main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

hvor er folk henne?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Darth_Laudrup, Feb 14, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Laudrup

    Darth_Laudrup Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 7, 2004
    Er alle folk inde på de internationale TFN afdelinger (hvor jeg også er langt den største del af tiden) eller hvorfor er det danske forum så dødt?



    Her sker jo ikke en dyt.




    Kitster rules.
     
  2. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Tror vi er inde i en død periode - det får vi nogle gange.

    Dette er godt nok en meget lang død periode...
     
  3. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Ja og spørgsmålet er om vi nogensinde kommer ud af den. Det er jo desværre ikke just fordi fandoms-kurven er stigene i disse post ep3-dage.
     
  4. Darth_Laudrup

    Darth_Laudrup Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 7, 2004
    Korrekt, men der er da alligevel en del gang i den på film afdelingerne af TFN... ja jeg ved godt at det er folk fra hele verden og at vi kun er vores egen lille andedam men alligevel.
     
  5. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    FFDK har altid kun haft max 10 faste postere, og måske kun 7 rigtig rigtig faste. Så når der først ryger en 2-3 stykker er det svært at holde i live. Desværre. Det var engang et rigtig godt lille community, og jeg håber stadig at gode gamle dage en dag vil vende tilbage, evt. med nyt cast.
     
  6. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg vil lige pointere, at jeg er her skam stadig. Men aktivitet avler aktivitet og lige pt er der ikke ret meget aktivitet at avle af. Jeg kunne skam også godt tænke mig at der kom noget mere gang i den, men det kræver et væsentligt større engagement fra os alle sammen end der pt lægges for dagen.
     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Du var heller ikke en af de 2-3 stykker jeg hentød til kære Mundi ;)
     
  8. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Jeg ved ikke helt hvad vi kan gøre for at skabe mere aktivitet.

    Nogle ideer?
     
  9. Darth_Laudrup

    Darth_Laudrup Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 7, 2004
    Jeg starter et nyt emne som godt nok har været diskuteret en del på det engelsk-sprogede forum, men lad os bare se om vi kan få en interresant diskution ud af det som måske kan sætte liv i det danske forum.
     
  10. Darth-Wulff

    Darth-Wulff Jedi Youngling

    Registered:
    Feb 2, 2006
    Vi er inde i en lidt død periode, selv på Skywaker sker der ikek så meget for tiden. Skrev med Darth Pingu på MSN i mandags, og han syntes også der var dødt derinde. Det falder dog på et heldigt tidspunkt, da alle os admins har mere eller mindre travlt for tiden.
     
  11. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    må nok desværre indrømme at nu hvor min egen pc har lidt den stille død (ind til den får en pacemaker i form af ny strømforsyning) så bruger jeg min kærestes computer og glemmer derved om ikke bookmarked sider...
    men se lige hvem der er blevet stor :D
    [image=http://i21.photobucket.com/albums/b286/Nille_le_fay/Toke/000_0370.jpg]

    og så vil jeg lige høste en masse medlidenhed ved at fortælle at jeg har fået en kæmpe cyste på min venstre æggeleder.. som jeg nu skal have opereret væk.
     
  12. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Det billede ligner lidt mit ikon.
     
  13. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    det er vist ellers kun lidt blå drage der er i ham...tror ikke at der noget rumvæsen i ham.
    hans faster mener dog at han skal males grøn, sættes i en trækvogn og så en vampyrsut, der vender på hovedet, i munden. så han kan være en lille goblin ved navn saul til liverollespil...
     
  14. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Sig mig, er alle folk taget på sommerferie, eller har I bare fået hedeslag og solstik??

     
  15. Darth_Laudrup

    Darth_Laudrup Jedi Master star 4

    Registered:
    Jul 7, 2004
    Jeg aner det ikke. Jeg er personligt mest inde på de internationale forums, siden det danske forum er ved ringere helbred end Vader efter en tur til Mustafar.
     
  16. GuardianJedi

    GuardianJedi Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Mar 4, 2003
    Jag kan skicka in lite svenskar hit så blir det fart! (i alla fall blir det nog någon muffins kastad) ;)
     
  17. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hov hov, ikke noget med at kaste med muffins her[face_shame_on_you] . Det er jo et pænt sted.[face_whistling] :p
     
  18. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Personeligt er jeg naesten aldrig herinde, ved ikke rigtigt hvorfor.
     
  19. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Der er stort set ingen faste postere tilbage, og stilheden skræmmer dem der er væk.
     
  20. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    jo færre nye poster jo sjældnere kigger folk ind.. en meget ond cirkel.

    har vi ingen interessante hjemmeting at fortælle om.
    jeg har lidt. vi har købt en bil for 4000kr, det er 1000 kr mere end hvad vi gav for vores LEGO stardestroyer.
    toke har fået sin 3. tand og kan næsten gå selv.
    vi har haft en vandskade i hele opgangen, pga somalieren øverst mener at når hun bader sine børn så skal det foregå med vand i hele lejligheden.
    og så skal jeg til at sy kostume her når jeg får hentet stof. da jeg skal have lavet min autentiske middelalderkjole færdig til horsens middelalderfestival hvor jeg skal være aktør.
    men det er vist også det der er sket her.
     
  21. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Når du samler det hele i én post, så er det jo klart, at der ikke kommer mange nye poster.[face_whistling] :p

    Jeg har selv haft vandskade for noget tid siden. Det var også på grund af en båtnakke på 3. sal. Denne båtnakke var dog "heldigvis" blikkenslageren der troede, at efter han havde ordnet rørerne på 3. sal, så kunne han bare pøse vand på, men han blev klogere. Vandet stod nemlig op i min køkkenvask. Dette skete en fredag formiddag, men heldigvis havde jeg fri fra arbejde, så jeg var hjemme da det skete, så skaden var begrænset. Jeg tør slet ikke at tænke på hvad der var sket, hvis jeg havde været på arbejde og først var kommet hjem 7-10 timer senere.[face_worried]
     
  22. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    her løb vandet ned langs væggene, og det skete på værst tænkelige tidspunkt.
    jeg var alene hjemme med 2 børn, ved overboen var kun hendes 18 årige søn hjemme og vi kunne ikke få fat på viceværten eller udlejer og anede ikke hvad vi så skulle gøre. heldigvis fik vi hende ovenpå til at slukke for vandet.
    hun påstår selv at det er afløbet der er stoppet, men var det tilfældet stoppede man nok med at bruge vand når det løb ud fra badeværelset. og et stoppet afløb er ikke noget kausisk soda og kogende vand ikke kan klare.
    i vores lejlighed var det heldigvis ikke slemt. der kom nogle fra skadeservice og målte fugten i væggene. hvor i mod ovenpå har de fået affugtere osv.

    nøj hvor jeg glæder mig til at vi skal flytte
     
  23. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    hvor er folk henne?

    Dét kunne jeg godt tænke mig at få svar på....

     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Som jeg har skrevet flere gange før, så er jeg her skam stadig og følger med, men når der ikke er noget at følge med i, så poster jeg heller ikke.
    Som det også er skrevet før - inaktivitet avler inaktivitet.:(
     
  25. Qui-Gina-Jinn

    Qui-Gina-Jinn Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Jun 2, 2003
    Det har du nok desværre ret i :(

    Det er nu heller ikke let kun at være to om at forsøge at skabe aktivitet....
     
Thread Status:
Not open for further replies.