main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hej! Helt ny här!

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Lady_Kat, Feb 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady_Kat

    Lady_Kat Jedi Master star 2

    Registered:
    Feb 13, 2002
    Ville bara presentera mig. Jag bor för tillfället i Gävle eftersom jag pluggar på högskolan här. :)
     
  2. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Hej och välkommen Lady_Kat!
    Vi är ett rätt så snällt gäng, även om vi är lite galna. :)

    YES! 3-0 till Sverige efter första perioden mot Kazakstan! Vinner vi går vi till semi... .)
     
  3. Lady_Kat

    Lady_Kat Jedi Master star 2

    Registered:
    Feb 13, 2002
    Tackar. Det är trevligt att äntligen ha hittat hit. Länge har jag letat efter människor som gillar Star Wars, mer än bara så där "ja, de är väl bra filmer liksom"...
    Jag har precis börjat läsa de olika böckerna som finns och se om filmerna ett par gånger. Vad tycker ni andra om böckerna? Är det bara filmerna som gäller?
     
  4. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Välkommen!

    Jag kan väl passa på att säga att tillsammans med Lynx så är jag en riktig nattuggla :).

    Jag läser en hel del av böckerna. En del är bra, andra mindre. Men de är underhållande.
     
  5. JediLynx

    JediLynx Jedi Knight star 5

    Registered:
    Sep 2, 2000
    Haha, det är på nätterna som det kan hända konstiga saker här på forumet... ;)
    Jag är definitivt film-människa. De ende böcker jag läst är novelliseringarna (heter det det på svenska? neeeej...) av filmerna och Cloak of deception.
     
  6. emilsson

    emilsson Force Ghost star 6

    Registered:
    Oct 5, 1998
    Så vill du ha lite underhållning är nattetid på dessa forum ett bra tips ;).

    Jag började läsa böckerna i början av 90-talet. Men allt har jag inte läst. :)
     
  7. Obi Anne