main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Fotball

Discussion in 'Archive: Norway' started by Mhirth, Feb 4, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Det har i grunnen ikke så veldig mye med Star Wars å gjøre, men jeg er litt nysgjerrig på hvor stor fotballinteressen er i den norske avdelingen av JC. En av grunnene er kanskje at jeg vil se om andre er som meg.
     
  2. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Sorry, men for min del hater jeg fotball og kommer alltid til å hate det. :)
     
  3. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    spilte fotball i 6-7 år. har såvidt rørt en ball på 5år nå. er nå motstander av sporten, den ødelegger mang en tv-kveld....
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Ugh. Enig med Plo Koon.
     
  5. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Dette var fryktelige greier, er det virkelig ingen som setter pris på denne fantastiske sporten ?[face_plain]
     
  6. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Fantastisk? Noen gale folk som springer etter ei kule og prøver å få den mellom tre stenger? Og en som er så dum og prøver å hindre dem andre å få den der?
     
  7. Steffen

    Steffen Jedi Youngling

    Registered:
    Jan 5, 2001
    Selvfølgelig liker jeg fotball. Jeg snakket med en vilt utenforstående her hin dagen. Da jeg sa at jeg likte Star WArs så han rart på meg sa at alle andre Star Wars fans ha kjente var Space. Og dere hjelper i allefall ikke med å bevise det motsatte. Skal dere absolutt si noe så dumt, så snakk til veggen. Ikke la resten av verden vite det.
     
  8. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Pshhhh... Dette er et forum, lagd for at folk skal få si sine meninger, og jeg mener at fotball er en rævva sport.
     
Thread Status:
Not open for further replies.