main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Halloweenfest 28/10!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Zalan, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zalan

    Zalan Jedi Youngling

    Registered:
    Sep 11, 2006
    Jag kan glädjande nog meddela att Fan Force får avnjuta en Halloweenfest den 28/10! Alla är givetvis välkomna, men om vi blir flera hundra kommer mina korridorare nog att knota lite.

    Under kvällen erbjuds trevligheter som bland annat pumpasoppa, filmvisning och dans på bordet (förutsatt att någon ställer upp som dansare).
    Så vad väntar du på? Leta i garderoben, fiska fram en lämplig Halloween-utstyrsel och KOM HIT!

    Plats: Kantorsgatan 2:233. Uppsala, förstås.

    Tid: 17.00

    Frågor? Skicka dem antingen i min riktning eller till ObiAnne, Enji eller Queengodess, som är klokare och mindre virriga än vad jag är.

    Vi ses!
     
  2. Queengodess

    Queengodess Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jul 18, 2000
    Tilläggas bör kanske att gästerna kommer att avkrävas en liten slant för mat. Jag, Zalan, Enji och OA går och handlar imorgon, så pris per person kommer väl läggas upp någon gång i morgon kväll.
     
  3. Jade_trs

    Jade_trs Jedi Master star 2

    Registered:
    Jul 7, 2002
    Nu har jag bokat flygbiljett söder ut iaf, så jag komer med största sanolikhet.
     
  4. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Nu har vi handlat mat, den totala kostnaden för det gick på ca 450 kr, sen tillkommer inköp av papptallrikar och lite garneringar. Den enda dryck som har köpts är två flaskor cola och en flaska cola light. Ingenting för Bloody Mary eller liknande.
     
  5. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Jag har lite garneringar jag kan plocka med... Två rullar orange/svarta serpentiner, svarta sugrör, glittrande lila tårtljus och lite annat krafs...
    Har en drakvas jag kan ta med också, om vi har nåt att ha i den...
     
  6. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Men vem ska baka muffins? [face_batting]

    Hur tar man sig dit bäst från Centralstationen?
     
  7. Cobblestone

    Cobblestone Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jul 30, 2002
    Om någon vill åka med mig från el stockolmo får man gärna det, jag har bil. jag kommer att åka tillbaka på kvällen, då får man också åka med. Det skulle vara trevligt med sällskap, kartläsare och hjälp med bensinpengar :)

    hur hittar man med bil?
     
  8. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Lättast antar jag att åka E4 genom Uppsala (Tycho Hedéns väg) och sen svänga av in på Gamla Uppsalagatan och sen är det typ där. Här är en karta. Jag vet dock inte exakt var på Kantorsgatan det är, så det får Zalan svara på.

    Varför har vi två trådar för festen? ;)
     
  9. Jade_trs

    Jade_trs Jedi Master star 2

    Registered:
    Jul 7, 2002
    Varför ligger kantorsgatan så långt bort?
    Jag kommer antagligen lite sent eftersom jag vill se så mycket kortfilm som möjligt.
     
  10. Celebrion

    Celebrion Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Sep 27, 2005
    Hmm, risken finns att jag kan bli lite sen jag också... Mitt lokalsinne/kartminne är inte det bästa...
    Ska försöka memorera kartan så gott det går...


    *mumlar* Kunsgatan, vänster, under/över vägen, höger, vänster, höger, höger, 2:233...
     
  11. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Smällde upp mina fåtaliga bilder här
     
  12. Jade_trs

    Jade_trs Jedi Master star 2

    Registered:
    Jul 7, 2002
    Tack för en trevlig tillställning allihop.
     
Thread Status:
Not open for further replies.