main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Er her nogen overhovedet?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, Jul 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvor er i henne allesammen?
    Hvorfor er vores danske samlingspunkt dødere end Boba Fett i Sarlaccen?
    Hvorfor er der ingen der skriver her?
    Er det noget jeg har sagt?
    Har jeg fornærmet jer på nogen måde?

    Dette er lavet for os! Det skal bruges af os! Vi skal sætte vores præg på den internationale Star Wars fandom og dette er stedet at gøre det!

    Ikke bare engang imellem for lige at skrive "Jeg set Episode II" eller "Jeg vil giftes med Natalie Portman"! Det er ikke nok! Folk skal skrive her hver dag! Mange gange! Om alle mulige ting. Ikke bare Star Wars! Det kan være hvad som helst!

    Vi har haft dette her i tre måneder og vi er kun på side to! Det synes jeg er for galt. Vi har ikke engang vores egen ramme! Det er lige før at vi har gennemgået en udvikling fra Fan Force Danmark til Fan Farce Danmark

    Så kom alle herind og tal med hinanden. Lær hinanden at kende. Vi skal vokse os stærke. Så stærke at ikke engang den mægtige buttsteak tør røre os.

    Hvis i kommer så giver jeg kaffe og kager. :)


    - Coras, Protector of Fan Force Danmark.




    (Hvis der ikke er sket en markant udvikling inden for de næste dage vil jeg personligt starte mange tråde om mange ting og dermed prøve at lokke folk til.)
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hey jeg er her! Vil enormt gerne snakke og have både kaffe og kage! Men Coras, husk nu at der er mange der er på ferie i øjeblikket - og da vi ikke er så mange i forvejen bliver der let stille i her i ferietiden. Men hvis du starter en masse tråde kan du regne med mit indlæg. :)
     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Cool, sætter det hele lidt i perspektiv - godt initiativ! Jeg ville godt fyre den af med nogle nye tråde - men jeg kan ikke rigtig finde på noget. Coras - har du nogle ideer?
     
  5. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Ikke endnu, men jeg finder nok på noget sjovt.
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    OP -

    come on people! nu har vi endda egen ramme og sårn - skriv nogle indlæg eller lav nogle nye topics. Hvor opholder alle de danske star wars folk sig på nettet? Er der et hemmeligt sted som jeg ikke kender til?
     
Thread Status:
Not open for further replies.