main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Gode Star Wars websites

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, Jul 23, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg faldt lige over denne utroligt fede side, hvor der masser af information om alle de fraklippede scener i vores yndlings film.

    Fraklippede scener

    Tænkte at vi kunne bruge denne tråd til at poste i når vi finder nogle rigtigt gode websites, udover theforce.net og starwars.com ;)
     
  2. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg har ingen specielle SW sider. Den jeg bruger mest er vores FFDK, og er der noget jeg skal have svar på bruger jeg Google til at søge.

     
  3. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    // Venter på at Madine kommer og råber op om fansite.
     
  4. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg var lige ved at komme med samme kommentar, men valgte at lade ham selv afsløre sig... :D
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    :p - nåh ja, men HVIS I nu finder noget sjovt såsom star wars spoofs... så kan I jo poste dem her så vi andre kan få glæde af dem... :)
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
  7. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Coras, jeg troede at du havde bannet Mundi!
     
  8. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Bare jeg kunne. :(
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    *Danser rundt på boardet*

    "Æv-bæv, æv-bæv" [face_laugh] [face_laugh]

    "Who's affraid of the big bad Coras, bid bad Coras, big bad Coras....."
    [face_laugh] [face_laugh]

    Edit: Jeg vil da forresten ikke bannes, når jeg giver dig, hvad du beder om, Krede.
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    [face_giverop]...

    Kan du ikke finde noget ANDET end star wars spoofs som er sjovt ?...


     
  11. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hva' pokker?? Bliver du vanskelig?? :p
    Du beder om Star Wars Spoofs - jeg giver dig Star Wars Spoofs.
    Burde du så ikke være en glad mand? Come on, give us a happy face :)

    Jeg er ikke hjemme i øjeblikket - det er vist noget med et arbejde. :(

    Men jeg kan da sagtens smide nogle flere links i morgen. På den anden side, så er du jo lidt svær, at gøre tilfreds ;)
     
  12. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
  13. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Ok, det var her jeg startede med SW community boards ;)

    Jeg ledte efter nogle nye Star Wars comics :) og da jeg havde fundet hvad jeg søgte surfede jeg lidt rundt på siden, og blev hurtig nysgerrig og "signede up"


    Dark horse

    Det var en anden user der fortalte om dette board, og.... here i am

    Da jeg første gang besøgte Dark Horse, så siden meget andeledes ud, men den blev opdateret for et par dage siden, og er nu blevet meget mere brugervenlig...

     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    *med bedste lærerfrøken stemme* Se Mundi, du kunne lære noget af Coras og Floyd! :p

    Ja jeg er besværlig....... men Star Wars spoof er nu sjovt så du får en lille smiley.. :)

    Så lige på det link Coras gav at 'Pink five' (nej, den handler ikke om Darth Floyd :p ) vandt for bedste fanfilm. Vinderen blev udtrukket af GL himself, og dét er jo en kæmpe ære i sigselv.

    Dark Horse's nye website er ret fedt! Det gamle var lidt svært at finde rundt i.
     
  15. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Uden rigtig og ha læst denne tråd igennem (jeg sidder som sagt på dial-up, men når jeg kommer hjem ska jeg nok cache up på det hele) vil jeg bare lige sige at jeg synes det er skræmmende så god TFN er i forhold til SW.com.
    Den officielle side sux rent ud og sagt i forhold til theforce. Der er ingen nyheder derinde, kun reklame, og der er ingen kritiske anmeldelser af tegneserier og bøger og den slags (ikke fordi jeg læser dem på TFN men aligevel) og der er ingen links til SW parodier, og hvis der endlig er nogen, kommer de op på SW.com æoner efter de har været på TFN... Sådan var det hvertfald med SW gansta rap.

    Skal igen beklage jeg ikke har haft tid til at læse tråden ordenligt igennem, men når je gfor tid ska jeg nok prøve at følge lidt mere med i emnet, vi ka jo ikke ha det går off-topic :D
     
  16. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Her får i lige et guldkorn ;)

    Jedi Bendu

    På den anden side så kender i den nok allerede, men det er her jeg har fundet flere af mine spørgsmål til Trivia´en :D

    Det er ret fed læsning....

    What could have been...
     
  17. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
  18. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Uha, den var hård Mundi ;)

    Men pas på det der Blue Harvest link, jeg var ved at blive "bannet" da jeg spurgte til SW Holiday special, og postede positivt da jeg fik et link til Blue Harvest (inden det blev MOD edittet) :D

    So be careful out there :D
     
  19. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Der er jo heller ikke specificeret noget. Hverken i nogen anmodning, eller i mit indlæg. Der er jo meget andet der kan downloades end lige HS.

    I øvrigt, så er det en dårlig version i frimærkestørrelse. Jeg har fullscreen på video, hvis du vil se den.

    Edit: Desuden, hvis siden er juridisk ulovlig, så kan de (TFN) jo bare anlægge sag, så siden bliver lukket. Jeg er dog ret overbevist om, at GL havde gjort det for længe siden, hvis det var muligt. Jeg har dog hørt, at den frit kan destribueres (vederlagsfrit selvfølgelig), da det udelukkende er et TV-show, der hverken er udkommet i biografen eller på video, og at der derfor ikke er nogen specielle rettigheder til den. Jeg skal dog ikke kunne sige om dette er sandt.
     
  20. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Jeg har fullscreen på video, hvis du vil se den.

    :eek:

    DET er et tilbud jeg ikke kan sige nej til

    **finder lige fedte tonen frem**

    Mundi, du må undskylde alle de gange jeg har været efter dig, og drillet dig ;)

     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    whoa! link-overload! Cool Mundi! Det var lige hvad jeg eftersøgte.
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Der kan du se Krede, spørg og du skal få ;)
    Og der er mere, hvor det kommer fra.

    Og Darth-Floyd det kan da være, at jeg har andet du vil se. Jeg har uploadet cover til de Star Wars relaterede film jeg har. Der er et link på sidste side i Den Danske Café.

    Måske skulle vi lave et video/DVD-FFDK møde på et tidspunkt, hvis flere er interesseret.
     
  23. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Vi kan jo holde det i Pinks lånte sommerhus. Men jeg nedlægger veto mod Holiday Special.
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Burde sådan et arrangement ikke først være, når det alligevel ikke er vejr til at være ude, og et sommerhus indbyder vel til også, at tilbringe en del tid udenfor.

    Desuden så kan der jo bare laves specialforevisning af HS, først eller sidst på arrangementet, så folk ikke behøver at være til stede. Mit problem er så bare, at jeg desværre er nødt til at være der. :(
     
  25. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Så må han låne det flere gange. :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.