main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

FF Finlandin kesä

Discussion in 'Archive: Finland' started by Baltic_herring, Jun 4, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Niin, mitä on täällä ihmisillä suunnitteilla kesällä? Muuta kuin Venus-planeetan Auringon ohituksen katselemista?

    Pilvarin puolella on koitettu pistää esiin ajatusta mennä porukalla Tamperren Vapriikissa olevaa Samurai-näyttelyä katsomaan. Ajankohtaa on vielä vasta haettu äänestyksen perusteella. Ehdokkaina ovat 12.6. ja 19.6 sekä 3.7. Eli lauantaina. Myös FanForcen porukka on tietysti tervetullut mukaan. Ehkä museokierroksen jälkeen voimme mennä istumaan ja kuluttamaan aikaa johonkin non-museo paikkaan. Toki ikäjakauma otetaan huomioon ja porukan seurassa voi olla nuoremmatkin.

    Toinen mainitsemisen arvoinen tapahtuma kesällä on Jyväskylässä heinäkuun alkupuolella pidettävä Finncon. Olen itse koittanut koota kyseiseen tapahtumaan muutamista warssi fanifilmeistä esitystä. Muuten ei tämän scifi-conin ohjelmassa ole mitään Star Warsiin liittyvää.

    Fanforcen kesätapaaminen olisi mukava saada pystyyn ja jos edes joskus saisimme siitä maininnan TFN:n fanforce-sivuillekin!
     
  2. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Jokainen arkipäiväni on näin kesällä ankarasti työskentelyyn varattu, mutta vkl:t ovat sitten asia erikseen.
    Tampere on tarpeeksi lähellä ja tarpeeksi tuttu paikka matkantekoa ajatellen (en nyt kuitenkaan osaa sanoa mitään tarkempaa), mutta Jyklä taas on jossain korvessa, en osaa ajaa sinne (huooono selitys ;) ) ja kaukana se ainakin on, vaikka Finnkoni periaatteessa kiinnostaisikin, varsinkin kun viimevuotinen jäi väliin.
    En minä vaan vielä tiedä.
     
  3. Darth_Weirdo

    Darth_Weirdo Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 2, 2002
    Minulle kesä on yhtä ja samaa. RUK loppuu heinäkuun lopulla, joten sitä odellessa. Tai itseasiassa kurssijuhlaa odotellessa. ;) Se tulee olemaan kokemus.
     
  4. Chickadee

    Chickadee Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Jul 11, 2003
    Min' en tee yhtään mitään hyödyllistä tämän kesän aikana. Ei kesätöitä, ei mitään itseopiskelukursseja tai muutakaan järkevää. Finnconiin en tule (Jyväskylä liian kaukana), vaikka hiukan mieli tekisi koska viime vuoden tapahtumassa oli hauskaa. Miittaaminen olisi myös mukavaa, mutta tällä hetkellä näyttää siltä etten ole samuraimiitin aikaan Tampereen lähimailla :/

    Huippukohtina kesästä tulee varmaan olemaan käynnit Pöytyän kirjastossa (woo!) sekä oletettavasti mökkeily juhannuksena. Ei ole aikomuksena mennä turistikohteisiin tai minnekään pitemmälle. (Ja miksi Pöytyän kirjasto huippukohtana? Koska siellä on kaikkein paras videohylly mitä missään tietämässäni kirjastossa.)
     
  5. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Asukaslukuun suhteutettuna Pöytyän Kirjaston videokokoelma hankinnat ovat kaksinkertaiset maan keskilukuun verrattuna. Tilastoja. No nyt tiedätte sitten tämänkin.

    FanForce Finlandia on sitten tervetullut Pilvikaupungin mukaan lauantaina 3.7. pidettävään nk Samurai miittiin Tampereella. Tästähän on pidetty ääntä jo aikaisemminkin. Eli mennään katsomaan Treen Varpiikki museokeskukseen ilmeisen näyttävää Samurai-näyttelyä. Näyttelyn jälkeen kipitämme istumaan kahvilaan johonkin lähistölle ja ehkä jotain muutakin mukavaa on ohjelmassa. Jos sää antaa periksi. Lisätietoja koska ja missä tavataan, tulee myöhemmin boardseille. Olisi kyllä mukava nähdä tuntemattomiakin kasvoja miitissä. Ei näitä kovin usein voida pitää. Suunnaksi siis Tampere!
     
  6. KYP_DURRON85

    KYP_DURRON85 Jedi Master star 4

    Registered:
    Apr 20, 2003
    Mutku oon niin ujo [face_blush].....:p

    Olen sanonut tämän jo kerran,ja sanon sen uudestaan;ehkäpä...... sitten paperipussi päässä,tai ilman.
     
  7. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Jälleen varovainen "ehkä", kun ei tuosta automobiilin käyttömahdollisuudesta ole varmuutta.
    Eri asia sitten, kehtaako :p
     
  8. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Pitänee sitten seuraavaan miittiin keväällä 2006 ottaa aiheeksi nuo paperipussit. Kaikki silloiset noin 700 FFFinlandin jäsentä saapuu paikalle paperipussit päässä ja osalla pölynimuripussit. Se vasta näky olisi! -Kuvitelkaa, pölynimuripussi päässä.
     
  9. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    Tuo se nyt jaksaa mekastaa paperipusseistaan :p
    Saisi olla melkoisen kookas pölypussi, jotta isopäisinkin saa kuuppansa moiseen ahdettua. Ainakin se olisi jotain erikoista, mitä muut äfäffät ovat tuskin tehneet.
    Jos väittävät toisin, tahdon kuvia todisteeksi! :eek:

    Ja minähän pysyn aina kamerain paremmalla puolella. Ainakin useimmiten. :)
     
  10. Baltic_herring

    Baltic_herring Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 10, 2002
    Ja nyt ISD ainakin miittiin! ...Tai, tai syötän Emperor-hahmovarastoni Ghostbusterseille!
     
  11. ISD_Devastator

    ISD_Devastator Jedi Master star 4

    Registered:
    Oct 11, 2002
    :eek:
    Noooo!
    Minä kun podin lauantaiaamuna niin järkyttävää päänsärkyä etten olisi auton rattiin päässyt sitten millään. :(
    Alkoholilla ei ollut tälläkään kertaa osuutta asiaan.
    Olin ladannut elektronivempaimieni akutkin jo valmiiksi.
     
Thread Status:
Not open for further replies.