main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

IEKS!

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Pelly-Welly, Nov 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    pffff, opschepster met je apothekerskennis. [face_talk_hand]

    :p
     
  2. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Hij werd altijd tot je 21e vergoed, maar ik geloof dat dat is gestopt toen ze het nieuwe zorgstelsel invoerden.

    Ik heb Rigevidon, overigens xD Groen doosje, meest gebruikte pil. Werkt voor geen meter, of er is iets heel erg mis.
     
  3. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ach ja, als ik iemand kan helpen :p
     
  4. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    This is your last chance. After this, there is no turning back. You take the blue pill - the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill - you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.
     
  5. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Microgynon 30=Rigevidon=Stediril :p

    Wordt nog steeds tot aan je 21e door de verzekering betaald!

    Allemaal zelfde samenstelling:
    Ethinylestradiol en levonorgestrel
     
  6. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    [face_laugh] Dan ben ik benieuwd wat de dokter gaat zeggen...

    Maar als de samenstelling hetzelfde is, hoe kan het dan dat de ene toch een andere reactie geeft dan de ander? (Vriendin belde, en die bleek hetzelfde te hebben op die Rigevidon :confused:)

    :p Domme vraag, denk ik, maar ik ben maar een eenvoudige alpha...
     
  7. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Kunnen we niet een aparte pillendraaisters thread maken voor dit soort discussies?
     
  8. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    De verzekering doet moeilijk, of je bent misschien allergisch voor een van de hulpstoffen, of de apotheek waar jij komt heeft misschien maar een beperkt assortiment.....of andere 1e keus dan hier in Hilversum. Hier is iedereen aan de Microgynon 30.
     
  9. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Ja, ze hield hier een verhaal dat deze Rigevidon dezelfde was als Microgynon, maar met een andere naam, ofzo. [face_worried]

    Maargoed, dinsdag naar de dokter, en even hopen dat er niet iets mis is, dat ik gewoon een andere moet hebben :)
     
  10. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    De dokter heeft wel gelijk daarin, wat is er precies mis met deze pil dan?
     
  11. Grand_Admiral_Grant

    Grand_Admiral_Grant Ex-Mod star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Nov 30, 2004
    Ik moet morgen naar de slijterij, mijn bier is op. :)

    Ik hoop dat de slijter me kan adviseren wat het beste bij een patatje oorlog past: McChouffe of LaChouffe.

    Helaas zit dit schandalig genoeg nog niet in het verzekeringspakket dus een BigChouffe zal het wel niet kunnen worden.
     
  12. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Ik wist niet dat bier een manier van anti-conceptie was, maar je kan je verzekering wel consulteren.
     
  13. Sith Bane

    Sith Bane Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    Dec 14, 1999
    In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
     
  14. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Inalgelomapynezalzybezium al the way!
     
  15. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Deze pil geeft me extreme kramp (als in, erger dan zonder pil), hormonen totaal verkeerd (ik heb totaal geen energie meer, futloos, en ik ben of heel blij, of ontzettend verdrietig) en hij werkt ook niet...zoals hij zou moeten.

    Mijn dokter is helaas een man >_< Die speelgoed verzamelt. (Ambulances e.d.(

    Maar ik baal zo erg. Ik moet naar school, ik moet mijn "scriptie" (regering dacht: 5 HAVO en 6 VWO hebben het niet druk genoeg, ze krijgen een profiel werkstuk. Als je er geen voldoende op haalt mag je geen examen doen. :)) maken, ik moet boekverslagen doen, maar ik KAN gewoon niet meer. Gelukkig werkt nu net de printer thuis weer zodat ik vandaag hier al mijn boekverslagen kan maken. Maar dude...wat heb ik hier nog aan -_- Als hij maar niet denkt dat ik maandenlang pillen ga testen.

    Technisch gezien is de pil voor mij overigens een geneesmiddel, en niet een anti-conceptiemiddel, dus ik vind wel dat hij voor altijd vergoed mag worden :p
     
  16. Mrs_Anakin_Skywalker

    Mrs_Anakin_Skywalker Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Dec 3, 2005
    Geneesmiddel? Zoals in huidklachten?
    De enige pil waarvan de geregistreerde toepassing bekend is, is de Diane-pil (cyproteronacetaat 35 microgram ethinylestradiol) en die voor huidklachten.

    Het kan ook zo zijn dat jouw pil dus jouw kwaal als ongeregistreerd behandelt, dus dat de werkzaamheid nog moet worden aangetoond op langere termijn.
     
  17. Pelly-Welly

    Pelly-Welly Jedi Knight star 6

    Registered:
    Jan 10, 2004
    Hevige bloedarmoede :) Mijn lichaam kon (en kan) het er zeg maar niet meer bij eten. Is geweldig :p
     
Thread Status:
Not open for further replies.