main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Er Matrix Reloaded for sej, eller er den bare for fed?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, May 21, 2003.

?

Er Matrix Reloaded for sej, eller er den bare for fed?

Poll closed Mar 25, 2012.
  1. Totalt Superduper Extremt fed film.

    58.3%
  2. Super cool og ret fed.

    16.7%
  3. Okay cool.

    0 vote(s)
    0.0%
  4. ok, men den haltede et par steder.

    25.0%
  5. Jeg vil hellere til tandlægen og have tænder hevet ud

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Afsted til Imperial Mundi! :D Ja telefon bestilling er noget lort, håber på at vi får dem du har bestilt. Du må sige til hvis du gerne vil have pengene før dagen, det er alligevel en pæn sum du lægger ud.

    EDIT: Hovsa #200! :)
     
  2. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg overvejede egentlig, at vente til mandag med at hente dem. Jeg ved nemlig slet ikke om jeg kan få fri den dag. Og jeg tænkte, at hvis jeg ikke kan få fri, så kunne du jo så få mit nummer og hente dem i stedet for.

    I øvrigt er der vel heller ikke nogen grund til at hente dem før vi ved hvor mange vi skal bruge.

    Forudsat at du, Jim og jeg kan få fri, så er der jo stadig én billet tilbage. Og Floyd har sagt, at han ikke har set de første, så det efterlader os med Gina, Coras og TK i umiddelbar nærhed - gæsterne gider jeg ikke, at regne med. Af de senest tilkomne er det kun Mikkel, som er vent tilbage og han bor jo i Odense ligesom Nille og Par.
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er fair nok, jeg er ret sikker på at jeg kan den dag, så hvis du ikke kan få fri så vil jeg godt hente dem.
     
  4. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg må prøve med alle midler... Ellers er det vel muligt at komme senere ind feks. efter 1éren?

    Tak Mundi!

    :D
     
  5. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hej Mundi :)

    Er de så afsat alle fire? jeg er aftager hvis der er en ledig :D

    Edit: Nu fik jeg lige læst hele tråden ;)Jeg har fået lovning på at jeg kan låne de første på vhs, så jeg kan følge med i historien
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hey Floyd, nej der er stadig én ledig, så du kan godt komme med. Men jeg troede ikke, at du gad, at se dem? ?[face_plain]

    Anyway, da det drejer sig om en marathon med alle 3 film, så er der jo ingen grund til at låne de første på video inden.
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Det må være på tide at få udvidet sin horisont, så det ikke kun er Star Wars det hele :D

    Anyway, i virker ret opsatte på at se den, så det må jo være et par ret gode film, de to første.

    Jeg så faktisk en del af "reloaded" i flyet på vej til kamchatca, men det er ikke verdens fedeste skærme i sådan nogle fly, og så var jeg også lidt påvirket af et par voksne G/T´er ;) så der var en del jeg missede :D
     
  8. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    et par voksne G/T´er . :confused:

     
  9. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    G/T = gin and tonic :D
     
  10. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    ahh.

    Jeg er lidt forvirret. Mundi, hvad blev det til med billetter?

     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ã…hh, stakkels dig.

    Billetterne er bestilt. Jeg fik at vide, at de er til række 15 midtfor, men som nævnt tidligere, så venter jeg med, at hente dem til mandag, da jeg ikke ved, om jeg kan få fri den dag. Og hvis det skulle vise sig, at jeg ikke kan få fri, så giver jeg det nummer de er bestilt under til krede, så kan han hente dem.

    Jeg synes, at det er lettere på den måde. For hvis jeg nu henter dem, og det viser sig, at jeg ikke kan få fri, så skal Krede og jeg begge finde tid til at mødes på et tidspunkt. Dette burde nok også være muligt, men som sagt, så finder jeg den anden måde lettere.

    Og med hensyn til personer, så er det umiddelbart Krede, dig (JN327), Darth-Floyd og mig, som kommer.
     
  12. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Tak. Nu må vi høre hvad vores arbejdsgivere siger... :)

     
  13. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hmm jeg håber ikke der er andre filmselskaber der bruger den ide.

    For det er da virkelig kedligt man skal tage en dag fri for at kunne se en film til premiere. SÃ¥ vil jeg hellere have dem til 'normal' filmpremiere tid.

    Overstående indlæg skal nok ses i den sammenhæng at jeg ikke kan den dag og bliver nødt til at se revolution klokken 18 :(
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er ikke helt så fedt som man kunne håbe på. Det er mærkeligt, men jeg havde jo tænkt mig at komme i min Neo frakke, men det virker sådan lidt underligt nu, sådan midt på dagen. Jeg gør det selvfølgelig alligevel, men det er ligesom at man kan tillade sig lidt mere om aftenen?
     
  15. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg synes også det er dum ide at gøre det på den måde, men lad da håbe det bare er et Matrix-hype og det kun sker denne ene gang...

     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Et eller andet sted synes jeg, ay det er en meget fed måde, at gøre det på.

    Men når det er sagt, så er jeg ganske enig med dig - nu har vi prøvet det, så kan de godt vende tilbage til den gamle metode, så vi kan få vores forpremierer.

    Jeg er dog glad for at jeg ikke bor i LA. Hvis de skal have Matrix-marathon, så skal de jo stille i biografen kl. 12 - 1 stykker om natten. For ikke at tale om, hvis de bare vil med til premieren, så skal de stå tidligt op.
     
  17. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Det sidste biozonen arrangement med matrix var ikke så heldigt. Der så vi først reloaded 03 og den var færdig klokken 6 om morgenen :)
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det var faktisk ret hårdt, specielt fordi at det var på hverdag.
     
  19. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hehe jep jeg nåede lige hjem og spise og så i skole. Tror ikke der var så meget der sad fast den dag :)

    Men Xmen 2 arrangementet var knagme godt, men der havde de også gjort mere ud af det, med bl.a. Jacob Stegelmann og udklædte figurer...
     
  20. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Det er ikke pænt gjort at gøre sådanne ting på en hverdag... - synes jeg ikke...
    Kunne ellers ha været meget fedt, men skal i skole... :(
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hvad så Mundi? Har du fået fri til Matrix marathon'en?
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ja, jeg har fået fri, så jeg henter billetterne efter arbejde.
    Så når jeg kommer hjem skriver jeg hvor vi skal sidde.
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Superlækkert!

    Det ser vi frem til!
     
  24. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Her kan vi andre så sidde misundeligt og kigge på :(
     
  25. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg har også fået fri! :D

     
Thread Status:
Not open for further replies.