main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvilke AOTC-stuff har dere handlet?

Discussion in 'Archive: Norway' started by HenrikSolberg, May 30, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hans_Olo_Jensen

    Hans_Olo_Jensen Jedi Youngling

    Registered:
    May 3, 2002
    Eneste AOTC sakene jeg har kjøpt er et par startpakker og boostere til det nye kortspillet fra Wizards of the Coast. Og det spillet suger helt utrolig. Det er elendig, ikke kast bort spenn på det.
    Det eneste andre jeg kunne tenkt meg er en kaffekopp eller lignende.

    Men over til hvor du får skaffet saker: OUTLAND er helt klart de beste her til lands når det gjelder Star Wars. Hvorfor? Jo, de er fans sjøl. Det er min erfaring. Avalon har jeg ikke syntes vært noe spesielt, egentlig. Men morsomt om man liker språkkurs i Klingon etc.

     
  2. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Hvor i landet finner vi Outland ?
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Språkkurs i klingon :p

    Har de sw bøker på outland? Og hvor finner vi mirakel- sjappa? :confused:
     
  4. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Har endelig kjøpt soundtracket
     
  5. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    det var vel kanksje på tide det
    men siden du har venta så lenge kunne du vel kanskje venta til SE kom ut, hvis det kommer en da, noen som veit noe om det?
     
  6. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Kommer SE til Norge i det hele tatt. Fikk ikke kjøpt TPM, i følge platebutikken var platen ikke tatt inn i landet.
     
  7. Haukis

    Haukis Jedi Master star 1

    Registered:
    Jul 13, 2002
    har kjøpt boka






    thats it.
     
  8. Mhirth

    Mhirth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Nov 12, 2000
    Når jeg tenker etter har jeg også boka
     
  9. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Angående TPM Ultimate Edition som den het, så kom den til Norge for jeg kjøpt den på cdon.com... Kanskje de har den enda, jeg vet ikke... Den kom i november 2000, altså et og et halvt år etter at filmen kom.

    Når det gjelder en Ultimate Edition til AOTC, så har Sony (plateselskapet) sagt at det ikke kommer noen. Men de sier kanskje det bare for å få solgt flere eksemplarer av Soundtracket. Hvem veit. En gjeng har samlet seg og samler inn underskrifter for å få en Ultimate Edition. Jeg husker ikke hvor jeg leste det. Men hvis Sony skulle ombestemme seg vil nok Cd'en komme ca. november 2003.

    AOTC DVD kommer 15. november, så det er bare å glede seg...

    Når den kommer, er det fullt mulig å hente ut musikken derfra, uten at lyden fra filmen kommer med. Dette er det sikkert en eller annen tulling som kommer til å gjøre, slik at alle får tak i musikken. Dette vil jeg gjøre, HVIS ikke Sony ombestemmer seg... Da vil jeg selvfølgelig kjøpe cd'ene...
     
  10. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jeg har TPM Ultimate Ed.
    passe idiotisk hvis de ikke skal utgi en AOTC Ultimate Ed. også.
     
  11. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    hvordan får man rippa bare lyden, er det noen spesielle programmer som du veit om som gjør dette? Er det ikke fare for at en får kopiert både musikken og lydene i samma slengen?
    Jeg har et rippe program, men jeg har ikke helt testa det ennå, skal si fra hvis jeg finner ut at det er brukanes.
     
  12. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Jeg vet ikke hvordan man gjør det. Jeg har bare hørt at det går ann... Når det gjelder lyden, så ligger musikken og lyden på to forskjellige spor...

    Helt enig, det ville vært helt idiotisk...
    Alle filmene er jo gitt ut på dobbelt cder...
     
  13. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    ja, det var nesten det jeg trudde var det mest logiske med lyd og musikk på forskjellige spor. Jeg har et rippe program som heter SmartRipper der kan jeg velge om jeg vil rippe bare lyd eller bare bilde eller begge deler + endel mer. Men jeg får ikke til å rippe bare musikken. Jeg ender alltid opp med både lyd og musikk. Jeg skal leite opp noen andre programmer og se hva som skjer.
     
  14. Machine

    Machine Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Nov 4, 2001
    jeg prøvde et annet program som heter DVD Decrypter, det er nesten klin likt SmartRipper. Jeg har prøvd å rippe kun musikken men får det ikke til, jeg har prøvd diverse metoder men det virker umulig, tilogmed forskjellige DVDer. Jeg tror kanskje at spor for lyd og musikk er forskjellige fra noen DVDer til andre. Det ser ut til at på TPM DVDen inneholder tre forskjellige lydspor: et 2kanals, et 5kanals og et kommentar lydspor. På alle er lyden som når man ser på filmen, altså alle lyder og musikk er med. Jeg prøvde en DVD med en konsert på, der er ingen lydeffekter eller dialog, kun musikken og bildene så den gikk jo greit å bare rippe musikken.
    Jeg tenker vi får satse på at Sony-schmony ombestemmer seg eller bare skal lure kidsa for penger.

    Jeg vil bli lurt.
     
  15. Hans_Olo_Jensen

    Hans_Olo_Jensen Jedi Youngling

    Registered:
    May 3, 2002
    OUTLAND - Er en i Oslo (Østbanehallen) og en i Trondheim (Munkegata). Jeg vet at de hadde noen nettsider før, men vet ikke om disse eksisterer lengre. Uansett, sjekk dem ut hvis du ikke allerede har gjort det.
     
  16. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Jeg har også kjøpt meg AOTC DVDen...

    Jeg satser på å bli den første på dette boardet som har den. "It is my destiny". 8-}
     
  17. MaxPayne

    MaxPayne Jedi Master star 2

    Registered:
    Oct 15, 2002
    Har du den? eller har du forhåndsbestilt den?
    Jeg har DVD rippen da hvis det hjelper :)
     
  18. HenrikSolberg

    HenrikSolberg Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 19, 2002
    Den ble sendt fra England tirsdag, så den har enten kommet i dag (for se når jeg kommer hjem fra skolen i dag), eller så kommer den i morgen eller på mandag...

    Gleder meg som en liten snørrunge gjør til pokemon!!! [face_plain]
     
Thread Status:
Not open for further replies.