main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode III

Discussion in 'Archive: Norway' started by Haukis, Jul 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Her skal vi snakke om hva Episode III skal hete og hva som MÅ være med i filmen. Jeg har lastet ned en film som heter DARK REDEMPTION. hvet noen om det er det den nye filmen skal hete???
     
  2. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Uten å være helt sikker, så tror jeg Dark Redemption er navnet på en fan film. Jeg tviler på at Episode 3 kommer til å hete det.

    Velkommen til FF Norway
     
  3. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    takk. jeg har sett dark redemption og den henger ikke helt sammen med historien. det er helt nye figurer der. Har noen andre sett dark redemption?
     
  4. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Handlingen i fan filmene har som regel ingenting å gjøre med Star Wars filmene. Spesielt populært er det å "finne opp" nye jedier og andre karakterer.
     
  5. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Da er det nok en fanfilm. TUsen hjertelig takk
     
  6. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Hva synes du bør være med i Episode III?
     
  7. LightForce

    LightForce Jedi Youngling

    Registered:
    May 21, 2002

    kanskje ep3 kommer til å hete: "Birth of the empire", eller "Revenge of the Sith"?
     
  8. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Jeg håper de kommer til å ha en duell mellom Obi-Wan og Anakin. Mace Windu må jo forsvinne på en eller annen måte, kanskje han også har en lyssverdduell. Ellers blir det jo interessant å se hvordan Palpatine tar fullstendig kontroll over republikken.
     
  9. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Det må jo bli Innteressant og følge med på Anakin åssen han "blir" til Darth Vader
     
  10. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    Samma hva du tenker så er det ingen som i det hele tatt klarer å finne ut hva EpIII kommer til å hete, klipp fra filmen allerede nå er også bare oppspinn eller fanfilmer, så vidt jeg veit så er filmen fortsatt kun på papiret.
     
  11. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Denne filmen må jo bare være for SW-fans.
    Jeg mener.det må jo bli litt vanskelig for de som ALDRI har sett en SW-film før. (selv om alle MÅ jo nesten ha sett minst en av de)

    Det må jo skje ganske mye i denne filmen. kan kanskje bli litt rotete???
     
  12. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Gled dere til Ep.2 kommer på DVD. da for dere se MANGE scener som er blitt "slettet" fra kino-versjonen!
     
  13. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    Obi-Wan Kenobi og Anakin Skywalker kommer bort i et uventet eventyr når de plutselig befinner seg i en verden full av mystikk. Den onde romskipdesigneren Raith Seinar har imidlertid sine egne griske planer for den planeten de besøker. De må reddeverden eller ha et utall liv på samvittigheten, hvis de da i det hele tatt overlever. Obi-Wan og Anakin har hittil vært usikre allierte, nå må de knytte et realistisk vennskapsforhold som kan bringe dem inn i fremtiden.

    Kanskje noe for Ep.3?


    hentet fra www.bokkilden.no
     
  14. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Det utdraget er vel hentet fra en bok som heter Rouge Planet. Tviler på at de kommer til bruke plottet fra den til episode 3. Men handlingen ender opp slik at Anakin må velge mellom Obi-Wan/Padmé og Palpatine
     
  15. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    skal være borte en uke......... men bare fortsett på mine tråder.



    hadde!!!
     
  16. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    selvfølgelig bruker ikke Lucas plottet fra noen andre bøker
    og hva er vitsen med å vite hele tida hva som kommer til å skje og hva det kommer til å hete, den som ikke dævver i løpet av de neste 1000 dagene får vite det.
     
  17. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Jeg regner med at filmen må ha en duell mellom Obi-Wan og Anakin... Hvor Anakin blir skadet på en måte som gjør at han må bruke "kroppen" vi kjenner som Darth Vader...

    Lurer på om det blir noen Jedi Purge... (utryddelse av alle ridderne)...

    Noe til Luke og Leia...? (Selv om jeg tviler)
     
  18. Corran

    Corran Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 4, 2000
    Rouge Planet er laget på oppdrag av Lucas for å binde sammen episode 1 og episode 2, men er ikke nødvendig lesestoff. Den beskriver litt konfliktene i Anakin og litt om det politiske spillet som forregår rundt om kring:)

    EDIT: Dark Redemption er en fan film og har ingenting med ep 3 å gjøre
     
  19. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Har denne "Rouge Planet", og den er basert på tiden ca. 3 år etter Ep.1. Fin bok, men som Corran skriver, ikke nødvendig lesestoff i forbindelse med filmene.
     
  20. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Alle 'MÅ' ikke ha sett en Star Wars film, de færreste av mine stakkars, dumme venner visste ikke hva det var engang før jeg kom og dro dem med på TPM ;)

    Er ikke alle SW bøkene skrevet i samarbeid med GL? Han sier hva som skal skje, de gir historien kjøtt og bein?


    Edit; Jeg er vekk en uke, og det kommer newbies i fleng! Velkommen! :)
     
  21. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Karoline, ja jeg synes at er riktig. Men når du skriv "Star Wars bøkene" du mener det bøk fra det film?

    EU er meget ulikende

    --Joey
     
  22. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Rouge Planet er vel også knyttet opp mot New Jedi Order. Yuuzhan Vong har en kort gjesteopptreden og jedien som Obi-Wan og Anakin leter etter er den samme som i NJO
     
  23. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    :eek: x100!
    Whoa! Hvem var det?
     
  24. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Hun heter Vergere, hun tilhører Fosh-rasen. Ligner på en fugl
     
  25. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Er det samme skapningen? Det er en stund siden jeg sist leste Rough Planet, så jeg husker ikke alt like klart :)

    Angående Anakin\Obi- Wan- duellen, så skal de to sloss ved en lavakilde; obi-wan dytter anakin uti, og han blir alvorlig skadet, logisk nok. Deretter blir han nødt til å bære en drakt som hjelper ham å puste, etc, og som symboliserer at overgangen fra Anakin->Vader, God->ond er fullstendig. Anakin skywalker er død, og darth vader lever videre.
     
Thread Status:
Not open for further replies.