main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Fedeste scene i STAR WARS filmene?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by EXODUS01, Jun 8, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. EXODUS01

    EXODUS01 Jedi Youngling

    Registered:
    Nov 25, 2002
    Hvis jeg skal tale om sørgelige scener er der to scener som altid får mig til at tude ligemeget hvor meget jeg prøver at undgå det.

    I
    Slutscenen i One flew over the Cuckoo's nest hvor Jack Nicholson har fået det hvide snit og bliver dræbt af sin ven indianeren som dræber ham af medlidenhed.

    II
    Slutscenen i Midnight Cowboy hvow Dustin Hoffman dør lige da han når til Florida.
     
  2. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    tuder hver gang jeg ser farvel min konkubine... :_| den er så sørgelig om en lille drengs skæbne i kina... først hugger hans ludermor han 11 finger af med en slagterøkse og senere bliver han bøsse og til sidst bliver han dræbt
     
  3. Jedi_Wannabee

    Jedi_Wannabee Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 2, 2002
    Jeg skal nok ikke ind på sørgelige scener.
    Jeg skal bare se en sørgelig scene så hulker jeg!!

    Men hvis vi nu skal tale om Star Wars scener. This is great..

    Så her i lørdags da vi spillede mod Norge, der så jeg kampen i Imperial.
    Det var sådan en reklame ting for et firma som hed Storm. De laver digital filmkamera og digital fremvisere osv. De havde 12 kameraer i parken som sendte signalet digitalt til os i Imperial.
    Men inden kampen skulle vi lige så nogle klip hvor de demonstrerer sådan en Digital fremviser. Der stod så en digi fremviser oppe i visningsrummet istedet for den med rulle. (35 mm??)
    De havde så fået fra Lucasfilm en 20 minutters småklip fra EPII. Så jeg har rent faktisk set AOTC i digital kvali. Det stod bedre end på en DVD.. Og så i Imperial??
    Jeg har stadig gåsehud!!! Man sad helt og græd..!!

    Så det var min lille solstrålehistorie..

    Ja ja.. ved godt.. Laaang historie.. men den er cuttet ned.. :)

    JW
    DJ
     
  4. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    PIV, hvorfor var det lige man ikke havde fået besked omkrig det? Jeg havde da gjort det bare for de 20 min................................................................................................................................................................................................
    ........................................................................................................................................................................................................................................................................
    ........................................................................................................................................................................................................................................................................
    ........................................................................................................................
     
Thread Status:
Not open for further replies.