main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

FFDK-møde...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Qui-Gina-Jinn, Nov 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    tjah tror næppe mundi ved noget med mindre han har snakket aflytningsmetoder med telegrafregimentet eller sådan noget.
     
  2. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Tillader mig at oppe denne tråd lidt.

    Tænkte på om vi skulle lave noget sammen inden vi skal ind at se den sidste forestilling. (dem der skal med altså...)

     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det kunne vi da nok finde ud af.

    Hvad havde du tænk dig?
     
  4. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Count me in :)
     
  5. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Tjae, jeg overvejede noget spisning...
    Enten et sted i byen, eller hjemme hos en af os.
     
  6. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Desværre.. Jeg får først fri sent... og så skal jeg hjem og hente bilen før filmen.
     
  7. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg kan ikke tilbyde at ligge køkken/hus til at bespise jer, mest fordi jeg bor for langt væk. Men hvis en af jer andre ligger køkken til, så vil jeg da gerne tilberede et ydmygt aftensmåltid til jer inden vi skal i biografen.

    Jeg er selvfølgelig også med på at spise i byen, det bliver bare hurtigt dyrt.
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Selv om det da vil være hyggeligt med en privat middag, så er jeg egentlig mest stemt for at spise i nærheden af biografen, så vi ikke først skal til at tænke på at komme afsted efter middagen.


    Et par forslag til steder at spise i nærheden af restaurenten:

    Al-diwan - Vesterbrogade 94 - Indisk/Parkistansk
    Imperial Garden Eget website - Vester Farimagsgade 9 - Dansk/Fransk/Internationalt
    Copenhagen Corner ? Vesterbrogade 1 - Dansk nyt & traditionelt/Internationalt
    Sultan ? Gammel Kongevej 9 - Tyrkisk
    Canton ? Vesterbrogade 20 - Kinesisk
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg vil forresten lige tilføje, at nævnte steder kun er forslået ud fra location og ikke fordi jeg kender dem.

    Men hvadenten vi spiser privat eller i nærheden af biografen - eller for den sags skyld blot mødes over noget at drikke, så bør vi jo nok finde ud af det snart, for om en uge er det hele forbi.
     
  10. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Af dem du har linket til, er det vist kun Sultan der virker nogenlunde rimelig i pris.

    Ellers er der også en mexicansk restaurent i Istedgade, Señorita.
    Vi har spist der en del gange, de har ret god mad, til en rimelig pris også.
     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    UPS, jeg glemte vist, at studerende med egen lejlighed ikke har så mange penge at rutte med.[face_blush]

    Stederne var dog som nævnt også mest valgt ud fra location, men dog også til dels på grund af prisen. De dyrere steder blev da i hvert fald valg fra.

    En søgning efter laveste prisniveau på Spiseguiden afslører dog også et par andre steder, som jeg lige kaster links til, for alsidighedens skyld.


    Nam Thip Thai Restaurant
    Thai Esan 1
    Fu Hao (Denne kan jeg ikke finde på AOK)

    Desuden er Sultan og Al-diwan også på listen. Tilgengæld er Señorita ikke på listen, som så nok ikke er så fyldestgørende, som den burde være.

    Anyway, så længe det ikke er en fastfoodrestaurant, så er jeg åben for flere forslag, hvis der er andre udover de allerede nævnte - og så længe stedet ikke ligger langt væk fra biografen.
     
  12. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg er åben for alle forslag.

    Jeg vil ikke være regelmæssigt online den næste uges tid, men jeg prøver at holde øje med denne tråd, for at se hvad (v)i finder ud af.

    Men ellers må i gerne holde mig ajour via SMS/Mobilos, hvis jeg mod forventning ikke har været online op til at vi skal i biografen. :)
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Sidste forestilling er flyttet til om torsdagen kl. 18.30.
    De klaphatte har åbenbart fundet ud af, at de ikke skal bruge hele dagen til det arrangement der skal foregå efter kl. 21.:mad:

    Er der i øvrigt nogen der har fået besked om det arrangement?
    Jeg kunne forestille mig en for- eller gallapremiere på War of The Worlds.
     
  14. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hvad så?

    ER det så stadig onsdag vi skal se den?
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg må sige, at jeg er lidt i tvivl om hvad vi bør gøre.
    Forestillingen om onsdagen er jo ikke længere den sidste, men den 4. sidste og som sådan ikke specielt interessant.

    Jeg har for alle tilfældes skyld bestilt billetter til torsdag også. Men her var de bedste pladser desværre taget, da jeg opdagede det. Jeg har derfor kun kunnet få til rk. 15 fra pl. 6 og ud.
    Til forestillingen om onsdagen har jeg jo billetter til rk. 14 lige i midten.

    Forestillingen om torsdagen vil dog ikke levne meget tid til samvær inden filmen - i hvert fald ikke for mit vedkommende. Tilgengæld kunne vi så komme noget tidligere hjem, og måske kunne dette betyde, at Jim også kunne deltage, hvis han har tid og lyst.

    Selv er jeg nok mest stemt for torsdag, da det jo er der sidste forestilling er - nu. Men vi bør måske om muligt snakke nærmere om det på MSN snarest.
     
  16. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hmm - torsdag kan jeg kun såfremt jeg kan få en til at tage min vagt, ellers har jeg først fri lidt over 7...
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Malene og jeg er helt sikkert mest til den sidste forestilling - Torsdag 18:30... Billetterne lyder fine Mundi :)
     
  18. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg er som nævnt også selv mest til den sidste forestilling om torsdagen. Når forestillingen om onsdagen ikke engang er den sidste mere, så må jeg nok også sige, at det er lidt sent at gå i biografen på en hverdag.
    Men det skulle jo gerne være en fælles oplevelse for os alle sammen og jeg ved ikke lige hvor let det er for Camilla at bytte vagt så tæt på dagen.

    Men en tilbagemelding fra Camilla vedrørende det punkt kunne jo være en hjælp til at finde ud af hvad vi skal.
    Og det vil da også være fint at høre fra Klaus hvad han foretrækker.

    I det hele taget må jeg sige, at biografens stunt med at føje 3 forestillinger ekstra til om torsdagen har trukket meget ud af det sjove for mig. Den meget høje entusiasme jeg havde for det her i torsdags er nu nærmest ikke eksisterende, men jeg skal da selvfølgelig se filmen i biografen igen, en sidste gang, under alle omstændigheder.

    Og med hensyn til en afgørelse om hvad vi skal gøre, så skal den forelægge senest i morgen. For hvis vi beslutter os for torsdag, så tager jeg de billetter jeg har hentet med på onsdag og bytter dem efter arbejde. I modsat fald tager jeg selvsagt hjem inden vi skal mødes om aftenen.
     
  19. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg er også på om torsdagen (og onsdag, hvis det bliver det)

    Undskyld det sene svar, jeg har ferie og er ikke hjemme ved min egen PC.
     
  20. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Jeg er i fuld gang med at prøve at få den byttet, men hvis det ikke skulle lykkes mig synes jeg bare at I skulle tage afsted torsdag alligevel.
    Jeg håber at der er én der vil tage den...


    /edit: har muligvis en der vil tage den, hvis hendes håndled har det bedre i morgen...
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    What's the plan then? :confused:
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Ved det ikke. Jeg regner da med, at Camilla melder tilbage om der er lykkedes hende, at bytte vagten.

    Og en lille sidebemærkning - nu har vi jo ganske vist ikke hørt noget fra Coras, men jeg går da ud fra, at han kan begge dage, så det kun er Camilla der skal prøve at ordne paragrafferne med hendes arbejde.
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg er med.
    Bliver det onsdag når jeg ikke noget inden.
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Mundi - under alle omstændigheder så vil jeg helst vente med at se filmen til imorgen...

    HÃ¥ber ikke at det er for meget forlangt at du bytter billetterne... [face_worried]
     
  25. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hvorfor *indsæt mangegrimmeordienmegethurtigrækkefølgeligeefterhinanden her* er der ingen der kan/vil tage min vagt!?!!? Grrr! :mad:

    Det ender med at jeg ikke kan komme med, medmindre jeg melder mig syg, hvilket jeg ikke har så forfærdelig stor lyst til at gøre...
     
Thread Status:
Not open for further replies.