelde met anakin en Padme deze keer, omdat het allemaal zo veel beter was neergazet.

    De dialogue is natuurlijk nog wat slapjes hier and daar, maar toch, een grote verbetering, op alle vlakken. Een meer dan waardig einde aan the Star Wars saga.
     
  3. IncomT65

    IncomT65 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 28, 1999
    Agree, I do!

    Had geen zin om gisteravond nog een post te plaatsen, dus nu maar ff om half zeven a.m. :)

    Het duurt denk ik heel lang voor we weer een space battle te zien krijgen die zich kan meten met die van RotS! Prachtig! Ook ik vond Hayden veel beter in zijn rol dan in AotC. Maar dat komt omdat Anakin in dit verhaal natuurlijk helemaal doordraait, wat Hayden meer vrijheid geeft, denk ik.

    Order 66 vond ik ook een mooi droevig stuk en Ian was helemaal top in zijn rol van machtsbeluste Emperor. Mace ging er wel aan met stijl, zeg!

    Eigenlijk was alles aan deze film een genot om naar te kijken en te luisteren. Hmm, helaas moet ik mijn sig aanpassen... Aayla Secura was one hot Twi'lek. ;)
     
  4. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Aaaahrgh. Nu, dan heb ik nog meer om naar uit te kijken.
    *Durft het nauwelijks te geloven, begint te trillen*
    De suspens, snik.

    Maar bedankt voor de review zonder echte spoilers, moet nog best moeilijk zijn geweest hier niet volledig uit je dak te gaan. [Er gaan Jedi dood? Anakin draait door?! Palpatine wordt keizer :eek: ]
     
  5. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Een dag later en ik kan er nog steeds niet over uit.

    Order 66.... Die muziek.. die beelden erbij. Triest. :( Maar wel mooi.
    Wat een gave film, ook een dag later nog :p
     
  6. theforce81

    theforce81 Jedi Master star 1

    Registered:
    May 5, 2004
    SUPER was, ehhhm correctie: IS de film!! Moet hem alleen nog wel een paar keer kijken om het Star Wars gevoel er bij te krijgen. Niet omdat dat hier slecht in verweven zit, sterker nog helemaal niet, maar het verhaal is zo spannend en bruut opgezet. Ook al weet je dat Anakin overloopt hoop je dat hij alsnog de goede keuze maakt en je te gespannen zit om naar alle mooie details te kijken!! Echt goed opgebouwde film en deze voelt bij mij ook echt aan als een zeer goede film, ook al zou het geen SW zijn!!! Kortom kijken allemaal!

    *Houd nog eventjes zijn Anakin AOTC Lightsaber Replica vast.....
     
  7. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Snif.

    Vrijdag 19:00 uur.
     
  8. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik ben het helemaal met je eens Gabe! Deze film kickte zo veel ass, dat de mijne nog steeds zeer doet! Ik heb natuurlijk wel IETS te klagen, maar dat ga ik nu niet doen. Ik ga er zondag weer heen, en toen ik uit de film kwam gister, had ik er al zin in! :)
     
  9. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    ....en daarna zo snel mogelijk weer, I guarantee it. :p

    Ga overigens zaterdag weer. Kan me ook niet snel genoeg zijn ;)
     
  10. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Kreun. Jaloers.
     
  11. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Even vanaf een ander standpunt gezien: Ik ben jaloers op jou dat je de hele ervaring nog moet krijgen. ;)
     
  12. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    DarthUncle posted on 5/19/05 2:36am
    Kreun. Jaloers.
    [hr][/blockquote]
    Same here.
     
  13. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    *is speechless*

    I sooo soo so so loved this movie! Threw me straight into fandom!

    A few words to describe the movie:

    funny, sarcastic, dark, brutal, cruel,sad


    And OMG Go R2!!!
     
  14. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Joah, hij was goe he. :p
     
  15. Ganner_The_Hero

    Ganner_The_Hero Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 14, 2003
    spoiler





    er waren 2 scenes waar mijn hart effe oversloeg en ik niet meer kon ademen...order 66 en de younglings.




    /spoiler
     
  16. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ja, die waren inderdaad zeer indrukwekkend. Je weet dat t moet gebeuren maar als het dan echt gebeurd...toch wel iets om kippevel van te krijgen.
     
  17. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Daar had ik nog niet echt bij stilgestaan, eigenlijk, die younglings, maar nu ja, ik kan geloof ik wel bedenken wat er dan gebeurd. Wat de scene hoogstwaarschijnlijk niet minder schokkend maakt, dus
    *handhaaft z'n onbedorven staat nog even langer want er is maar een enkele eerste keer* om RotS voor het eerst te zien, in dit geval :p

    Bedankt Bane. [face_plain]

    R2 elfsheen???! Aaahh, it's too much. =P~
    Nieuwsgiering, kan niet wachten. Werkt thuis, denkt erover toch maar richting stad te rennen en te proberen een voorstelling vandaag mee te maken. Zucht. [face_tired]
     
  18. darth_gamer

    darth_gamer Jedi Youngling

    Registered:
    May 18, 2005
    The day after en ik ben er nog steeds niet overheen hoe erg episode 3 ass kickte..toen dacht ik laat ik 's even wat Nederlandse recensies lezen (aangezien de Amerikaanse en Engelse uitermate lovend en zeer positief waren), en tot mijn verbazing wordt ie in de meeste kranten helemaak afgekraakt!! check ook http://www.nu.nl/news/528177/71/Star_Wars_Episode_3%3A_Revenge_of_the_Sith_-_George_Lucas.html

    wat is dit voor bull****??!! hebben ze nou dezelfde film gezien of wat?? hoe verkeerd kun je zijn om deze film 2(!!) sterren te geven, ik bedoel je mag een mening hebben maar dit is zonder meer de beste starwars film na empire strikes back (net na de film stond ie voor mij zelfs op no.1!), ik vind deze recensies niet alleen extreem aanmatigend maar ook zeer dubieus ligt het nou aan mij of weten ze gewoon echt niet waar ze over schrijven, ze geven bijv. aan "dat het verhaal niet boeit" tja interssanter kan het niet worden neem ik aan..ik zou zeggen een landelijke actie, en wat negatieve reacties geven inzake hun belachelijke maar dan ook werkelijk ridicule recensies van wat voor mij 1 van de hoogte punten was en is in de filmgeschiedenis...
     
  19. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Was ik de enige die vond dat die film een enorme vaart had? Hij was afgelopen, en ik had eerder het idee 2,5 minuten in de bios gezeten te hebben dan d,5 uur. :p
    Ik kan er gewoon niet over uit hoe vet hij die film is. Elfsheen somde het gewoon perfect op! :)
     
  20. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Ik kan zaterdag pas, 18.45 uur ....
     
  21. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Het was een leuke film :p

    Waar hadden jullie hem gezien? Ik in Buitenhof Den Haag, go gratis popcorn en drank :p
     
  22. The apprentice

    The apprentice Jedi Youngling

    Registered:
    Oct 7, 1999
    Hmmm, een vaart had het zeker, maar ik had het gevoel dat de film wel een uur of 4 duurde. Allemaal positief, want er zat geen slechte scene tussen. Zodra mijn loon gestort is (en deze maand inclusief vakantiegeld ;-)) ga ik direct weer een keer naar de bios. Gisterenavond zat ik in Pathe Arena en dan waarschijnlijk in Heerhugowaard (las vandaag in de Metro dat die een van de bioscopen is die het digitaal uitzend).

    Vet awesome indeed!!!!!!!!!!
     
  23. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik kan me ook gewoon niet op mn werk concentreren vandaag...zit de hele tijd maar aan ROTS te denken... :D
     
  24. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Oha ja, werk... Daar ben ik inderdaad, nu je het zegt..... :p
     
  25. theforce81

    theforce81 Jedi Master star 1

    Registered:
    May 5, 2004
    Ik ben gisteravond in Heerhugowaard geweest, één ding: Beeldkwaliteit is echt SUPERTJES! Alleen het geluid viel mij persoonlijk erg tegen, geen subwoofer gevoeld (en dus de Lightsabers ook niet!) terwijl dit in mijn Thuisbioscoopje toch wel degelijk het geval is bij I & II!! Ook waren stemmen soms verkeerd afgestemd over de suround speakers waardoor er een rare vertraging achtige galm in zat! Maar ja daar heb ik gelukkig doorheen geluisterd...
     
Thread Status:
Not open for further replies.