Hype?

Discussion in 'Belgium' started by Wattootie, May 2, 2002.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wattootie Jedi Youngling

star 1
    Heum, sorry,
    maar heeft er iemand de indruk dat AOTC binnen twee weken uitkomt. Naast de films op kanaal 2 en een goed weggestoken poster in de kinepolis zie ik dus niks he. Geen speelgoed in de winkels, geen TCG in de speciaalzaak, geen posters op straat...HALLO!
    Straks ga ik nog moeten smeken om geld uit te geven. Ik heb altijd gedacht dat het net andersom was.
  2. TeeKayStarFox Jedi Youngling

Volkomen gelijk.
    Nokia is vandaag wakker geschoten en heeft nu in de buskoten een reclameposterke hangen voor hun nieuwe gsm coverkes.
    Maar voor de rest nougabollen.
  3. Wattootie Jedi Youngling

star 1
    Awel tot mijn verbazing heb ik deze morgen in een buskotje die poster zien hangen, maar jeezes je moet er eens goed naar kijken. Die photo is een niet bewerkte, kijk naar C3P0, je ziet het kostuum zo, met enkele draadjes over zijn buik.
  4. Wattootie Jedi Youngling

star 1
    Ik heb ook vandaag in Brussel op zoek geweest naar een speelgoedwinkel waar ze StarWars verkochten, ik wist der er een op de bergense steenweg was van die grote winkelketen, ikke dus die straat afgewandeld, maar op huisnummer 1300 ben ik me teruggekeerd. Verdorie, straat noemen ze dat, kunnen ze dat geen steenweg noemen!
    god weet tot hoeveel die huisnummers lopen.

Ik heb dus nog geen enkel EPII gadget gezien. En wanneer verkopen ze posters?
  5. IRADONIAN Jedi Youngling

Ik vraag mij ook af wanneer ze in België die tv-spots eens gaan tonen. Ik heb ze allemaal al gedownload, maar toch...
    Ik snap niet dat ze die nog niet spelen. Waarschijnlijk weer iets voor volgende week. :(
  6. Wattootie Jedi Youngling

star 1
    Eindelijk, eindelijk
    in Aalst hebben ze in de Bart Smidt eindelijk wat starwars speelgoed binnen. Niet veel soeps hoor, twee keer obi-wan zijn ship, een paar obi-wan's, een paar anakin's en 1 Jango Fett. Allez, na mijn bezoek geen enkele Jango Fett meer. Ik hoop dat er nog veel meer uit komen.
  7. Rancisis Jedi Youngling

star 1
    Hoeveel vroegen ze voor het schip en voor de figuren?
  8. Wattootie Jedi Youngling

star 1
    voor de figuren was het ?10.99, en het ship was denk ik ?38.
  9. DArth_mathicus Jedi Youngling

star 1
    - posters hangen der al, en ni alleen van nokia
    - den boek ZOU na de film bij de fnac arriveren
    - en op teekay-421 just gelezen dat op vtM de filmpkes gespeelt worden

at last...
  10. Storm5 Jedi Master

star 4
    Ik heb de novel in Brussel op de kop kunnen tikken. 't Is een beetje zoeken maar het loont zeker en vast de moeite. 'Le Guide Officiel' van het Lucasfilm Magazine is ook al een tijdje verkrijgbaar in de Brusselse krantenwinkels en ook de special van Empire magazine is zeker aan te raden! :D
  11. Wattootie Jedi Youngling

star 1
    Le guide officiel heb ik in de nederlandse versie hoor, maar ja brussel, je moet daar echt zoeken naar nederlands.
    In welke taal heb je het boek dan gekocht? en in welke winkel?
    En is er iemand die de SWTCG al in de winkels heeft zien liggen? Want wizards wil die niet naar België versturen.
  12. Storm5 Jedi Master

star 4
    ****, ik wist niet dat daar een nederlandstalige versie van bestond. Oh, well.

De novel is uiteraard in het engels, ik heb de nederlandstalige versie nog nergens zien liggen. Ik heb de mijne gekocht in Waterstone's. Het was echter het enige exemplaar dat ze toen in stock hadden.
Thread Status:
Not open for further replies.