main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

IEKS!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pelly-Welly, Nov 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik heb een ontzettend slechte relatie met mijn eierstokken.
     
  2. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Ik heb totaal geen relatie met mijn eierstokken.
     
  3. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Voelen ze zich dan ook achtergesteld? [face_plain]
     
  4. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Sinds wanneer heb jij eierstokken?[face_thinking]
     
  5. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    Bij de Gamma gehaald voor 2,95.
     
  6. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik ook :(
    Mijn eierstokken en ik zijn geen vrienden.

    Martin, bij welke Gamma heb je ze gehaald? Ik wil de mijne inruilen.
     
  7. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Om jullie allemaal wat op te vrolijken, hier het diepste geheim van ons CDA-mannetje.

    [image=http://img89.imageshack.us/img89/5328/balkenendecr1.jpg]
     
  8. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Maar daar ga ik gelukkig ook niet op stemmen :p
     
  9. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Nu Balkenende een lego-poppetje blijkt, ga ik toch wel twijfelen of ik toch niet CDA ga stemmen. Lego Rules!
     
  10. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    [face_worried] Als de SP wint ga ik emigreren. Net als GroenLinks: "Verdien je nu meer? Dan betaal je mee aan een beter land!"

    Uhm, wat? How about no? Zolang de regering haar bijstands-beleid niet beter controleert weiger ik meer te betalen.

    Mijn oplossing: de mensen die rijk zijn geworden zonder er iets voor te doen zouden inderdaad meer mogen betalen. Zij die echter rijk zijn omdat ze een betere baan hebben, waarvoor ze jaren moesten studeren, hoeven dat in mijn ogen niet. Studeren is al duur, en eigenlijk word je dan nog uitgemolken...

    En dan die Bos met zijn "bi-culturele medemensen" (alochtoon is ineens een vies woord) en "kans-zones" (achterstandsbuurt is ook een vies woord.)

     
  11. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Emigreren ja. Gelukkig zijn er in de landen waar je heen zou kunnen geen CDA-VVD kabinetten anders zou je nog wel eens voor een dichte deur kunnen staan. Asielbeleid jeweettoch?
     
  12. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Niet echt, kan bepaalde delen van mijn studie in het buitenland doen :p Bovendien is emigreren binnen de EU vrij gemakkelijk
     
  13. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Wat heeft iedereen hier gestemd?
    Ik moet het zo nog doen....

    Ik denk dat iedereen die hier heeft gestemd, links gekozen heeft.....behalve 1
     
  14. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ik mag niet stemmen omdat de verkiezingen naar voren zijn gehaald :) Als ze op de normale datum waren geweest had ik wel gemogen.


    :p Maar de verkiezingen op school heeft de VVD voor het eerst in jaren gewonnen. Onze school was altijd al een vies, vuil VVD hol, toen tijdelijk een PvdA eiland, en nu weer de VVD. ^^
     
  15. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik had die rechste stem niet eens aan jouw toebedeeld, ik wist dat je 17 was. :p

    Gadver, ik zie dat mijn oude school ook een VVD hol is.
    http://uitslagen.scholierenverkiezingen.nl/uitsl_main.php?action=s_switch_v&hidden_school_id=648&select_verkiezing=8&submit_select_verkiezing=resultaten+tonen

    PvdA pas op de 4e plek en CDA op de 3e [face_plain]
     
  16. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Waren die verkiezingen vandaag?
     
  17. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Nee gisteren
    Wilders, LPF en CDA hebben een meerderheid in de kamer en ze hebben een akkoord bereikt.
     
  18. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Dat zijn toch al die rechtse rakkers bij elkaar? o_O
     
  19. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Mja dat gaat niet lukken gelukkig. Ik ben wel tevreden, in elk geval idd de SP omhooggeschoten! En een regering die rechtser wordt is ook niet mogelijk.
     
  20. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Bovendien zou ik waarschijnlijk geeneens VVD stemmen...Zalm is een enge kerel. En zo'n Verdonk moet je niet helemaal gaan loslaten.

    Wel knap van Marijnissen, gun het hem wel, want ondanks alles staat hij wel ergens voor, en daar kan de rest van de bende nog eens een voorbeeld aan nemen. Maar ik ben bang dat het moeilijk voor hem wordt...Zeker met De Balk.


    En de Partij voor de Dieren heeft ook twee zetels, lol.
     
  21. QuiGonDave

    QuiGonDave Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Aug 29, 2004
    Bij ons ( http://uitslagen.scholierenverkiezingen.nl/uitsl_main.php?action=s&id=667 ) stemden 28 idioten op die malle Wilders. 2 meer dan GroenLinks! :eek:
     
  22. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Over eierstokken gesproken...mijn hele systeem is zo zwaar in de war. Ik zal de heren de details besparen :p Ik heb al jaren constant bloedarmoede. In het kort: net als ik er weer een beetje "bij" ben komt de mooiste tijd van de maand weer, en zak ik weer weg. Dus kwam mijn speelgoed-ambulances-verzamelende dokter met het idee van de pil. Die is voor mij nog gratis (tot je 18e), en natuurlijk kreeg ik dus de goedkoopste versie ("de Opel Kadet onder de pillen, kan niks mis gaan")

    Jongens, voor het eerst sinds jaren...gewoon even geen bloedarmoede meer. (Je kan zo'n pil 2 maanden doorslikken, heren :p) Geweldig. Niet meer flauwvallen of niks. Twee geweldige maanden.

    Toen moest ik dus stoppen (je stopt een week), en de eerste dag leek de pil ook dit deel van zijn (haar?) werk goed te doen. Een dag, ja...de volgende dag werd ik wakker met een out-of-this-world buikpijn. Nog nooit zoiets meegemaakt :confused:. Ik ben niet echt kleinzerig qua pijn, huppel ook met dichtgehechte kaak etc nog rond, maar dit...echt nog nooit zoiets gevoeld. Vandaag kan ik eindelijk weer een beetje rechtop zitten. (Mooie roze Ibuprofen :p hihi.)

    Maar nu? Maandenlang telkens weer een andere pil proberen? Die na mijn verjaardag niet meer vergoed wordt? (Na je 18e vervalt de regeling dat de pil gratis is. Ook zit hij al tijden niet meer in het verzekeringspakket. Bedankt, kabinet Balkenende...)
    Telkens weer een gigantische teleurstelling (want dat is het wel) en veel pijn? Ik weet echt niet meer wat ik moet. Zo kan het niet doorgaan..zonder pil is het niet te doen, maar met is het nog erger. En ik wil niet maandenlang maar proberen en proberen en telkens weer merken dat het niet werkt.

    Ik wil al helemaal niet dat er iets "mis" is, waar het nu op lijkt. Ik ben 17, hoe kan ik in vredesnaam nadenken over de gevolgen, als er iets "mis" is zullen er toch dingen in gevaar komen...o_O

    Sorry voor de rant. Maar ik baal zo erg. Dit is echt niet leuk meer. Was ik maar in de 20, dan wist ik wel een oplossing hiervoor.
     
  23. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
  24. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Aww *geeft pepernoten* ^^
     
  25. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ibuprofen 400mg, 3 keer per dag inderdaad. Daar kan niks tegenop. Had ik vantevoren maar in moeten nemen om die beschamende middag op het werk te besparen, had het namelijk goed kunnen gebruiken toen ik bij die rottandarts vandaan kwam (+de 'bonusweek'), klapte bijna 2 keer tegen de grond.

    Ik neem aan dat jij de Stediril 30 krijgt, of de Microgynon 30 (is alleen een duurdere merknaam). Ik dacht toch echt dat de pil tot je 21e werd vergoed, of ben ik nou het boekje zoek? :)

    Lang leve mijn dokter die zegt dat er niet zoiets bestaat als een te lage bloeddruk of suikerspiegel, die ik beide heb [face_plain]
     
Thread Status:
Not open for further replies.