main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode III

Discussion in 'Archive: Norway' started by Haukis, Jul 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Og en Harry Potter en og en Terminator også...
     
  2. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    ..og Bad Boys 2, Boondock Saints 2, X-Men 2, Trainspotting 2(?), The Hulk og alle jeg har glemt.

    2003 blir et ganske heftig film-Ã¥r ja!
     
  3. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Og nyversjonen av Solaris!
     
  4. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    Det kommer 2 matrix filmer det år her da..!! matrix Reloaded og Matrix Revolusion....

    men snart er det episode 3 .. gleder meg...
     
  5. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Matrix Reloaded har kommet.
    SE versjon av eneren!
     
  6. JediArgonaNeptunoSiS

    JediArgonaNeptunoSiS Jedi Youngling

    Registered:
    Jun 28, 2002
    vell, jeg syns ar George skal høre litt på fansen oxo, høre hva de ønsker i den neste filmen o.s.v..
    En ting: Når palpy fill emergensy powers så sa han at han skulle fjerne den rett etter han hade skap klone hæren..
    Får å få makt over sanatet får jo han bruke emergensy powers så det er kanskje sånn han får kontoll over galaxen...

    Vet ikke, det må vell blir noe duell mellom obi og ani... Det burde det.. har hørt på mange spy news o.s.v.. så jeg regner med det...

    Og det ville være mest narturlig at vi så luke og leia litt, hvis ikke så blir ikke filmen etter mitt syn helt complete
     
  7. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Vi vil se Luke og Leia. Det har GL selv sagt.
     
  8. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Selfølgelig får vi se duell mellom Obi og Ani. Det har jo vært "bestemt" siden den første SW filmen!
     
  9. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Egentlig saa viser det seg i EPIII at Obi-Wan er barnefaren, Jar Jar er Sidious, Anakin er Sifodyas og Yoda egentlig er en liten escapee fra the muppet show.

    [face_plain]

    :p

    Seriost. Jeg gleder meg!!
     
  10. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    He.he.... Jeg trur filmen begynner med en heftig lyssabel kamp mellom anakin - Obi-Wan
    så slutterklone krigen åfilmen hopper itid...
    så rocker Darth Vader til slutt og Knuser alle....
     
  11. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Jeg tror ikke duellen kommer før mot slutten! Det vil virke best for historien tror jeg!

    Sett dere ned å se "Once Upon a Time in America".
    Det er en fantastisk film fra 1984.
     
  12. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    obi-anakin duelen kan vel ikke være på slutten av filmen for da skal jo han være Vader å denge hele jedi council!

    jeg trur på min teori!.... Men Boba Fett kommer til å rocke!!!!
     
  13. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    James Earl Jones som har stemmen til Darth Vader har sagt at han bare er involvert i de siste 15 minuttene av ep3, så hvis ikke Darth Vader har et slags stemmeskifte så tror jeg at Vader bare er med mot slutten. Det tror jeg er ganske sikkert!!!

    Lucas har også sagt at Ep3 kommer til å bli en mørk film, som kanskje blir for mørk for noen.
    Jeg tror det innebærer at vi får se en Anakin som sliter med psyken og har problemer med onde tanker.

    Jeg tror ikke vi får se en Darth Vader som rocker gjennom filmen, da jeg mener det ville gjort filmen dårligere, mindre psykotisk.

    En Darth Vader som rocker gjennom hele filmen, blir litt plankekjøring og litt for enkelt...

    Er det noen bortsett fra OMJ som er med på min tankegang?
     
  14. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Hehe, jeg er totalt med på tankegangen ja :)

    Tror nok ep3 blir mest om hvordan Palpatine/Sidious og Dooku klarer å seduce Anakin, og om hvardan Palpatine kommer til makten (Har vel egentlig sett det i ep2 men..."emergency powers").
    Hva skjer med Anakin etter giftemålet? Blir han kastet ut av Jedi rådet? Hvem er sifo dyas? Qui-Gon's stemme/liv etter døden i spirit form? Padme's skjebne? Luke og Leia?

    Tror filmen tar for seg noe av dette m.m, istede for at Vader skal traske rundt og slakte alle jedi'ene i galaksen :p

    Lucas har vel sagt at ep3 er slutten på klon-krigen...

    For min del håper jeg ikke Boba får noen særlig stor rolle...
     
  15. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Helt enig MaxPayne.

    Det jeg håper er at Palpatine/Sidious får en STOR rolle. Palpatine spiller jo en sentral rolle i begge handlingene...
    BÃ¥de vendingen av Anakin og i klonekrigen.

    Det jeg lurer på er om/når Palpatine erklærer seg for keiser. Er det noen informasjon rundt dette skiftet jeg ikke har fått med meg?

    Hvis det ikke er noen informasjon rundt det, så håper jeg Palpatine ikke gir fra seg "emergency powers" etter at klonekrigen, og at dette blir det politiske temaet i ep3, dermed forholder dette seg litt i skyggen av det som er det store temaet: Anakin, Palpatine/Sidious og til slutt Vader!!!

    Det hadde vært kult med en politisk krig. Med Palpatine og etter hvert Anakin på den ene siden, mens Padmè, Jediene, og Alderaans Bail Organa (Leias adoptivfar) står på andre siden....
     
  16. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    James Earl Jones som har stemmen til Darth Vader har sagt at han bare er involvert i de siste 15 minuttene av ep3,

    btw: Visste dere at det er James Earl Jones som sier "This is CNN"?
     
  17. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Yep.

    Det hadde vært kult med en politisk krig. Med Palpatine og etter hvert Anakin på den ene siden, mens Padmè, Jediene, og Alderaans Bail Organa (Leias adoptivfar) står på andre siden....

    Helt enig.
    Det hadde vaert digg! The suspense... the drama :D
     
  18. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Ja. James Earl Jones er også med i det orignale Command & Conquer fra 1995 hvis dere har spilt det...
     
  19. New_Hope

    New_Hope Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Mar 10, 2003
    For min del er jeg nokså spent på hvordan Count Dooku ender sine dager, til forskjell fra Lees rolle som Saruman, hvor lesere av LOTR vet hva som kommer til å skje, vet vi ingenting om Dookus skjebne. Bortsett fra at han dør, det er nesten gitt, siden han ikke er med i del IV-VI. Håper bare han får slått fra seg før den tid! Han har gjort en god figur hittil, og det ville være synd om figuren blir dårlig håndtert i Ep.III

    Btw. har hørt rykte om at det sirkulerer en "oppsummering" av første del av handlinga i III, blant folk som jobber med design, de forskjellige setta, og spesialeffektene til filmen.


    POTENSIELL SPOILER:



    Galaksen er rystet av krig, kampen mot Dookus separatist-allianse har etterlatt mange verdener i ruiner...


    SPOILER-SLUTT.


    Hvis det er sant, lover det godt for begynnelsen av filmen, hvor det ryktes om at, SPOILER,


    det siste slaget i "The Clone Wars" finner sted! [face_devil]

    By-krig, anyone? Eller blir det for nær virkeligheten til å ha med noe slikt?
     
  20. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
  21. glennth

    glennth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Sep 30, 2002
    Nå har de fått med Peter Mayhew på lasset for Episode III og, så da får vi jammen med en gammel kjenning til i den nye trilogien. Endelig kommer pelsdotten tilbake og skal skrike litt i gangene.
     
  22. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Du kom meg i forkjøpet Glennt... Dette tyder bra...

    Bare vi ikke får mere hyling slik den vi fikk under oppholdet i Cloud City før Han Solo kommer tilbake fra torturen. Den var fryktelig...

    Men Chewbacca blir kult...

    Hva slags rolle tror dere han får?
    Det er jo kjent at han satt som fange i imperiet før han ble frigitt av Han Solo og ble smugler... Kanskje vi får se Chewie bli arrestert eller noe slikt?

    Hadde vært kult med en tur til Kashyyyk også!!!
     
  23. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Kult at han er tilbake, men tipper det bare blir som en "cameo".

    Kult er det uansett! :)
     
  24. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Ang. oppløsning på 1920 x 1080. WOV!
     
  25. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    .::SPOLER WARNING::.















    Jaja, så begynner endelig spoilerene sakte men sikkert å rulle inn :)

    Har dere fått med dere Anakin ala Ep III?
    EDIT: Jeg måtte ta ned bildet, men send meg en mail hvis du er interessert :) nico-sjo@online.no
     
Thread Status:
Not open for further replies.