main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

fanfilm

Discussion in 'Archive: Poland' started by Fertesz, Jan 29, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fertesz

    Fertesz Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 23, 2003
    A ja sie biedny robaczek zastanawiam czy ktos tutaj z braci polskiej wykazuje aktywnosc typu fanfilm? W sumie trafilem na to forum z fanfilms forum :p :p :p
    Jezeli ktos taki tu bytuje prosze niezwlocznie dac glos, podniesc reke i nacisnac przycisk [face_laugh] :)
    Ja jestem na etapie amator, ale mam pierwsze dzielo na koncie, moze niektorzy juz sie z nim zapoznali (podpis...). Jesli nie - zapraszam na www.jimbofilm.com .
     
  2. Master_Thon

    Master_Thon Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 24, 2003
    Ja kiedys mialem taka aktywnosc filmwoa :p... niby to dalej trwa, ale niewiem co z tego wyjdzie... Nie mamy niczego procz checi :(... chociaz moze kiedys bedzie kamera :p

    Zajrzyj na moja stronke to moze cos sie dowiesz :p (link jest w sygnaturce :p)... no ale jak mowie prace zostaly wstrzymane.. zobaczymy jak to dalej pojdzie.
     
  3. Loru

    Loru Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jan 6, 2004
    Widzialem ten filmik i calkiem niezle efekty wyszly. Te¿ kiedys mialem zapedy zebo cos z SW nakrecic ale narazie robie tylko obiekty w 3dstudio i jakies komputerowe animacje z SW
     
  4. Fertesz

    Fertesz Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Sep 23, 2003
    A gdzie wasz bojowy duch!? Chociaz brak kamery to faktycznie przeciwienstwo pewne ze strony losu :)
    Thon, a na czym stanales konkretnie? Ja tam mialem w pewnym momencie impuls, i postanowilem cos zrobic. Kilka miesiêcy przygotowañ, krêcenie i kilka misiêcy obróbki. Zreszt¹, to jest na stronie :p Ewentualnie moge sluzyc moze pomoca? Przy efektach specjalnych widzialem znak zapytania, a troche sie tam orientuje :p