main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvor mange leser spoilere?

Discussion in 'Archive: Norway' started by Darth_Fromupnorth, Dec 28, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth_Fromupnorth

    Darth_Fromupnorth Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Aug 4, 2001
    Lurte ganske enkelt bare på om dere leser spoilere eller ikke. Jeg hadde lovt meg selv, etter å ha visst omtrendt hele plottet til TPM før jeg så den på kino, at når det begynte å komme AOTC spoilere skulle jeg holde meg unna. Det gikk ikke så alt for godt...men men det er jo enda en film igjen. Så jeg får prøve å ikke "give in to the dark side" neste gang. ;)
     
  2. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    jeg holder meg langt unna spoilere...vel nesten. har jo selvfølgelig sett trailere og teasere. de er jo bare så fresh!

    kom i skade en gang å lese en spoiler om boba fett og jango fett- det irriterer meg enda...

    hvis det er noen som skal diskutere spoilere her på boardet, please merk topicen med: SPOILER...på forhånd takk:)
     
  3. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Jeg ser trailere og teasere, men jeg jakter ikke på spoilers. Men hvis jeg ser en klarer jeg ikke å holde fingrene unna.
     
  4. Audunfy

    Audunfy Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 16, 2000
    måtte du si noe om Jango-noe? arg...dere vil finne at jeg ikke poster flere ganger her inne.
     
  5. Plo_Coon

    Plo_Coon Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 29, 2001
    Alle her har vel fått med seg at *spoiler*n'syn* spiller i ep2?
    Er ikke det en spoiler da..?
     
  6. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Det var en spoiler, men siden man må være både blind og døv for ikke å ha fått det med seg, har den mistet effekten.
     
  7. Darth_Kettch

    Darth_Kettch Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 29, 2001
    SPOILERE = NEINEINEI!

    Det plager meg veldig at så få tar seg bryet å merke Jango-referansene sine :(
    (ikke noe personlig, Zal_Kaschir)
     
  8. Zal_Kaschir

    Zal_Kaschir Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Oct 15, 2001
    det jeg sa om jango var jo egentlig ingenting, avslørte jo ikke noe....vel nok om det. det er den eneste spoileren jeg har lest, så jeg kommer ikke til å nevne flere
     
  9. Darth_Kettch

    Darth_Kettch Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 29, 2001
    Det var ikke så mye det som at hver gang jeg leser *minorspoiler :D* jango *end minorspoiler* så kommer jeg til å tenke på småspoilere om ham som jeg helst vil glemme :D
     
  10. Karoline

    Karoline Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 18, 2001
    Get your point.
     
  11. Jedi_DaMap

    Jedi_DaMap Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Jan 26, 2002
    N*Sync skal ikke være med i AotC alikevel,
    så det er ikke noen spoiler....

    Prøver å holde meg vekk fra spoilere, men kan ikke holde meg unna hvis jeg ser en...

    Men hvis noen er interessert(noe jeg håper dere ikke er) så fant jeg en STOR spoiler på internett. kontakt meg på: da_map60@hotmail.com
    hvis dere vil vite den...
     
Thread Status:
Not open for further replies.