main
side
curve
  1. Welcome, Guest

    Upcoming events: Solo: A Star Wars Story: 24th May

    Supanova: Sydney (15-17 June), Perth (22-24 June), Adelaide (2-4 November), Brisbane (9-11 November)

    Oz Comic Con: Melbourne (9-10 June), Brisbane (22-23 September), Sydney (29-30 September)

  2. Welcome to the new boards! Details here!

FF:SA Hayden in the News Paper

Discussion in 'Oceania Discussion Boards' started by Quinten_JarVos, Mar 20, 2005.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Quinten_JarVos

    Quinten_JarVos Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 18, 2004
    http://entertainment.news.com.au/story/0,10221,12610098-7485,00.html
     
  2. MsWinter

    MsWinter Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 10, 2005
    Do I get chips with that?
    :D

    (ok, so that was lame.....I should go back and look at the link now, huh? :) )
     
  3. Quinten_JarVos

    Quinten_JarVos Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 18, 2004
    LOL well come out for dinner with me on Friday night and you can have some good chips:p
     
  4. MsWinter

    MsWinter Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 10, 2005
    now now Quinten....you now I'm taken!! lol :D
    Besides, Arcticfox and I are away for Easter....my first 'holiday' in about 13 years!! yay!!

    Is it just me, or does he look like a little kid in that photo?
     
  5. DarkDisciple

    DarkDisciple Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 20, 2005
    Here is another link compliments of the Sydney Morning Herald...

    Enjoy. ;)

    http://www.smh.com.au/articles/2005/03/21/1111253956475.html

    http://media.fairfax.com.au/?rid=15670
     
  6. MsWinter

    MsWinter Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 10, 2005
    the second one is really good, thanks D-D...

    he talked a lot more (or maybe not so much got cut out) than he did on the 'Today show'...they showed more of the footage of the trailer.

    I'm getting excited. Is it too early yet? Premature excitilation???? :D
     
  7. Adalia-Durron

    Adalia-Durron Former RSA/EUC Empress. star 10 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jun 3, 2003
    Is that painful Winter? :p

    It's a great interview and like Winter said, he talks alot more, not cut as much.
     
  8. MsWinter

    MsWinter Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 10, 2005
    yeah...I wouldn't recommend it.......lol.

    I'm still wondering how they fitted Hayden into a newspaper....he's a bit big, isn't he? :D
     
  9. Adalia-Durron

    Adalia-Durron Former RSA/EUC Empress. star 10 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jun 3, 2003
    See there was this giant steamroller....... [face_devil]
     
  10. starfire-phoenix

    starfire-phoenix Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 2, 2004
    lmao

    OMG, I nearly laughed out loud at work when I saw this.... [face_laugh] I had to stifle it, and it wasn't easy...
     
  11. Adalia-Durron

    Adalia-Durron Former RSA/EUC Empress. star 10 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jun 3, 2003
    Sorry.....It was the only way I could think of getting him there...
     
  12. starfire-phoenix

    starfire-phoenix Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 2, 2004
    Actually, it was the 'is that painful' comment. Don't ask me why, but it cracked me up. Though it did get even worse with each response... lmao

    For the record, I work in a quiet govt department office, with a lot of people. It's also rather open plan. Laughing out very loud would not have been good... lmao (quietly)

    Back to work now!
     
  13. MsWinter

    MsWinter Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 10, 2005
    ah yes...working for the government. Not allowed to have a sense of humour while at work then? hmm? lol. Silly government. All old wrinkly men who smell like mothballs.
    (says me, who will be looking for a 'government type' job in a couple of years) :D
     
  14. starfire-phoenix

    starfire-phoenix Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 2, 2004
    Nah, they are a good bunch. Not all stuffy old men, but any noise would have travelled very loudly, and I didn't want to do that. lol
     
  15. MsWinter

    MsWinter Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 10, 2005
    ah, now I understand......gotcha!!

    try not to make you laugh too loud in the future....can't promise though...hee hee.....

    :D
    you sound like me sitting in the library at Uni supposedly studying.....trying not to type too loud or laugh out loud - tends to carry in there too! :D
     
  16. starfire-phoenix

    starfire-phoenix Jedi Knight star 5

    Registered:
    Jan 2, 2004
    Yep, sounds about right.... lol
     
Thread Status:
Not open for further replies.