main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvilke Star Wars katagorier interesserer jer?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth-Floyd, May 13, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Er der en tråd hvor vi skriver om hvilken indgangsvinkel til star wars vi har?

    Selvfølgelig er der filmene, de startede det hele, men når man har set dem 2-300 gange vil man godt noget mere. Er det romanerne, tegneserierne, rollespil eller computerspil eller noget helt andet som i bruger tid på?

    Selv har jeg læst flere af romanerne, men syntes at de er lidt tunge at komme igennem(har startet på "the truce at bakura" og "the mandalorien armor" flere gange, men går død efter 50-100 sider) . Så nu er det mest tegneserierne fra dark horse jeg læser.

    Rollespil og pc-spil har jeg ikke nogen erfaringer med.

    Hvis dette emne har været diskuteret før, giv venligst et link!( må være forsigtig, hvis man starter en ny tråd på de andre boards, som er der i forvejen, får man virkelig røven på komedie. Men i virker meget flinke og overbærende....)
     
  2. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Darth-Floyd, her er alt næsten tilladt. Og hvis du skulle dumme dig, så bliver du ret hurtigt tilgivet... :D

    Jeg må indrømme at det er mest filmene der trækker. Jeg kan godt lide universet de foregår i. Ellers synes jeg at alt legetøjet er sjovt, især SW-Lego, selv om jeg stadig er for nærig til at købe for meget af det.

    Jeg bruger nemlig alle de få penge jeg har, på andre mærkelige ting... [face_devil]
     
  3. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg interesserer mig mest for bøgerne, altså udover filmene, men ikke romanerne (selvom dem har jeg også mange af) men de store lækre 'Art of' bøger. Jeg er nemlig ret vild med alt den produktions-kunst der skal til før selve filmen laves. Star Wars Chronicles er perlen i min samling, en stor dyr bog til med billeder af ALLE, og jeg mener ALLE de props som blev brugt i ep. 4-6. Så har jeg også en del bøger om selve universet.

    Så jeg har da efterhånden et pænt lille Star Wars bibliotek. Jeg samler også på de fleste Dark Horse tegneserier, eller ihvertfald dem jeg synes ser spændende ud.

    Kostumer interesserer jeg mig også for, og har samlet et ganske pænt Darth Vader kostume og nogle andre hjelme. Jeg køber også de fleste Star Wars spil til Playstation 2 og PC.

    Og bare slap af Darth Floyd, vi er altså ret flinke :D
     
  4. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    jeg er en læse hest så må indrømme at ved mig trækker bøgerne.. men det er langt fra dem alle der er lige gode...
    kan nævne at selv historien i et syn fra fortiden eller hvad den hedder hvor trawn vender tilbage er ret tynd.. selv om bøgerne er temelige tykke...og at der kun er et sted i bogen der er rigtigt fedt

    BTW Jim gæt hvem der har mulighed for at købe meget billigt lego :p
     
  5. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    :_|...

    Kan du skaffe mig en billig AT-AT? [face_mischief]


     
  6. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    kan da gøre et forsøg... skal snart der ud
     
  7. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det lyder godt... :D

    Men skriv lige en pris først, min økonomi har nemlig fået SARS... :(


     
  8. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    ja ja.. aner bare ikke prisen selv før jeg har været der ude
     
  9. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Krede, hvor køber du bøger og tegneserier? Selv handler jeg i fantask, i københavn, 1 til 2 gang om måneden. Star Wars chronicles lyder som en flot bog.Jeg har flere gange kigget i nogle af "art" bøgerne, men har været for nærig til at købe dem.... Har selv købt et par af " the essential guide to..." bøger. Specielt "guide to caracters" har jeg været glad for, men nu er der ikke meget "continuity" over den mere!
     
  10. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    jeg fik en bog om starwars for at passe hund i en weekend.. en med mytologi og helte kontra starwars eller noget
     
  11. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    "Star Wars, Den Mytiske Kraft". Vandt den ved DSF-konventionen på Fiskektorvet.

    Den er lidt mærkelig, men meget sjov.
     
  12. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    "Vandt den ved DSF-konventionen på Fiskektorvet." DSF= Dansk sportsfisker forbund, it´s smelly....
     
  13. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    det var det den hed...

    den var meget sjov...
    men er nu glad for at jeg fik penge ved siden af for at passe det lille kræ
     
  14. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Det kan jeg godt forstå. :D
     
  15. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Darth-Floyd - jeg er også fast kunde hos Fantask. Jeg har et hente-abonnement derinde, for jeg kommer der kun 1 gang om måneden. Og så er jeg sikker på at de tegneserier jeg gerne vil have ikke er udsolgt.

    Ellers så køber jeg fra amazon.co.uk

    Der har de næsten alt hvad man kan ønske sig i Star Wars litteratur. Og så er det ikke så dyrt endda.
     
  16. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Jeg vil nu sige at det er helt klart filmene også en smule spillene der træker i mig... Jeg har altid elsket de der Light saber fights... Jeg elsker sådan set alt det aktion der er med.. Når de bruger kraften til at smide ting og lignende... Jeg elsker især Han solos bemærkninger f.eks. "shut him up or shut him down!", "allrigth chewie turn it on (gnister og små eksplosioner) off, turn it off!" eller bemærkningerne til 3-po "Oh really? It´s nice you´re here to tell us these things"...
     
  17. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he, ja Han er nok den der har de bedste replikker i trilogien...

    'Take the professor out back and plug him into the hyperdrive'

    'Well don't get all mushy on me, so long princess!'

    og den ultra-badass-seje

    'Then I'll see you in Hell!'
     
  18. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Han sagde engang til Lucas:

    "You can type the **** but you can't speak it"

    SÃ¥ helt glad for replikkerne var han vist ikke :)
     
  19. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Filmene, bøger, tegneserier, computerspil, legetøj og DRAGTER.

    Det var vist det :D
     
  20. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Måske var han lidt sur over at folk ville misforstå hans rolle og tro at han var "the comic releif".. Jeg elsker simpelhen den scene fra ESB hvor ham og prinsessen skændes.. "who´s scruffy looking?" og "laugh it up fussball!"...
     
  21. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    quote JN327: Jeg bruger nemlig alle de få penge jeg har, på andre mærkelige ting...

    Ja giver 237kr for et lille stykke gummi ledning, som faktisk ikke virker fordi du intet radioanlæg har. Bye the way det så faktisk meget fedt ud.


    quote P-Nille: BTW Jim gæt hvem der har mulighed for at købe meget billigt lego

    Kan jeg ikke også nå at hoppe med på den legovogn?(altså ikke den vogn, bygget af klodser, men den man bruger i talesprog, måske skulle det have været i 2 ord :?.. arrh never mind..) Kunne godt tænke mig en AT-TE, den syndes jeg nemelig er sød..


    Under mig over ingen har nævnt figurerne :? De er da totalt fede.
    Personligt er jeg mest collector. Men er da også så småt begyndt at kigge i nogle EU bøger. Det har dog taget mig laaangtid at komme igang da jeg lige skulle komme mig over at der næsten ingen billeder var i dem, samt at hovedparten af indholdet var bogstaver....
     
  22. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Nyt ansigt? Velkommen til.
    "I trust you are going to enjoy your stay."
     
  23. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Velkommen Madine.

    Nej, det med mine penge var godt nok nogle andre ting, men ideen er god nok...

    Og pas nu på, ellers får du den helt store tur til matrix 3!

    :D

    "Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!"
     
  24. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Velkommen Madine!
     
  25. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    quote Lord_Coras: Nyt ansigt?

    Håber ikke at Madine er en ukendt person for dig ;) Så bliver jeg faktisk lidt skuffet. Jeg vil dog tage det på forskud og forklar hvem han er.. Det er ham der står ved siden af hende som ifølge "Ask The LucasFilm Jedi Council" ikke er padme. Så står han vist også ved siden af ham der dukken, som også er dukke hos Jabba.

    quote JN327: "Ses vi? Det tror jeg nok vi gør!"

    Ja "regner" da også med at dukke op til Episode 3. Eller faktisk regner med at dukke op til alle de 4 Episoder 3ere som jeg lige kan komme på. eller var det 5?

    quote TK-254: Velkommen Madine!

    Jeg havde hørt noget om at i var flink. Men det her er jo det rene vanvid. En Imperial Stormtrooper der hilser pænt på en Rebel... Jeg troede i var Star Wars fans og kendte handlignen.
    Imperial er mod Rebelerne
     
Thread Status:
Not open for further replies.