Efterfølgeren tildenne tråd hvor bla. den legendariske speedojoke startede! I år har jeg fået: T-shits Et bælte Underbukser (ikke speedos) En bog om de største film i år 2003 (hvad skal jeg helt præcis med den?) Hansker En kasse med div langtidsholdbare madvare og rengøringsmidler (fra min mor) Dyne + sengetøj (af svigerfammilen.... til *MIN seng! ) 500 kr En scanner Ok det var ikke en gave, men nogle der havde en i overskud som jeg så fik
Gasolin' - The Black Box. The Offspring - Splinter En eller anden film med nogle tårne. Ny skraber. (Mach3 Turbo) After Eight chokolade. Nye sokker. Kropshygiejneprodukter.
Vores mandelgave i år (som så mange år tidligere) var et quick skrabelod, og blev vundet af min far. Normalt går jeg ikke så meget op det der med mandlen, men i år var der sørme gevinst på loddet. Tja, 5000 kr er da en meget fin mandelgave.....
wow. Ja det er en pæn mandelgave! Jeg fik: Ringenes Herre: Return of the king PS 2 spil. Acting for Animators (bog) Charlies Angels 2 dvd Et varmt tæppe (ikke sådan et til gulvet) En lommelærke?!? af mine bedsteforældre... tror de jeg er dranker? AI dvd af min bror, skal byttes da jeg havde den i forvejen. En mikrofon til PC'en og mappe til CD'er The Darkness: Permission to land. EDIT: Par, T-shits? Lugter det ikke?
Ja det var vist en OK mandelgave. Lissom ham den 11 årige knægt som skrabede sig til en mille på skrabekalenderen. Sweet. Min mandelgave var en stor æske Toms Fyldte Chokolader.. MMMMMMMMM.. I got: Chicago DVD (YiiiiR) T-shirt En masse duftting/badeting (lugter jeg monstro) En sød bamse (fra Diana ) En bog "Et Juleeventyr" (fra Diana ) Nogle brændbare skiver En DVD holder Strømper En ny skraber + noget gel. Så det er sq kewl nok. JW DJ
Well: et headset til computeren gavekort til magasin på 500 kr i alt (fik to) 100 kr et par bukser smykker - som nok skal byttes - folk har ikke fattet at jeg ikke kan lide 'Pilgrim' smykker... en modelhest (desværre ikke en rigtig levende en.. *snøft*) Frk. Jensens kogebog et par grydelapper.... Edit: hov, fik jo også gave fra Kvickly: et lækkert fleecetæppe, en flaske vin og en æske chokolade... (som jeg hellere må gemme inden Coras kommer... )
Jeg elsker pilgrim smykker! Man kan ikke købe dem mere her, hvor jeg bor. Jeg gik ellers runk for et par uger siden og håbede på at jeg kunne finde nogen.
uhh ja gaveregnen min bestod af tøj glas flagermuslygte kattemad lysestager en glaskugle julepynt-ting med et rensdyr i kattesterilistation og alene fra cereal fik jeg: bjergkøbing (dvd) kingdoms heart (ps2) 10 things i hate about you(dvd) en pixi bog en han solo figur