Hej!

Discussion in 'Denmark' started by Nirvana, Nov 8, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P-Nille Jedi Padawan

star 4
    jeg oplevede en der gik 2 klasser over mig ikke dukkede op til noget julehyggeskuespilmusikweekend.... han havde kommet til at lave noget så nogle gasflasker ekspolderede... (uvist om det var selvmord) og var så død lige foran døren i de bygning
  2. Mr_Mundi Jedi Master

star 4
    Jeg kan kun erklære mig enig med Krede. Det er bestemt ikke rart når sådan noget sker i ens omgangskreds. :(

Jeg kan desværre ikke lige huske omtalte historie.
    Jeg mindes kun ham, som kørte for langt i bussen og gik hjem hvorefter han faldt i mosen. Men det var da vist i efteråret.
    Min hukommelse rækker desværre ikke tilbage til foråret, hvad den slags nyhedsoverskrifter angår. :(
  3. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    Der var vist ikke meget tilbage af ham
  4. Mr_Mundi Jedi Master

star 4
    Nej 3 måneder er længe at ligge i en å.

Man vel dårligt snakke om at "håbe" noget i sådan en situation, men jeg håber da, at det var et uheld og ikke en forbrydelse, som lå bag!?
  5. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    Han var fuld, or skulle kaste op, og lænte sig lidt for langt over rælingen.

6. Mr_Mundi Jedi Master

star 4
    OK, det er sørgeligt når den slags sker. :(
  7. Krede Jedi Padawan

star 4
    Lige som dem der faldt ned ved Metro trapperne, simpelhen for uheldigt og tragisk.
  8. P-Nille Jedi Padawan

star 4
    ham der i mosen det var da i nordjylland.. ik ?

har faktisk selv været ved at drukne i et mosehule *gys*
  9. Krede Jedi Padawan

star 4
    Lyder bestemt ikke rart. Hvordan skete det?
  10. P-Nille Jedi Padawan

star 4
    tjahh var ude på sådan en udflugt med skolen og vores gruppe var kommet langt bagud... så foreslog vores lærer at vi skød genvej (der var vel 25 meter) så var der en der løb først... jeg løb lige efter og satte fødderne i hans fodspors lige pludselig var jeg i vand til halsen... men jeg blev hurtig reddet op igen... ham der løb forest og ham der løb efter mig fik mig hurtigt løftet op... men alligevel er det et chok at ikke have fast grund under sig... og jeg kunne ikke selv komme op da der var intet jeg kunne sætte fødderne i mod i hullet og intet andet end græs jeg kunne nå med armene
  11. Krede Jedi Padawan

star 4
    :eek: ubehageligt! Så er det altså nemt at gå i panik. Godt at der var nogen der kunne hale dig op.
  12. P-Nille Jedi Padawan

star 4
    faktisk utroligt at jeg ikke lider af vandskræk... har været ved at drukne 2 gange + været ved at blive spidet da jeg engang fald af en surfer
  13. Krede Jedi Padawan

star 4
    Damn, det er da godt at du ikke er kommet til skade så. Lyder vildt.

Jeg har engang set en af mine bedste venner falde ud af en rafting gummibåd, midt i et sindssygt strømfald. Vi kunne ikke gøre andet end at ro efter hende. Heldigvis fik hun fat i en klippe, som hun hang fast på indtil vi kunne komme tæt nok på og hale hende indenbords. Hun kom ikke slemt til skade udover nogle småskrammer og hudafskrabninger. Men vi blev godt nok bange. Specielt undertegnede, da det var mig der forslog at vi skulle ud og rafte. :eek:

14. P-Nille Jedi Padawan

star 4
    hmm jeg gad godt prøve at rafte... anden gang jeg var ved at drukne var det i vesterhavet blev fanget af under strømen der hvor bølgerne knækker og blev lige trukket under 3 gange og ellers rullet i alt det sand og grus... der var jeg også godt for kradset... og min badedragt blev også ret flænget
  15. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    Er der en her der ved hvor Ringenes herre premiæreren er, hvor de kendte kommer?
    For jeg har fået en billet til preæmieren i Tivolis koncert sal.
  16. Darth-Floyd Jedi Master

star 4
    Hvad er det lige Ringenes herre er for noget ;)
  17. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    Har jeg ikke stavet det rigtigt?

Lord of the ring: Return of the king.

bedre?

Plejer det at være på Imperial cinema de kommer?
  18. Darth-Floyd Jedi Master

star 4
    Jo Jo :D

Jeg er bare ikke den store fan af filmene ;)
  19. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    SÃ¥ er du jo u-brugelig lige nu!

:p
  20. JN327 Jedi Padawan

star 4
    Selvom jeg finder det usandsynligt at du pludselig, uden grund, er kommet i besiddelse af en billet til premieren i Tivoli, kan jeg da oplyse dig om, at det er i Tivoli de kendte kommer.

Jævnfør tråden om Ringenes Herre.

21. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    Selvom jeg finder det usandsynligt at du pludselig, uden grund, er kommet i besiddelse af en billet til premieren i Tivoli, kan jeg da oplyse dig om, at det er i Tivoli de kendte kommer.

Hvorfor skulle det være så usandsynligt?
  22. JN327 Jedi Padawan

star 4
    Fordi jeg er ond. Hvis det var mig der var kommet i besiddelse af en billet til premieren i Tivoli, ville jeg da dele min glæde med alle de andre, og fortælle hvor heldig jeg var at få fat i den.

Det er med det udgangspunkt jeg skrev forgående.

23. Nirvana Jedi Padawan

star 4
    Ok. Men tak for din oplysning at det var rigtigt at det skulle holdes der.

Og der er en god grund til at jeg får det. Min far arbejder for danmarks tredje rigeste familie, og det er en julegave til min famile, og to andre familier.

Jeg føler mig på toppen af verdenen lige nu!! Jeg kommer til at se et af de største film i verdenen med de kendte (Især Viggo Mortensen!!).
  24. Lord_Coras Jedi Knight

star 5
    Den tredjerigeste...

1. Kongefamilien
    2. Møller familien
    3. Hvem?
  25. JN327 Jedi Padawan

star 4
    Del din glæde med os andre, så.

Hvem er nu lige Danmarks 3 rigeste familie?

1. Værnemager-Mærsk

2. Lego-hvad hedder de nu?

3. ???
Thread Status:
Not open for further replies.