main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Gaat er iemand hier naar C4?

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Mrs_Anakin_Skywalker, Jun 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik zit er momenteel over na te denken om ernaar toe te gaan. Ik heb al leden gevonden van TF.N waar ik mee kan gaan (vanuit LA) maar zijn er ook Nederlandse/Belgische mensen die gaan?

    Ik woon gelukkig een half uurtje van Schiphol vandaan, maar mijn ouders kennende, laten me waarschijnlijk niet alleen reizen. Ze hoeven ook niet te zeuren over de kosten, want ik ben meer dan bereid het zelf te betalen. Zolang ik er maar naar toe kan gaan! :)

    Ook zou ik graag mensen die er al eerder zijn geweest (en die weten wat het ongeveer gaat kosten), willen vragen hoe het is geweest!

    Alvast bedankt!
     
  2. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik ben 17...no way dat mijn ouders me dat laten doen [face_laugh]

    *ziet profiel*

    Ah. :p Jij ook, huh?


     
  3. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Jaah, ik ben bijna 18, en ik heb de afgelopen jarn hard gespaard. Het geld is het probleem niet. Meer de GIGANTISCHE organisatie erachter, en mijn vader overhalen 8-}

    Ik ben blij dat ik de tijd heb om mijn vader zo ver te krijgen. :)

    Het is mijn tijd, mijn geld.....maar ik heb liever dat mijn vader het regelt met het hotel e.d. En aangezien ik ook geen creditcard heb [face_plain] Jaja, die 11 maanden zijn hard nodig.

    Organiseert een bepaalde FanfForce in Nederland nog wat?

     
  4. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik ben vorig jaar geweest, waarom ben je toen niet gegaan, damnit. :p Het was echt ontzettend gaaf. Ben er nog niet uit of ik weer ga... Misschien wel. Qua prijs kan ik je niet echt wat melden aangezien het nu in LA is ipv Indianapolis, maar mocht je nog meer willen weten dan kan ik je wel helpen denk ik. :)
     
  5. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Hmm...mijn oom woont "net" buiten LA....
     
  6. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Pelly Welly: ik zou zeggen maak er gebruik van dat je oom daarin de buurt woont. Scheelt iig weer hotelkosten!


    Sith Bane: Echt waar? Ik ben eigenlijk maar sinds een jaar fan, en de 'echte' obsessie kwam pas in November 2005. Maar ik heb tegenwoordig geen minuut waarin ik ergens anders aan denk :p Ongelooflijk wat er in 7 maanden kan gebeuren. Ik heb alle EU boeken al gelezen uit mijn bieb...

    Maar zijn hotels daar duur? Ik ben even gaan kijken en onder $150 moet makkelijk te doen zijn, vliegen kan ook onder de 500 Euro en een 4 dagen-pas was rond de $250.

    Ik ben van plan het te vertellen aan me vader totdat ik een 'waterdicht' plan heb. Dus eerst zorgen dat ik me zaakjes op orde heb en geen 'nee' kan verwachten :)
     
  7. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ja, echt waar ja. :p Mijn hotel in Indianapolis was ongeveer 80 dollar per nacht en dat was echt een goed hotel. Maar goed, zoals ik al zei, of dat ook in LA zo is weet ik niet. Is misschien hetzelfde als het vergelijken van een hotel op het platteland en in hartje Amsterdam hier.

    De vliegprijs word alleen maar duurder, dus die heb ik toen ook zo snel mogelijk geboekt. En dat was zeker onder de 500 euro zoals je al zei. Hoeveel de 4-day pass ook al weer kostte weet ik niet meer, maar 250 dollar sounds about right.

    Tsja, voor de rest.. Ik weet niet precies wat je ervan verwacht, dat wist ik namelijk ook niet precies, maar het overtrof echt al mijn verwachtingen. Ik heb George Lucas in levende lijve gezien, en handtekeningen gehaald van bijvoorbeeld Billy Dee Williams, Ray Park, Temuera Morrisson, Daniel Logan en nog een hele zooi anderen. Echt heel leuk om te doen. Verder zijn er heel erg veel Starwars nieuwtjes en shows te zien. Toen was dat natuurlijk heel erg veel Revenge of the Sith spul, en dat zal nu wel gaan over de TV serie en de andere plannen. Er waren ook wat auteurs van de EU boeken. En tsja, daar rondlopen is opzich al een belevenis met al die mensen in kostuum. ( Echt, je ziet meer Stormtroopers dan in alle films bij elkaar. Meer Anakins ook, trouwens :p )

    Nu ik er zo over nadenk krijg ik steeds meer zin. Ik denk toch ook eigelijk steeds meer dat ik toch wel weer ga.
     
  8. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    En tsja, daar rondlopen is opzich al een belevenis met al die mensen in kostuum. ( Echt, je ziet meer Stormtroopers dan in alle films bij elkaar. Meer Anakins ook, trouwens )

    Dat lijkt me nou echt fantastisch!! Ik denk dat ik al dood neerval als ik iemand in een Star Wars kostuum zie langslopen. Ik krijg daar echt een hartaanval van! Laat staan een handteking of een foto.

    Ik wil ook zo snel mogelijk geboekt hebben, voordat alle hotels en vluchten compleet volgeboekt zijn. Ik zou er een teen voor opgeven als ik daarmee zeker wist dat ik zou kunnen gaan. Het is mogelijk om onder de 1000 euro te blijven (zonder merchandise naturrlijk)?
     
  9. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Oh, je was gewoon online. Goed, vergeet m'n PM maar dan. :)

    Ik ga wel ff wat foto's zoeken, dan heb je een idee van hoe het is.
     
  10. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Okee is leuk! Kan ik laten zien dat het niet een grote roversbende is daar :)
     
  11. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Ik heb er ook over na zitten denken om naar C4 te gaan, al is het alleen maar om wat mensen die ik via TFN heb leren kennen te ontmoeten (niet jou, Pepijn :p ).
    Ik weet alleen niet of ik wel wil gaan, omdat ik me afvraag hoeveel Star Wars nu nog voor me betekend. Ik hou natuurlijk van de films, maar vind ik het in 2007 nog net zo interessant om me er op een andere manier dan de films te kijken mee bezig te houden? Ik weet het dus gewoon nog niet. Het ligt ook wel een beetje aan de mensen die wel gaan.
     
  12. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik heb daar ook al mensen om 'mee te lopen' en ik weet van sommoge die ook gaan en ook iig even gedag te zeggen. Raar wat je binnen 7 maanden op deze site allemaal tegen het lijf kan lopen!

    Maar ik snap wat je bedoelt, de films zijn officieel over en je weet niet hoe je een jaar later erover denkt. Maar ik ben pas fan geworden nadat alle films uitwaren, dus ik heb dat gevoel nooit gehad.

    Er lijkt eindelijk wat vorm in me plannen te komen, en als alles goed gaat kan ik het onder de 800 euro houden. Zonder mijn koopziekte daar natuurlijk :p
     
  13. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Na er weer zo mee bezig te zijn, heb ik de knoop doorgehakt en ik ga gewoon weer. :)
     
  14. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Heey geweldig!! :)

    Alvast gefeliciteerd!
     
  15. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik ben er nog niet hoor. :) Maar ik krijg het wel bij elkaar. Alleen details als welk hotel enzo moet ik nog uitzoeken... Ik ga proberen zo dicht mogelijk bij het conventiecentrum wat te vinden; Ik heb nu geen vervoer...
     
  16. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    http://www.choicehotels.com/

    Je kan bij locatie het Convention Centre invullen en de 'Comfort Inn' (1710 West 7th Street Los Angeles, CA, US) is beschikbaar en voor 60 dollar per nacht (zo'n 50 euro)
     
  17. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Oke, cool.
     
  18. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik denk dat ik het vandaag maar aan me vader 'officieel' ga vragen....

    Ben benieuwd [face_plain]
     
  19. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Succes Mrs! Ik weet niet of ik zou gaan, maar zit nu toch echt nog met zonder baan, dus ik geloof dat ik nog even wacht het allemaal te regelen :p
     
  20. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik heb stof gekocht voor mijn kostuum, het wordt de Padme regenboogjurk (van AOTC) niet helemaal dezelfde stof, maar het lijkt er wel veel op en het staat beeldig!

    Nog steeds niet aan me vader gevraagd......[face_plain]
     
  21. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    IK HEB TOESTEMMING OM NAAR C4 TE GAAN [:D]

    Mijn vader zei: Je leeft maar 1 keer!
     
  22. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Gefeliciteerd!
     
  23. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Yes!! Hij vond het een goed idee en hij is jaloers, hij wilt ook naar de VS. Lekker voor hem, MAAR IK GA!
     
  24. DarthUncle

    DarthUncle Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Mar 20, 2005
    Heel good, gefeliciteerd, en geniet ervan. Veel succes met de jurk. Foto's wanneer klaar? [face_batting]
     
  25. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Jawel die komen eraan, zodra de jurk klaar is. Nu is mijn moeder bezig met de onderjurk, ik loop dr te pushen. Die jurk moet voor volgende week klaar zijn.

    [image=http://img.photobucket.com/albums/v626/stephanie99911/DSC01293.jpg]

    Dit zijn de 2 stoffen die ik ga gebruiken ervoor. Het is niet precies hetzelfde als uit de film, maar het ontwerp wordt wel hetzelfde.

    In het echt zien de stoffen er beter uit.
     
Thread Status:
Not open for further replies.