main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Film Casting!?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by SaberSkill, Sep 19, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Vidste ikke der fandtes det her board.. nåh men.. Er i gang med at udtænke en FanFilm... Har det meste af det på plads.. men mangler nogle skuespillere.. har nogle venner.. men de fatter minus af Star Wars filmene og selve historien så de gider de squ ikke... Skriv her hvis nogen er interesseret!.. BTW har gået på filmskole i 2 år.. så er ik total nybegynder...!

    -SaberSkill
     
  2. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg vil gerne høre mere inden jeg udtaler mig om dette emne.


    Og velkommen til vores lille hule. :)
     
  3. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Ehm.. det blir' ik så meget historie i første omgang.. pga. jeg lige skal ha tjek på effekterne.. men det blir noget i stilen af en fight-scene på Yavin 4 nær Sith Templet.. med ruiner og hele skidtet..
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvor vil du filme ruiner?
     
  5. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    heh.. det er nemlig her det komiske kommer ind i billedet.. tænkte på noget papmaché eller lignende... der skal være nogenlunde mørkt, så det skulle gerne gøre sådan at man ikke lægger så meget mærke til at det er hjemmelavet.. know what I mean?
     
  6. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    er rimlig fix til sån' noget...
     
  7. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hvordan er dine planer ellers? Har du kostumer? Hvor vil du filme?
     
  8. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Du skal regne med at det ikke er bygninger jeg snakker om.. men store sten af en slags og søjler burde være lette at lave/finde..
     
  9. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg tænker mere på lokation i landet. Jeg vil gerne hjælpe dig hvis jeg kan og ikke skal alt for langt væk.
    Og jeg ikke skal rode med at bygge et overbevisende kostume.
     
  10. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Jeg har tænkt på et par kostumer, heldigvis har min goe' gamle mormor syet stortset hele sit liv.. har allerede et stykke af det ene kostume hun skal til at igang med ... 3 skuespillere er nødvendigt! inkl. kamera/kameramand, lydmand, og lys...!
    Jeg er blevet træt af at se de FanFilms der er her på siden.. Nogen af dem er VIRKELIG fede.. f.eks Ryan vs. Dorkman.. RESPEKT!
    Har tænkt mig i en slags skov.. men pga. at stortset alle FAnFilms blir lavet I skove ville jeg sætte lidt krydderi på med lidt ruiner og fakler osv. kunne forresten være MØG fedt hvis der regnede...!
     
  11. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Bor I Nordjylland... SÃ¥ jeg ved ikke rigtigt.. Men intet er umuligt!..
     
  12. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Er alle rollerne noget med at hoppe rundt og slås?
     
  13. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Nej faktisk ikke.. Den ene af rollerne er bare at sidde på sin flade og komme med et par kommentarer engang imellem...
    HAr musikken på plads.. det blir:
    The Final Duel
    og nummer 5 på ROTJ cden... ved ik om du kender dem..
    Det skal være en seriøs og mørk film.. ikke de der film hvor det ender med at blive en eller anden reklame for noget bare fordi folk ikke kan komme på en slutning!
     
  14. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Det med at sidde og være spydig er mere min stil. :D

    Men Jylland er enormt langt væk.
     
  15. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    :D heh.. Det er nemlig det.. der findes ik ret mange StarWars freaks heroppe... folk har ingen sans for film...
     
  16. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Velkommen til boardet du. Lyder meget fedt med det projekt. Jeg har også gået og tænkt på en dag at lave en fanfilm. mht. kostumer så har har vi jo en med Stormtrooper dragt her på boardet TK-254, og jeg selv har et Darth Vader kostume. Coras har også et temmeligt overbevisende Jedi kostume, det ved jeg da.

    Det er bare ærgeligt at du bor i Jylland, da de fleste her kommer fra Sjælland og Fyn. Ellers tror jeg nok at det kunne blive interessant.
     
  17. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Takker! Hvor fedt, det der med kostumerne, efter du skrev det fandt jeg lige på et nyt concept.. jeg har så mange ideer at jeg er ved at eksplodere... hehe! Ja.. VIRKELIG irriterende det med afstanden!..
     
  18. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Filmen skal være OVERBEVISENDE... det er det, det gælder om... dårligt skuespil fungere ikke rigtigt til det projekt jeg tænker på pga. det skal være en mørk film! En masse øvelse med den engelske accent.. Jeg træder selvfølgelig gerne selv ind i en af rollerne.. INTET problem overhovedet ;) Det der også kan få mig til at lukke for en FAnFilm er hvis Fight-scenen ikke har den rigtige timing.. søger efter Obi-Wan vs. Darth Maul! mere den stil.. en daglig træning skulle gøre underværker...!
     
  19. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg øver mig på at sidde ned og sige ting på engelsk.

    Nej, hvor sjovt, det er jo mit studie. :p
     
  20. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    HAHA! Ideen er den at, man ALTID ser hvordan Jedi blir' til.. men ikke siths.. kom til at tænke på hvordan sith apprentice træning og udvælgelse virkelig er.. know what I mean?
    Der var en lille spoiler! :)
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Cool :D Der er talenter nok at trække på her på boardet til sådan en film, men afstanden er, som du siger, ret irriterende. Det er også derfor at vi kun har haft 3 officielle FFDK møder.

    Mr. Mundi har også en ret flot Salacious Crumb figur som kan animeres med hånden :D Det kunne være ret sejt at have ham med.

    En idé til location: Råbjerg Mile (sp?) nok det tætteste man kommer på en sand-ørken i Danmark, men hvis man filmede fra den rette vinkel, så man undgik alt andet end sandet, kunne det godt gå for at være Tatooine.

    Jeg kunne vildt godt tænke mig at være med til sådan et projekt.
     
  22. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    + Vil overgå Ryan vs. Dorkman.. muhaha
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Her er en idé. Amager Fælled. Lad som om det er Corellia.
     
  24. SaberSkill

    SaberSkill Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Aug 5, 2003
    Nemlig lige præcis det der med Tatooine location skal det ikke være.. jo hvis man kunne undgå ALT undtagen sandet.. men det er jo det der er svært.. jeg jeg vil ikke lave en film der har visse grænser... det er derfor jeg tænkte på en mørk skov med fakler og ruiner i en cirkel, altså en slags fighting arena.. ikke en KÆMPE stor en.. forstil jer:
    Ruiner/Sten der er bygget i en halvcirkel
    En sten stol ude i kanten af cirklen
    2 søjler
    og masser af fakler! skulle gerne bringe en stemning frem der vil noget!
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    :p

    Sith udvælgelse, nu er det vel ikke et re-make af Duality vi er ude i vel?
     
Thread Status:
Not open for further replies.