main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hvordan holder I jul?

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Paranorina, Dec 13, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg for en hektisk jul i år, faktisk for jeg hele 3.
    Ser I min fammilie er snart ved at blive rimelig stor, hvor normale fammiler består af 2 forældre og et par unger består min af 2 skilte forældre der hver har giftet sig igen og dannet nye fammiller, mig og mine 2 brødre + hver vores kæreste, min ældste bror er endag gift og har også fået et barn. Så alt i alt er det et weekendsprojekt at komme rundt om hele ens fammile og svigerfammile.
    Vores jul kommer så til at foregå sådan at vi holder lillejuleaften hos ham min gifte bror, sammen med min anden bror vores kærester, vores mor og hendes mand. PÅ selve juleaften er jeg blevet inviteret ud til min gifte bros svigerfammile mens resten af min fammile holder jul andre steder og på anden jule dag ska jeg så ud til min egen svigerfammile og holde jul/middag igen. Og jeg ska vel også forbi min far på et eller andet tidspunkt regner jeg med.... Min far holder vel bare jul hos sin svigerfammile på selve juleaftensdag.
     
  2. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Jeg skal hjem til mine forældre. Min bror, hans kone og to sønner (3½ & 1½ år), tager til kone's familie i Jylland. Ingen forhjul, LOL, kun hygge inden de tager afsted d. 22/12.





    DD - Jule Spliff

     
  3. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg skal holde jul hos mine forældre, sammen med min bror, onkel og mormor, som altid. Sidste år var de hos svigerfamilien og i år er det så vores tur til at have min søster og hendes mand på besøg sammen med deres to drenge (1 1/2 og 3 1/2). Så jeg skal lege julemand i år :D
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hjem til farmor of farfar med min onkel, far og mor. Sjovt nok mine forældres første jul sammen i tæt på 15 år.
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg skal holde jul sammen med mine forældre, min bror, Mormor og Morfar og min Farmor.

    Kan næsten ikke vente til julemiddagen :D
     
  6. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Jeg skal holde jul sammen med mine forældre og mine to brødre, min storesøster og hendes kæreste.
    Det er faktisk en af de mindre juleaftener, sidste år var vi 15-18 stykker. For mig var det bare en ren gave regn.

    -Mulacki
     
Thread Status:
Not open for further replies.