main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

FFDK-møde...

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Qui-Gina-Jinn, Nov 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har også taget billetterne med for at bytte dem efter arbejde, men vi skulle jo gerne være der alle sammmen. Var din kollegas håndled ikke i orden Camilla?:(

    Jeg ved sgu ikke rigtigt hvad vi gør så, vi kunne godt sige, at vi i hvert fald er 4 der ser filmen i morgen - så kan Klaus komme med der, men det er jo ikke helt det samme.
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg er med torsdag.
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har editeret min forgående besked, da jeg havde været til frokost i mellemtiden og ikke lige fået opdateret, så jeg kunne se Camillas besked.

    Jeg er lidt i vildrede med hensyn til hvad vi skal gøre. Det her skulle jo gerne være en fælles oplevelse.:(

    En løsning på problemet vil være meget værdsat.:(
     
  4. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg beklager nyt indlæg, men jeg vil lige være sikker på, at I opdager det.

    Jeg forlader min pind kl. 15.00 i dag, så en løsning inden vil som nævnt være meget værdsat ellers tager jeg ind og bytter billetterne til 7 billetter til i morgen og så må vi se om Camille kan komme.

    Og Jim, hvis der ikke er kommet nogen løsning på problemet kl. 15, så tager jeg også en billet med til dig, så du må godt lige melde tilbage om du har tid og lyst til at deltage i morgen kl. 18.30.
     
  5. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Arg, det er noget tis det her.
    HVORFOR skulle de også rykke den forestilling?! :mad:

    Jeg ved ikke rigtigt om jeg tør ringe og bede om fri, sidst jeg sagde at jeg ikke kunne komme blev min chef ret negativ - det var ikke specielt sjovt. Og tvivler på at han vil blive glad hvis jeg ringer og siger i dag at jeg ikke kan komme i morgen - well, jeg har dog forsøgt at få vagten byttet (hvilket jeg også havde sidst).... Hader det!!!!!


    Løsningen må vel ende med at være at I tager ind at se den i morgen, uden mig (hvor lidt jeg end måtte kunne lide den løsning), for lige nu ser det absolut ikke ud til at jeg får den byttet... :_|

    /edit: nej, hendes håndled er ikke blevet bedre :(
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg har også tænkt mig at påpege min utilfredshed med deres tilføjelse af 3 forestillinger når jeg bytter billetterne - selv om dem der sidder i billetlugen naturligvis ikke har noget med det at gøre, men der er da en chance for at de videreformidler utilfredsheden hos kunderne - specielt hvis der er flere der er utilfredse.

    Men Camilla, er du så interesseret i at overtage nogle af de billetter jeg har til i aften? Måske kan Glenn godt klare at se filmen både i dag og i morgen.

    Og jeg skal lige have det helt på det rene - melder du endegyldigt fra til i morgen eller er vi stadig på "måske"?
    Hvis Jim ikke kommer med en melding inden jeg forlader mit arbejde i dag, så fastholder jeg at få 7 billetter til i morgen - just in case. Men hvis han kommer med en udmelding og du også kan sige noget endeligt inden kl. 15, så var der jo ingen grund til at skulle sørge for at bytte billetter i morgen.
     
  7. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Jeg har ikke sagt endegyldigt nej til i morgen endnu.
    Prøver den sidste udvej med at ringe til chefen i øjeblikket (telefonen blev ikke lige taget før, så prøver igen om lidt).
    Håber han lader mig få fri.

    Ellers, hvis jeg ikke kan få fri vil jeg meget gerne have billet til i aften.
     
  8. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hvis du skal bruge nogle af billetterne til i aften, så må du lige fortælle hvor mange du skal bruge og så må vi finde ud af at mødes på et tidspunkt. Da vejret er godt, så er det i hvert fald min plan, at være inde i byen indtil ved 18-19-tiden.
    Vi skal så bare lige aftale tid og sted inden jeg forlader min pind.

    Men jeg håber da at du har mulighed for at komme i morgen. Det vil jo være langt det hyggeligste. Vi skal jo også bruge en til at holde Glenn i snor.:p
     
  9. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    YES!
    Problem solved!!! :D :D

    Jeg har fået fri i morgen!
     
  10. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det lyder rigtigt godt. Nu var chefen vel ikke alt for negativ over at du gerne vil have fri?![face_worried]

    Så håber jeg bare at Jim kommer online og siger, at han også godt vil med.
     
  11. Skywalkers_Master

    Skywalkers_Master Jedi Master

    Registered:
    Jul 6, 2003
    Edit: nevermind
     
  12. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Hehe, han havde faktisk fri i dag, så det var ikke ham jeg snakkede med.
    Snakkede med en anden, der mente at det var vist i orden - tror det var lidt heldigt...
     
  13. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    He he. Hvis chefen kan holde fri, så kan du vel også.:D
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Fedt, jamen så er vi alle på til imorgen kl.18:30?

    Coolness
     
  15. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Yeps, heldigvis er vi alle på i morgen.

    Det kunne så være fedt, hvis Jim også havde tid og mulighed for at komme, men det er selvfølgelig noget sent han får beskeden, så det er jo ikke sikkert.

    Jeg ved så ikke om vi skal mødes lidt før over noget drikkeligt væske og/eller eventuelt gå et sted hen bagefter (ligeledes for at nyde lidt drikkeligt væske) blot for at vi lige ser hinanden lidt uden for biograferns mørke.
     
  16. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Det lyder som en god idé - men hvor skal vi gå hen?
    og skal vi have noget spiseligt også?
     
  17. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg forventer tidligst at kunne være inde i byen ved 17.30-tiden, så det giver ikke rigtigt tid til spisning for mit vedkommende, men det skal selvfølgelig ikke forhindre Jer andre i mødes over noget mad.
     
  18. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Da der ikke er indløbet andre forslag i de sidste 7 kvarter siden mit sidste indlæg i denne tråd, tillader jeg mig hermed at skære igennem og sige, at med mindre nogen af Jer stiller andre forslag, så vil jeg være at finde hos Cafe René ca. kl. 17.30 i morgen - muligvis lidt før, muligvis lidt efter, men cirka.

    Hvis tiden tillader det, så kan dem der ønsker det få noget at spise på det sted. Jeg kender ikke priserne eller tilberedningstiderne, men muligheden foreligger i hvert fald. Men hvis I vil spise, så kan I jo bare komme det tidligere.


    Edit: I må forresten godt lige sige om I kommer og ca. tid, for jeg gider ikke at sidde der alene i 1 time. Så kan jeg godt finde på bedre ting at lave.

    Og Jim, med mindre du har meldt, at du godt vil med i morgen inden kl. 14, så vil den 7. billet blive tilbageleveret inden jeg går over til Cafe René.
     
  19. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Hvad har jeg nu rodet mig ud i? Jeg kan ikke torsdag. [face_plain]

     
  20. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg regner med at være hos "Rene" ved 18 tiden. :)

    **Damn, jeg synes det nye look på "post Reply" ser forvirrende ud**
     
  21. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Gina her:

    Vi regner med at være der 17.30 ca.


    Hehe, det nye post-look har jeg haft et stykke tid :p
     
  22. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Hejsa

    Mallen og jeg er i Imperial lidt over 18 :)
     
  23. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Krede, I vil ikke mødes med os andre inden??
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jo gerne, men vi kan ikke nå det... Jeg har først fri kl. 17:30...
     
  25. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Om igen, det jeg skrev først lød forkert:

    Kan I ikke nå det alligevel? - Pink ser også ud til først at komme ved 18-tiden.
    Synes det ville være hyggeligt hvis I kunne... :)
     
Thread Status:
Not open for further replies.