main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hej!

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Nirvana, Nov 8, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Begynder at være glad for at jeg ingen søskende har...

    Øv så svarde jeg forkert i din friendstest :(

    Jeg har en meget opfindsom storebror, jeg kunne blive ved og ved med at fotælle om alle de nasty ting han gjorde ved mig da jeg var barn.
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror de fleste har et slags had/kærligheds forhold til deres søskende.

    Det er også sjovt at man gerne selv må tæve løs på sin bror, men hvis andre gør det så bliver man edderhamrende vred. Jeg er 4½ år ældre end min bror, så det var let nok at sætte en skræk i livet på dem som generede ham da vi var yngre.
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg er 6 og 7 år yngre end mine brødre. Dengang vi gik i skole sadge de at hvis der var nogen der drillede mig skulle jeg bare komme op til dem, så skulle de nok komme ned til mig og banke dem der drillede. Jeg viste ikke hvor deres klasser var, og jeg turde naturligvis heller ikke gå derop. Sådan en 8. klasse er meget skræmmene for en der går i 1.! Jeg blev dog heller ikke drillet så det var godt det samme.
    Engang da jeg gik i 6. klasse eller deromkring var der en af mine venners lillebror der fik spændt ben af en eller anden spasser i skolegården der gik i 3. eller 4. eller noget. Så samlede vi alle drengene i min klasse og stillede os op foran spasseren og begyndte at skubbe til ham og håne ham, og hvad man nu ellers gør når man skal få en møgunge til at skide i bukserne af skræk, til hans held ringede det ind, men jeg tror han fik en lærestreg for livet! [face_devil]
     
  4. Nirvana

    Nirvana Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 10, 2000
    Jeg plejede at bide mig self i armen, og sige at det var min lille søster der gjorde det ved mig.
    Jeg var ondsindet. Mine forældre har altid sagt at jeg er familiens djævel.

     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha ha

    Psykisk terror kombineret med fysiske mærker. Udspekuleret.

    Min bror og jeg plejede også at irritere hinanden ved at råbe 'SÅ TAG DOG NOGET TØJ PÅ! DU KAN DA IKKE STÅ DER HELT NØGEN!?!' mens den anden talte i telefon. Meget ubehageligt og irriterende når man stod og snakkede med en pige f.eks. Man kunne jo ikke så godt bevise for den man talte med at man rent faktisk havde tøj på.
     
  6. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    lol...

    tror jeg er glad for mine brødre er 10 og 7 år ældre end mig.. så var de flyttet hjemmefra ret hurtigt... tilgengæld er det så min far der råbte hvergang der var telefon til mig at det var en kristian eller hvad han lige fandt på den dag der ringede når min veninde ringende... engang ramte han så rigtig og råbte et navn på en jeg var vild med >.<
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    [face_laugh] [face_laugh]

    EDIT: Det var Kredes post jeg grinede af :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.