main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Er Matrix Reloaded for sej, eller er den bare for fed?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, May 21, 2003.

?

Er Matrix Reloaded for sej, eller er den bare for fed?

Poll closed Mar 25, 2012.
  1. Totalt Superduper Extremt fed film.

    58.3%
  2. Super cool og ret fed.

    16.7%
  3. Okay cool.

    0 vote(s)
    0.0%
  4. ok, men den haltede et par steder.

    25.0%
  5. Jeg vil hellere til tandlægen og have tænder hevet ud

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja jeg har hørt mange der synes reloaded var dårlig. Den har også kun 7,6 på imdb.com...
     
  2. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    7,6 på imdb er da godt.
    The Star Wars Holiday Special har da kun fået 3.8 og det er jo et glimerende tv program.
     
  3. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Var der trailer for Revolition efter rulleteksterne????????????

    JEG MÃ… SE DEN IGEN!!!
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    7,6? hmmm, det er okay, det er de færreste film der kommer over de 8 point.

    Ja der var trailer for revolutions, men man skal jo lige vente 17 min. på at de lange lange rulletekster er færdige.
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Krede postede et link til M3 traileren i "den nædste film man ka glæde sig til"-tråden vistnok.


    Men nu øjeblikket vi alle har ventet på:

    Paranorinas officielle menig om Matrix 2!

    Plottet:
    Ok, Plotmessigt har jeg ingen klager, men jeg giver jer ret i den bliver lidt langhårret til sidst med ham arkitekten, men jeg synes hele koncepet i at programmer der for bevisthed og "hacker" andre programmer er fed. Bla har jeg også tænkt på hvad med dyr i the matrix, her for man svaret: De er bots!
    Jeg nægter at tro hele Zion er ødelagt, de brugte så lang tid på at introdocere Links kone og ham fra counclet at jeg ikke tror på de ikek vil være med i 3'eren. Der må enten være en gruppe der har overlevet, eller også for de skruget tiden tilbage på en eller anden måde. Desuden virker det også lidt mærkeligt vi slet ikke ser Zion bliver smadret. Det ville ha været kræs for øjet.

    Haha! Fedeste qoute i filmen!

    -"I am ...unpluged now... I am ...freeeee.."

    -"Congratulations!"
    -"Thank youuuuuu......!"
    [face_laugh]

    Bots med humor, det holder!

    Kampene:
    Jojo kampene er da cool nok, men det havde vi jo også forventet efter at ha set 1'eren. MEN... nogle gange virker det altså som om kampene kun er taget med ind i filmen for effekternes skyld. Da Neo fks ska ind til oraklet sa han liiiige kæmpe en 5-10 minutters kong fu for at komme ind. Og I det rum med trapperne, er det da meget belejligt der lige hænger en masse middelalder våben på vægene man ka benytte sig af.Jeg mener også kampen med Scmidt'erne var lige en tand for langtrukken, selv om den da også var fed. Min yndlings kamp var nok den kompinerede biljagt og fighting scene.

    Effekterne:
    Ja vi ska jo til det.... Var det kun Krede der ikke ku se scenen med Neo der der bruger stangen til at svinge sig rundt og sparke alle Schmidt'erne var TOTAL MEGA FAKE!!??? Det var så tydeligt det var 3D, de havde jo kanpt nok tektsture i jakkerne ffs, og deres ansigter lignede noget fra normalt shoot-en-up spil! Faktisk synes jeg det var så ringe lavet det fjernede min opmærksomhed fra en scene der ellers ville være fed hvis de bare havde taget sig sammen! :(
    Men tør dine øjne Krede, jeg tabte stadig underkæben da de 2 lastbiler ramlede sammen!

    Dansescenen:
    den ku jeg faktisk godt li, jeg tror det var Snegl der sadge at den ikke ville virke så fed på en 14 tommers og det har han ret i, det er så derfor film ska ses i biografen!
    ..Hmm jeg sq sige fra min kæreste at hun synes dansescenen var fyld!

    Nå.. det var så det! Rart at ku diltage i tråden :D
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tja, som sædvanlig så er vi nok lidt uenige på special effekt CGI området Par :p
    Men den diskussion har vi haft så tit så det gider jeg ikke igen. Jeg er åbenbart lettere at imponere.

    Men jeg må give dig ret i at Neos kamp mod Oraklets bodyguard er ret ligegyldig. Og du har ret i at humoren er alt for fed.

    Jeg har også tænkt på dét dér med Zions ødelæggelse. Og det forvirrer mig meget at vi ikke ser den blive smadret, og hvorfor bliver maskinerne ved med at grave videre ned bagefter???
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Og så lige en anden ting:
    Den Animatrix film man så før Dreamcatcher viste sig at være i direkte kronolog med M2, det er sådanset også cool nok, men det må jo betyde at man rent faktisk MANGLER at se de 8 andre Animatrixfilm hvis man vil ha det hele med. Jeg synes de sq ha udgivet dem alle i biografen og bare lavet det til 1 lang film :(

    de er sikkert med på M2 dvd'en men så lang tid giver man jo ikke vente især ikke når man burde ha set dem FØR man så M2 første gang.
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Alle Animatrix filmene udkommer på dvd i starten af Juni, så det er jo superfedt.

    Enter the Matrix spillet hænger også direkte sammen med filmen, og de har endda optaget 1 times sekvenser til spillet alene, med de originale skuespillere :D se det er nice..

    så hvis man skal have HELE historien skal man altså også spille spillet.
     
  9. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    nice jeg bestiller ny puter i aften. SÃ¥ skal der fandme spilles enter the matrix :)
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Foresten,
    Schmidt rolle i M2 er relativ lille, og har ingen større betydning for det øvrige plot. Han (eller "de") dukker bare op i ny og næ og for whupass af Neo. Mit bud er at de på en eller anden måde ska ha forbundet Schmidt historien med resten af plottet i M3.

    A thought? Anyone?
     
  11. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Tja hvis du har set traileren for m3 kan du se at oraklet siger at hvis NEO ikke kan klare ham i aften kan han aldrig samtidigt klipper man hen hvor man ser neo og smith overfor hinanden. Ved siden af står der vildt mange agenter, så jeg regner med at det er en super agent smith neo skal dræbe...
     
  12. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Ja, hvis man har set traileren er det tydeligt, at Smith er den store "bad guy".

    Mht dårlig CGI, er det vel ikke passende at brokke sig over det, når det hele foregår inde i en computer :confused: :D

    Jeg må indrømme at jeg også syntes den scene hvor Neo slås mod alle de Smith's, var godt lavet.
    Det er som om, at korrigrafien i deres slåskampe er lavet, så det virker en smule firkantet (hvis I ved hvad jeg mener). I en god kong fu/karate/jeg skal gi' dig film er deres bevægelser altid hurtige og flydende. Men i Matrix er alt mere "hakket" (maskineagtigt). Lidt som om der er et splitsekunds pause mellem hvert slag. Dette er et gennemgående træk, i begge film, der giver dem deres eget helt specielle look.
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Mht dårlig CGI, er det vel ikke passende at brokke sig over det, når det hele foregår inde i en computer

    [face_laugh] Never thought of it that way....
     
  14. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja, hvis man har set traileren er det tydeligt, at Smith er den store "bad guy".

    Ja, som jeg sagde tidligere i tråden så er Mr. Smith i kraft af sin virus-agtige egenskaber blevet den farligste person i Matrix for både maskiner og mennesker.

    Hvis Mr.Smith får lov til at kopiere sig selv ind i alle mennersker i The Matrix, så kan han i pricippet bare slukke for sig selv og derved dræbe de 3 milliarder mennenesker som er fanget i matrix. Samtidig ville dette også betyde undergangen for Maskinerne. Så jeg tror at der bliver lavet en alliance mellem Neo og maskinerne om at dræbe Smith.
     
  16. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg tror du har fat i noget der Krede. På et elelr andet tidspunkt må Neo være nød til at alliere sig enten med Smidt eller maskinerne, for at udslette den anden part.
    My enemys enemy is a friend of mine.
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Præcis, vi må lige sørge for at opsnappe alt når vi ser den næste gang. Så kan det være at vi få lidt bedre styr på plottet. Du skal også se den kl.12 idag ikke?
     
  18. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    tja jeg tror squ den bliver bedre når man ser den igen. Btw kan man få fat i manuset? Så er det lidt nemmere at få fat i hvad arkitektetn og oraklet siger. Det var lidt svært at følge med i klokken halv fem om morgenen :)
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jo :D

    EDIT:
    Manuser er rimelig næmme at skaffe på nettet. En simpel "matrix reloaded script" søgning på google burde ku gøre det :)

    EDIT EDIT:
    Det er hvertfald næmt nok med ældre film, men det ka godt være M2 er lige ny nok...
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Er lige kommet tilbage fra Imperial... og jeg kan kun sige at det var et fedt gensyn. Jeg havde lidt bedre styr på historien denne gang, til gengæld er det jo knap så fedt, når folk ikke er så entusiatiske som til premieren. Sad og undertrykkede min trang til at klappe.

    Men jeg ved ikke om vi har diskuteret det her før, men Zion blev da ikke ødelagt!

    Det var ihvertfald mit indtryk første gang jeg så den. Men det de taler om er at Commander Lock havde beordret nogle skibe til flyve i forvejen og smadre nogle af de mange sentinels... Zion har stadig 24 timer tilbage før maskinerne når dem.
     
  21. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ja, der er masser af tid. Det er først i 3éren vi får se hvad der skal ske med Zion.
     
  22. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvornår var det 3'ren kom?
     
  23. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Er det ikke november?
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jo det er i November, Julen kommer tidligt i år... og med TTT special edition så bliver det rigtig godt.
     
  25. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ifølge de seneste oplysninger, så er den amerikanske premiere på Revolutions rykket 2 dage frem fra d. 7. november til d. 5. november.
    Reloaded fik dansk premiere 6 dage efter den amerikanske premiere, så en dansk premiere på Revolutions kan nok forventes omkring 5.-12. november. Jeg kender desværre ikke den nøjagtige dato.


    4 af de 9 Animatrixfilm kan ses her.

    Edit: Seneste intel tyder på en dansk premiere d. 7. november. Jeg kunne dog godt formode, at det blot er den oprindelige amerikanske premieredato, som er noteret som den danske.
     
Thread Status:
Not open for further replies.