main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Er X-Men 2 for fed, eller er den bare for fed?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth Dane, May 2, 2003.

?

Er X-Men 2 for fed, eller er den bare for fed?

Poll closed Mar 25, 2012.
  1. Total over mega super extra deluxe superb brilliant fed film

    83.3%
  2. Mellem god med øjeblikke af herlig inspiration

    0 vote(s)
    0.0%
  3. Titanic var bedre :)

    16.7%
  4. Jeg har set bedre effekter og plot i Power Rangers

    0 vote(s)
    0.0%
  5. Total røvdårlig skodagtig , hvad havde de tænkt sig?

    0 vote(s)
    0.0%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Krede, du kunne jo slæbe JN327 med. Det er da synd, at han næsten har glemt hvad den handler om. :p
     
  2. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Hva jeg synes jeg mangler nogle stemmer på den første side, kom igang dem af jer der er nogle klaphatte!




    DD - Klaphat Spliff

     
  3. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Har stemt darth dane og sæføli tog jeg den øverste :)
     
  4. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    w000t, herlig herlig [face_love]




    DD - Love Spliff

     
  5. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    såså tag en slapper. Par er fri :p
     
  6. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Jeg var inde og se X-men 2 igår sammen med en ven... vi begge to rørende enige om at når tre´eren kom skulle vi helt sikkert ind og se den... Jeg vil nu indrømme at jeg savnede nogle bad guys.. De eneste der var tilbage var Magneto, Mystique og til sidts Pyro.. Jeg sad og tænkte: "hvornår kommer sabretooth, gambit, beast, angel og alle de andre??" i stedet så kører de lidt rundt i de sammemutanter... Nightcrawler var dog en fed oplevelse.. Jeg ved ikke om det er min hukkomelse der fejler noget men er collosus ikke ond i tegneserien.. og en anden ting der har irriteret mig fra starten der er: Var Gambit og Jean-grey ikke kærester?
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    SPOLIERE!!

    Beast var med i 2 sekunder. Det var ham Dr. Hank McCoy der blev interviewed i tv'et man ser på et tidspunkt, og gambits civilnavn blev set på den computer mysticed brød ind på "Remy Lebau" Desuden har jeg hørst at ham der spiller Beast har skrevet kontrakt med filmfoklene, så mon ikke vi ser mere til ham? ;)

    Jeg er enig i vi mangler Sabertooth, giver ikke rigtig nogen mening at bruge hende sækken med neglene istedet.

    Og gambit og jean grey har aldrig være kærester, dog har Gambit og Rouge været kærester og Rouge har også haft noget kørene med Magneto.

    EDIT: Colossus er ikke ond, men han har været med på Magnetos hold intil hans rumstation sprang i luften, flakkede han lidt rundt og er nu havnet hos X-men igen. Pyro har vist aldrig været god i serien så vidt jeg husker. Rouge var dog engang ond, jeg har et nummer hvor hun giver Captain Amerika lammeslag!
     
  8. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Okay.. Jeg mente det nok.. Men er Colossus ikke på magneto´s side.. og hvad med angel eller psylocke? Se det er virkleig nogne jeg svenr at se i aktion..
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jo Colossus VAR på Magnetos side :) Han konveterede efter "Magnetos Hævn" men er senere vendt tilbage til the good guyes igen.

    Angel og Psylocke er kærester, men det er et stykke tid siden man har set dem sammen. Ved ikke om Psylocke overhovedet er med i serien mere. En skam for hun er ellers laber.
     
  10. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Yeah, det var hun... Men Angel var for sej og han også prøvet lidt af hvert.. The good guy´s, the bad guy´s også the good guy´s igen.. Iceman bliver også pænt sej når bliver lidt ældre... Jeg mindes bare ikke noget mellem ham og Rogue.. Men det er dog også et lang stykke tid siden jeg sidst læste X-Men... Måske lidt barnligt me jeg følger da stadig med i X-men : Evolution.. den der tegnefilm der kører på cartoon network.. Der er nogle af de mest kandte med og nogle nye..
     
  11. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Rouge og Magneto var gift og havde en unge de rhed "chales" i "Age of Apocalyse" historien, der forgår i en (slags) alternativ virkelighed.
    Og siden har hun flirtet med "Joseph" som var en slags ung dobbeltgænger af Magneto. Det pissede dog Gambit lidt af, forståeligt nok.
     
  12. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    x-men evolution følger jeg også med i nåpr jeg husker at det kommer... er elendig til at huske hvornår serier bliver sendt
     
  13. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Kommer helt i tanke om det der med Jean grey og hendes død.. Jeg synes jeg så nogen der postede et eller andet om at hun bliver til en phønix.. Dog er jeg æidt rusten i min x-men viden, det er lang tid siden jeg har læst dem.. Jeg kan dog huske det meste.. Hvis i lagde mærke til det så ligenede det at der fløj en fugl eller noget over vandet til sidst hvor Jean holder en tale om evolution..
     
  14. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    damn kan hun ikke bare dø så jeg kunne få cyclop for mig selv eller... :p
    ej vil hellere have pyro ;)
     
  15. Valiowk

    Valiowk Chosen One star 6

    Registered:
    Apr 23, 2000
    Just popping in to say hi to Lord_Coras and DD :)

    And in the meantime, adding a vote to the X2 poll :D
     
    Jedi Knight Fett likes this.
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    I henhold til denne nyhed, så kommer der 2 udgivelser af denne udmærkede film. En 1-Disc-version d. 30. september og en 2-Disc-version d. 11. november. Hvorfor fa'en kan de kødhoveder ikke bare udgive 2-Disc-versionen med det samme i stedet for, at skulle trække så mange penge som muligt ud af folk. Eller også eventuelt udgive begge versioner samtidigt. Det er et irriterende tiltag, at filmene skal udgives i to versioner med kort tids mellemrum. :mad:
     
  17. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    ...Money makes the world go round...

    Måske ville det hjælpe hvis folk boycottede den første udgivelse, og alle ventede på den anden?

     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ja det er vildt irritende... Jeg boycotter selv LOTR 2 indtil 4 disk versionen udkommer.
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    HVad er forskellen på X-Men 2 og hvad der sikkert kommer til at hedde X-Men 2.5?
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Sikkert en masse extra materiale... deleted scenes, behind the camera osv.
     
  21. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Jeg har en kammerat der ikke kunne vente til EE af Fotr, og endte med at købe begge, han siger at hanogså skal have begge versioner af TTT! :eek:


    Jeg skal da klart vente til 2.5 versionen af x2

    De eneste film jeg har mange versioner af er selvfølgelig.....

    SW :p





    DD - Dansker Dreng

     
  22. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvad er der blevet af "Spliff" DD? ;)


    Jeg ved ikke om jeg ska ha X2 på dvd, jeg kunne bare godt tænke mig at se den i biffen igen. Nå jeg køber den jo nok aligevel! :D

    EDIT: Porblemet er at jeg meget sjældent ser DVD. For det første kan jeg KUN se film hvis det er nogenlunde mørkt udenfor, og helst nat. Jeg kan ikke sidde hjemme og se film mens solen skinner udenfor, ved ikek hvorfor men sådan er det. Det gør at jeg ikke så tit har mulighed for at se film da jeg for det meste skal op næste morgen, så det er næsten kun i weekenderne jeg ser DVD, og selv der kommer jeg tit til at bruge lang tid på TB-chatten eller div forums.
     
  23. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Tja generelt skriver jeg nu

    DD - Love & Laughter

    Laughter er jo det der sker når man har indtaget en spliff som en påpegede.

    Ændringen er fordi et andet website ville ikke se ordet Spliff, og så har jeg bare vænnet mig til det.


    Men her på det danske board laver jeg lidt mere fis :p






    DD - Spliffy :p Spliffski :eek:

     
  24. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Fis er godt. Vil du købe en patenteret "Fis i flaske"?

     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_laugh] JN, du er så fuld af fis... Hvad med at expandere til 'fis i en hornlygte?'
     
Thread Status:
Not open for further replies.