main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Hyperspace - Pengene værd??

Discussion in 'Archive: Denmark' started by snailwalker_DK, Aug 22, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hej allesammen!

    Står og overvejer at melde mig ind i hyperspace, og ville gerne høre om der er nogle af jer der er medlem af det? Og om det er pengene værd. Det koster jo kun 120 kr om året :)
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Aner det ikke. Der er vist ikke nogen herinde der har gidet at punge ud. Jeg prøver også at holde mig så spoiler-free som overhovedet muligt, også er det vist ikke så godt med episode 3 webcam... ;)
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Jeg overvejede det kraftigt, men så fik jeg læst deres abonnementsbetingelser. De skriver stort set, at de kan ændre prisen som de lyster, samt, at de kan kræve ekstra penge for specifikke ting/ydelser. I øvrigt, så fandt jeg det for besværligt, at melde sig ud igen, hvis/når man ikke gider, at have det mere.
     
  4. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg ville aldrig drømme om at betale for "ekslusive" spoilere og behind the set Quicktime film der aligevel kommer med på Ep3 DVD'en, og som man sikkert sagtens ku finde på nettet aligevel.

    Jeg ved ikke engang hvad HS rigtig er men jeg ku forestille mig det var noget i den stil.
     
  5. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    Hæhæ par du hader stadig quicktime :)

    Surt for Matrix Reloaded traileren er rigtig fed :)

    Hmm folk er ikke alt for positive over for det, så det kunne godt være jeg skulle overveje at bruge mine penge på noget andet...
     
Thread Status:
Not open for further replies.