Flytning

Discussion in 'Denmark' started by Paranorina, Sep 22, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina Jedi Master

star 4
    Ok så her i lørdags flyttede jeg ind i min nye lejlighed. Intil videre mangler jeg en masse hylder/reoler/whatever til at mit stuff, som stadig står i store kasser forskellige steder på gulvet. sofa og kontorstol mangler jeg også. Jeg har både andlæg, TV og computer up'n' running men mit scartstik er blevet væk så jeg ka ikke se DVD og jeg har igen internet før engang i næste måned, så jeg vil nok være lidt inaktiv i det næste stykke tid. Håber ikke FFDK går op i sømmene uden mig...
    Ligenu sidder jeg på skolen og skriver, jeg er fandme afhænig af internet og regner med at lave en del over"arbejde" denne uge ;)

Hvad siger I til den housewarming i slutningen af oktober? Nå jeg må hellere se og få skrevet nogle forslag ind på finddato, ligesom sidst.
  2. Krede Jedi Master

star 4
    Okay, havde også undret mig lidt over hvorfor vi ikke havde hørt fra dig de sidste par dage :)

Men tillykke med den nye lejlighed. Det lyder godt med en ffdk housewarming, men skal lige tilføje at slutningen af Oktober ikke passer så godt for mig.
  3. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Det lyder da super lækkert Par!
    Egen leglighed....Ja, det er ikke alle der er så heldig. Om en to ugers tid flytter jeg ind til en ven i KBH. Det betyder også, at jeg ikke har internet (det er indtil vi får det)

Housewarming lyder fedt! :D
    Desværre er slutningen af oktober heller ikke så god for mig, da jeg skal til eksamen den 31. oktober :(
  4. JN327 Jedi Master

star 4
    God idé! :)

:_|, jeg er også på udkig efter en lejlighed, men alt er så dyrt i Kbh, medmindre man vil gå med paryk og dele bad og køkken med en 57 årig mand. bvadr...

5. Paranorina Jedi Master

star 4
    Ok så bliver det nok ikke i slutningen af oktober.

Jeg er også glad for endelig ku lave mad i mit eget lokum og skide i mit eget køkken. Før boede jeg på kollegie hvor jeg delte med en anden.
    Man burde ikke tro det var mere irreterende end at bo i en fammilie men det er det aligevel somehow.
    dog er det dejlig billigt at bo på kollegie, og man behøver ikke tænke på ting som vand, vame og strøm.

Kollegiepiknettet skiftede system i søndags, og jeg tror Nille har svært ved at komme på.
  6. Krede Jedi Master

star 4
    Dejligt TK, så skal vi til to housewarmings! :D Det bliver da lækkert for dig, er det ikke også temmeligt langt at tage med toget ind til KBH hver dag?
  7. Paranorina Jedi Master

star 4
    KBH og Århus har også så peverse boligsituationer så man ikke drømmer om det. Jeg har en ven der bor i Roskilde der sq studere noget man KUN kunne studere på Århus universitet, og da de ikke ku skaffe ham et kollegieværelse måtte han pendle fra Roskilde til Århus i et HALVT ÅR inden de fandt noget til ham! Det er dælme en lang tur hvis man skal være i århus kl 8 om morgnen.
  8. Krede Jedi Master

star 4
    Wow, det kan jeg slet ikke forestille mig at gøre. Det er altså liiiige langt nok at pendle hver dag.
  9. P-Nille Jedi Master

star 4
    jeg har fået det lorte pik net til at virke nu.... hurra... eller noget...

dato forslag lige efter efterårsferien eller starten af november...
  10. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    Begyndelsen af november - no good :(
  11. P-Nille Jedi Master

star 4
    og sidst i november er fyldt med julefrokoster alle vegne...

og selvfølgelig elsker folk at ligge dem på min fødselsdag -____-
  12. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Housewarming?
    For mit vedkommende kan det højest blive roomwarming ;)
  13. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Så skal jeg ind og male på mit nye værelse i dag. Og jeg regner med at flytte ind her i weekenden. Puha det bliver lækkert. Desværre er der ikke internet (endnu). Så er der nogle af jer, der har erfaringer med, hvornår abstinenserne træder ind? Så må i gerne give gode råd til hvordan man klarer sig igennem sådan en tid ;)

Og så kan jeg ikke spille Galaxies....BUUHUUHUU :_|
  14. Krede Jedi Master

star 4
    Det bliver da fedt, men øv hvor er det ærgeligt at du ikke kan komme på Galaxies det næste stykke tid :(

Kan du ikke få det daglige net-fix på din uddannelse?
  15. TK-254 Jedi Knight

star 3
    Tjoo...men et kvarter mellem hver forlæsning er jo ikke meget, når man også skal frem og tilbage.
  16. P-Nille Jedi Master

star 4
    din stakkel.. vi andre har bare mistet noget af tiden til at sidde på netttet

har lige været til seminarium fest.... skræmmende når man 2 gange på en time bliver tilbudt at være 3. pige i en trekant :eek:
  17. JN327 Jedi Master

star 4
    :eek:, hvad er det for nogle syge mennesker du går på skole med?

18. Krede Jedi Master

star 4
    TK > det var ikke lang tid til at være på nettet så :( Hvornår får du så netforbindelse igen?

Nille > Det lyder ellers som nogle interessante mennesker du går på seminarium med [face_blush]
  19. Lord_Coras Jedi Grand Master

star 5
    Nille. hvorfor skrev du ikke hvad du svarede dem? [face_mischief]
  20. P-Nille Jedi Master

star 4
    svarede dem at jeg var mere interseret i trommeslageren fra livebandet end dem.... (hvilket er klart han lignede orlando bloom i POTC [face_love])

men ellers blev jeg kåret til dagens bartender i går til seminariefesten af 3 forskellige mennesker
Thread Status:
Not open for further replies.