Dat is 't doel van de FanForce... Dit Forum is zo'n half jaar oud en is nu bij JC gevoegd. Men wil hiermee Fans van de zelfde landen bij elkaar brengen en zo meetings organiseren
en makkelijk: je hoeft niet met een tien kilo wegende dikke van dale NL - Eng en Eng - NL op je schoot te zitten!
nou ja ik moet er ook maar eens aan geloven he´. Kan het niet maken om hier weg te blijven wel??? In ieder geval iedereen hartelijk welkm in dit board. peter weel
ANNOUNCEMENT TO THE NETHERLANDS: Please tell your friends planning to see Anthony Daniels at StarCon Regarding ... StarCon/Netherlands Due to the organizers of StarCon being unable to fulfil their side of agreements made to bring Anthony Daniels to their event, regretably Anthony will not now be appearing there. We have seen several questionable postings by the promoter. The truth is simply, that they did not meet their obligations, even though we extended the due dates several times.
Tsja... Wat moet ik hier nou nog op zeggen? Elders op een Nederlandstalig messageboard is hier al een hele rel over geweest. (Ik weet niet of ik de URL mag noemen, i.v.m. reclame). Het is zeer spijtig dat het zo is gelopen.
je mag de URL noemen i.v.m een punt dat je maakt zeg gewoon niet post allemaal hier of zoiets (and I should know )
Okidoki, dan is hier de URL: http://pub6.ezboard.com/fdutchstarwarsmessageboardmededelingen.showMessage?topicID=257.topic Opmerking: dutchpeter is Peter Weel, organisator van de StarCon.