main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Episode III

Discussion in 'Archive: Norway' started by Haukis, Jul 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dartherik

    dartherik Jedi Youngling

    Registered:
    Dec 2, 2002
    Hehe! ja.. så det på webcamet...

    Har dere lest fanscriptet som har fått så mye skryt? Hva synes dere om det? Jeg synes det var ufattelig bra.. et par ting her og der som kunne vært bedre, men alt i alt et veldig bra manus..
     
  2. OMJ

    OMJ Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 12, 2002
    hmm hvor finner jeg spoilere for Episode III

    men ingen tvil om hvordan Anakin blir Vader...

    Etter en dyktig duel med obi-wan detter Anakin i en lava pit å brenner dermed sine lunger før han greier å dø løfter obi-wan han opp igjen med the force...
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Ikke episode III- relatert, men høyst relevant; en online underskriftskampanje for de originale EP IV-VI på DVD. Du må bekrefte den via e-post, men det er da verdt det hvis det går igjennom :)

    www.originaltrilogy.com
     
  4. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Kan man stemme fler ganger?? :)
     
  5. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Ifølge thedigitalbits.com ( trykk her ) kanskje vi skal se det OT på DVD mer snart enn vi trodde. Imiterlid, hvilken versjon SE eller original? Jeg håpe både.

    --Joey
     
  6. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Etter å ha brukt lange timer på å gå igjennom alle innlegg som har kommet de to site ukene, NOT, fant jeg endelig frem til noe fornuftig å skrive. Isteden skrev jeg dette...

    Vet ikke med dere andre, men jeg har store planer om å være på den første visninga på Colloseum i '05. Det jeg ikke har tenkt er å stille opp i Cola-t-sjorta og slitte dongri-bukser. Jobber med å få sammen noe som kan ligne på en Jedi/Scoundrel-sak, noe sånt som et "Anakin møter Han-opplegg". Om det funker er en annen sak. Fant i alle fall et alternativ til Master Replicas varelager. www.blast-tech.com har det du trenger for å lage en skikkelig lightsaber utenom røret i midten. De har også modifiserte Mausere, dvs. DL44, enten som deler, kit eller ferdige utstillingsmodeller.

    Er det forresten noen som har gode ideèr når det gjelder stoff til Jedi-kappa?

    Blir litt dumt å dra ned de svarte soveroms-gardinene...
     
  7. Master_Etse

    Master_Etse Jedi Youngling

    Registered:
    Oct 26, 2003
    Hei hei... Dette her blir mye å lese på en gang... Lenge siden sist jeg var inne på denne siden her, tror forrige gang var rett etter AOTC kom ut på kino... Kansje noen av dere husker Darth_Sidious(Mitt gamle kallenavn her på denne siden)... En kamerat av Haukis som dere ser er Ganske Aktiv her inne... Gleder meg til Episode 3 kommer ut på kino men nå kan vi sette oss ned og nyte slutten på Matrix og Ringenes Herre.
     
  8. Joey7F

    Joey7F Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 18, 2000
    Velkommen...igjen!

    Jeg kan bare venter for Matrix og ROTK også.

    Ha det,

    --Joey
     
Thread Status:
Not open for further replies.