FFDK-møde...

Discussion in 'Denmark' started by Qui-Gina-Jinn, Nov 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Jeg kan ikke forstå at folk regner med at jeg måske dukker op til et møde i weekenden 2.-4. juli.

Bortset fra at jeg nogle gange, fik skrevet 9. juni i stedet for 9. juli, så ved jeg ikke hvordan jeg kan udtrykke mig tydligere.
    Hvilken del af ikke til stede fra 22. juni til ca. 9 juli er det I ikke forstår?

OK, det er d. 6. og jeg er tilbage - but still... Jeg sagde jo "ca.", men "ca." er altså ikke en uge før.

Men havde I et godt møde?
    Og som Krede skriver - er der nogle billeder??
  2. JN327 Jedi Master

star 4
    Spioner lyver. Spioner lyver hele tiden.

Det kan være misinformation.

Du var sikkert tilstede forklædt som lampe eller andet godt.

3. Paranorina Jedi Master

star 4
    Nilles "månedens udvalgte" dukkede op i lørdags, og gik under navnet Nicky. Kunne det har været Mundi?
  4. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Vis mig et billede, så skal jeg sige om det er mig [face_mischief][face_whistling]
  5. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
  6. Paranorina Jedi Master

star 4
    Han lignede dog lidt den spionfyr ude til venstre i banneret...
  7. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Lignede han mig??:eek: Jamen, så må det jo have været mig.:D
    Jeg kan i hvert fald ikke have, hvis det var en klon af mig.[face_clown][face_clown]
    I så fald må han hurtigst muligt neutraliseres.[face_devil]
  8. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
  9. P-Nille Jedi Master

star 4
    typisk
    self er der en con der for en gangs skyld ikke ligger i malmö den weekend hvor jeg er i kbh og malmö
  10. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Det ser da fint ud. Kunne være sjovt at møde Carrie Fisher.
  11. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Det kunne være for fedt. Og der står jo tilmed, at der kommer over 30 gæster fra den originale Star Wars trilogi plus over 30 gæster fra andre film.
    Jeg har spurgt Wannabee og flybillet og hotel vil blive ca. 3000 kr., så jeg er så godt som afsted. Jeg er i hvert fald 95% sikker på at jeg skal derover.
  12. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Det var mange penge. Hvad koster en autograf?
  13. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    :eek:Synes du at ca. 3000 kr. er mange penge for en returbillet til London og 4 dage på hotel? Man kan også nøjes med 3 dage på hotel og så bare tage den sidste flyver hjem om søndagen, men så bliver flybilletten til gengæld dyrere. I så fald vil det blive ca. 2700-2800 kr. Og ok, det bliver måske også 3200 kr. for 4 dage, men jeg synes stadig at det er rimeligt billigt. Det skal i hvert fald ikke være det der afholder mig fra at tage turen til England.

Formodede priser på autografer kan ses her. Det er dog muligt, at nogle af gæsterne ønsker en anden pris når det kommet til stykket.
  14. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
  15. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Det er det jeg siger - der er ikke meget sjov ved ham Coras... :p
  16. Paranorina Jedi Master

star 4
    Til hvem der end kommer med, husk nu endelig at få taget nogle billeder af Mundi! Det er næsten vigtigere end nogle af alle de andre folk til træffet! :p
  17. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Du kan jo bare komme med, så er du ude over det problem. :p
  18. P-Nille Jedi Master

star 4
    sparker lidt liv i tråden her igen... ingen der tør lægge hus/lejlighed til et træf?
  19. Lupus_Ignis Jedi Knight

star 1
    Krede kunne jo invitere på marathon-fremvisning af OT-DVD'erne i sin hjemmebiograf...
  20. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Hmmm... "den der tier samtykker"

Hvornår skal vi komme, Krede? :D
  21. Paranorina Jedi Master

star 4
    Husk at skaffe et fadølsanlæg :D
  22. Krede Jedi Master

star 4
    Den der tier har været i Holland til i dag. ;)
  23. JN327 Jedi Master

star 4
    Fortæl. Hvordan gik det?

24. Krede Jedi Master

star 4
    Fantastisk tur, wow. Amsterdam er en fed fed by, jeg nåede desværre ikke at gå rigtig på sightseeing da vi var på IBC messen både Fredag og Lørdag. Men begge aftener var vi på bar og diskotek, og det var faktisk super sjovt, jeg er normalt ikke til disko-'høj-lorte-musik-dyre-øl'-tek, men det var ok for et par aftener.

Mine kolleger er kun et par år ældre end jeg, så der blev rigtig gået til de våde varer, og det bedste var at alt røg på firma-kortet. Det var til gengæld lidt farligt da det betød at vi drak mange mange shots, og øl og drinks så jeg kom først i seng kl.4 i nat og vi skulle op allerede kl. 7:30 for at nå flyet kl.10:30, så jeg er en smule smadret nu.

Vi skulle selvfølgelig også lige ned og kigge i redlight district igår aftes, det var, mildt sagt, en ret speciel oplevelse. Jeg ville lyve hvis jeg sagde at det ikke var fristende.. (man er dog kun et menneske)og mange af de piger var faktisk utroligt kønne, men der blev ikke købt.........ydelser. ;)
  25. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    No no no... I´m just looking... :D
Thread Status:
Not open for further replies.