main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Gale folk

Discussion in 'Archive: Norway' started by HenrikSolberg, Dec 5, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Sjekk denne web-siden...

    En gjeng gale folk som ikke tror månen eksisterer!

    The Mad Revisionist

    En god latter!
     
  2. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Haha, sjukt.

    "It could be a large, crudely painted balloon, held in place by helium and propelled by tiny sails and rudders (which is why it moves across the sky so slowly)."

    Vel... :p
     
  3. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Det er det jeg alltid har sagt, månelandingen er en av historiens mest løene sci-fi filmer... særlig, lande på månen, liksom...

    ha ha...

    Noen ide om hvordan sende overbevisede, fysiskt bevis via e-mail?
     
  4. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Personlig tror jeg at maanelandingen tok plass selv om det er ganske sokt. Jeg kan godt forsta de som tror at det bare var noe satt i gang av US regjeringa for aa vinne kapplopet mellom de og russland.
    Den gangen hadde de ikke skikkelige datamaskiner en gang. De hadde ikke prosessorer, men likevel kom de seg til maanen. Hmmm. Likevel, jeg velger aa tro det er sant.
     
  5. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Hmm. De hadde vel datamaskiner på den tiden også, det er jo faktisk noenå60 år etter ENIAC(London:ScienceMuseum), men om de kunne kjøre noe annet en forhandsprogramerte kort er jeg ikke sikker på.

     
  6. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg har ikke peiling på teknologi fra 60-tallet.. (Det nærmeste jeg kommer er de merkelige (antikke) PCene med brun skjerm fra barneskolen.) Jeg velger å tro at månelandingen var ekte, det er det vi blir fortalt i historietimene.... Når alt kommer til alt, hvorfor ikke? :)
     
  7. dod

    dod Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Apr 16, 2002
    Ja, hvorfor ikke?

    Joda, jeg 'tror' på månelandingen(e) jeg også, men jeg lurer på hvorfor ikke romfart har tatt samme vegen som luftfart. Jeg mener, etter at Wrigth'ene fløy et litet stykke, så tok det jo ikke å fryktelig mange år før alle andre fløy/ble flydd omkring.

    Muligens fordi romfart er forbeholdt store selskap som NASA, NASDA og ESA (for ikke å gleme Soviet) og det trengs ganske store 'sikkrhets-sjekk' på eventuelle raketter?

    Nåja. Men hvis noen har planer om et tur till verdensrommet etter hvert, så si i fra, jeg har minst 100 timer bak stikka på USS Discovery (på Microsoft Fligthsimulator 2002 Professional Edition :) )

    GOD JUL!
     
Thread Status:
Not open for further replies.