main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Høj-opløsnings billeder

Discussion in 'Archive: Denmark' started by TK-254, Jan 12, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    nårh hehe jeg ville nok heller ikke være meget bevendt hvis hun stillede spørgssmål om Moulin Rouge. Derfor kan jeg da stadig godt se godt ud :p
     
  2. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Tsk tsk.
    Hør ham. Bare fordi han har fået 11 i matematik...


    ;) :p
     
  3. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    hæhæ... det eneste man bør vide om moulin rouge er at det var et sted med luksus ludere engang :p ved starwars er der flere ting man skal vide
     
  4. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Nåh ja men hva så med Pearl Harbouer? Den ved jeg heller ikke noget om :)
     
  5. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    det er da bare nogle sindsyge og letter negative japanere der bombede USA's lille base i stillehavet :p
     
  6. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ja, og den gang pev de over at være blevet angrebet først, og idag gør de det selv, "for deres egen sikkerheds skyld". :confused:
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    USA havde jo nægtet at sælge olie til Japan da de ikke ville ha de sq vokse sig alt for store og stærke i forhold til dem, så jeg ka godt forstå Japan var lidt pissed.
     
  8. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja... usa er dumme... faktisk har de heller aldrig prøvet at blive rigtigt angrebet...

    det skulle de prøve... så var de nok ikek så glade for krig mere
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Japan sux også :p
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Pearl Harbor og WTC var da slemt nok. Jeg må sige at jeg, omend passivt, har støttet krigen i Irak.

    Det kan godt være at det var pga. Olie og alt det dér... men hvad så! Irakkerne så ikke ligefrem kede ud af slippe af med Saddam.

    ANYWAY :p

    hvad var det oprindelige topic? Er alle trådene efterhånden ikke blevet off-topic...
     
  11. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det er en naturlov på FFDK. Alt går off-topic inden for et par sider... :D
     
  12. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja... men vi kan da godt vende back to topic

    hvad så skal jeg have farvet mit hår lidt så kan ligne mara jade lidt mere :p

    har lige købt hår farve... fik lige lyst.. og godt nok er jeg rødhåret men ikek så meget naturligt :p
     
  13. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    hehe ja topicet er her ikke lidt dødt endte i diskusionen om fancorce træffet :p
     
  14. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Men netop vores næste møde burde måske have en tråd for sig selv, så alle uden problemer kunne finde pågældende tråd?!
     
  15. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Jeg havde faktisk tænkt på det...

    Jeg gør det!
     
  16. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    Mr_mundi> Men netop vores næste møde burde måske have en tråd for sig selv, så alle uden problemer kunne finde pågældende tråd?!

    Det er vist ikke for ingen ting at du sidder i Jedi rådet var ;)
     
  17. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Der var et finsk medlem af Nordic Garrison der så mit billeder her.
    Han spurgte om de ikke kunne bruge det til et blad til deres Finncon (det måtte han gerne). Og så skrev han at der var stor sandsynlighed for, at Steven Sansweet kom til at se det blad :D





     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Cool! tillykke med det. Det er også et fedt billede!

    EDIT: Det kunne være sjovt at lave et billede sammen en dag, hvis du har en god idé til en med Vader og Stormtroopers.
     
  19. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    Havde faktisk overvejet at tage op til den convention for at møde Steve. Men kom dog til at bruge de penge jeg havde sparet op på ebey i stedet :/
     
  20. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Yipeee! Har netop fået mine Neo Matrix boots ind af døren og de passer sørme!, heldige mig...

    Jeg tager måske nogle billeder senere, men I kan se de billeder som firmaet, som laver dem, har her:

    [image=http://static.zoovy.com/img/motorcowboy/H526-W504-BFFFFFF/matrix1.jpg]

    [image=http://static.zoovy.com/img/motorcowboy/H526-W504-BFFFFFF/matrix2.jpg]

    [image=http://static.zoovy.com/img/motorcowboy/H526-W504-BFFFFFF/matrix3.jpg]

    [image=http://static.zoovy.com/img/motorcowboy/H526-W504-BFFFFFF/matrix4.jpg]

    [image=http://static.zoovy.com/img/motorcowboy/H526-W504-BFFFFFF/matrix5.jpg]

    [image=http://static.zoovy.com/img/motorcowboy/H526-W504-BFFFFFF/matrix6.jpg]

    Dem jeg har fået lavet har de korrekte sølvfarvede spænder. De laver også Star Wars støvler hvis der skulle være nogen der var interesserede.
     
  21. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Er det lovligt at gå med sådanne støvler i Danmark? :confused:

    :D




    Spøg til side, de ser meget fede ud. Skal du være Neo til M3?

     
  22. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    lol... er sådanne støvler lovlige... minder mig om at jeg burde få mig et par ægte gothic lolita støvler.... bare et minus der er jo 10-20 cm bund under dem alle og jeg vil ikke være højere
     
  23. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg kan da ikke mindes de var havde en hvid snude i filmen ?[face_plain]
     
  24. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Tak :D De er faktisk overraskende behagelige at have på, havde dog mine betænkeligheder ved at købe sko over nettet...

    Lovlige ?[face_plain] tænker du på Janteloven? ;) eller er det fordi at de ser sådan lidt rockeragtige ud? Bare rolig det er ikke metal der er på snuden af skoen, og jeg skal prøve at lade være med at sparke nogen ned :D

    Jo, jeg har da en plan om at tage mit gear på til M3... Jeg synes stadig at Neos outfit etteren er sejere, selvom den nye præste lignende frakke også er übercool.

    Par: Snuden er heller ikke hvid, dem han har på i filmen er ret (læs: MEGET) beskidte + så tror jeg at lyset/blitzen på ovenstående billeder gør dem lysere end de er i virkeligheden.
     
  25. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ahh yes! :D

    Så mangler du bare at ku kaste dig vandret igennem luften i slow motion mens du pløkker alt med to semi-automatiske! :cool:
     
Thread Status:
Not open for further replies.