main
side
curve
  1. Welcome to the new boards! Details here!

Canada ......im....dieing.....of......

Discussion in 'Canada Discussion Boards' started by Launch, Oct 12, 2001.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    good question
     
  2. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    well tragic, care to shed alittle light on that?
     
  3. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    yes, do tell :D
     
  4. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    please?!
     
  5. TheGrandePoobah

    TheGrandePoobah Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 30, 2000
    From http://mattfischer.com/ramen/ which says it is the Official Ramen Homepage:

    Ramen (rah-men): A noodle phenomenon. Ramen has become the accepted standard college snack/meal food of choice. Whether you are tired of cafeteria food, or you need a quick snack, Ramen is the perfect food. It is cheap, easy to make, and it tastes good.

    A good example of a basic ramen is Mr Noodles. I could explain it better but I have a mid-term to study for and I expect someone else will post about this soon enough. (Cris~, Tragic?)
     
  6. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    ahhh ramen! I know what`s what now
     
  7. TragicLad

    TragicLad Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 29, 2000
    Mr. Noodles is to real ramen what day old McDonald's is to a nicely bbq'd burger.

    [link=http://www.worldramen.net/]The World Ramen[/link] site offers some wonderful images of ramen from legendary ramen shops across Japan and throughout the world. Believe me when I say you've never had a meal as yummy as a nicely prepared bowl of Ramen.
     
  8. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    Mr.Noodles? yuck, sorry to say I hate that stuff. Hopefully it's better then that.

    BTW, it wouldnt happen to come in vegitarian, would it?
     
  9. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    LOL I`m a wannabe vegetarian...I don`t wanna eat meat, but I can`t stop!

    I try to compromise by eating lots of McDonalds
     
  10. TragicLad

    TragicLad Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 29, 2000
    Most definitely you can get vegetarian Ramen. If you simply don't eat red-meat, go for the chicken ramen. Else there's seafood ramen. Or strictly veggie ramen (with delicious seaweed, carrots, sprouts and ginger shoots... mmmmm yummy).

    The more strict a vegetarian you are, the more I suggest you seek out a restaurant catering to Buddhists - as there is less a chance that the stock has been prepared with meat. Or you can make it at home - veggie soup stock, noodles procured from a specialty market, bean sprouts, cubes of fried tofu, scallions, and dozens of other tasty veggies cut and prepared in interesting ways (look to the ramen gallery in the link I gave above for some interesting ideas of presentation).

    Ramen is just the thing for a cold winters day.
     
  11. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    LOL, do you work for them or somethin`? ;)

    j/k
     
  12. TragicLad

    TragicLad Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 29, 2000
    Work for them... why.. no....

    Crikey the jig is up! Feets don't fails me now.
    (Tragic leaps out the window - steaming bowl of tasty, nutritious ramen in hand)
     
  13. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    :D LMAO

    Don`t worry..your marketing ploy worked, I wanna try some now
     
  14. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    well im not too strict, basically i cant handle blood, and knowing blood ran through the vains of what im eating isnt to appitizing. i do make compromises tho, like if im out with friends and they want pepperoni on the pizza, or im at one of there houses.

    your marketing worked on me too!!

    we'll have a ramen party in here sometime!
     
  15. TragicLad

    TragicLad Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 29, 2000
    [image=http://www3.sympatico.ca/tragiclad/images/ramen-yum.gif]

    My work here is done. Up up and a hi-yo silver away!!!!
     
  16. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    LOL :D dear god... [face_laugh]
     
  17. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    lol,

    awesome cartoon tragic, you drew it right?
     
  18. TragicLad

    TragicLad Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 29, 2000
    Yep, scribbled it together in Corel Painter.
     
  19. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    quality! I wish i could draw
     
  20. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    scribbled? boy, you have talent!!
     
  21. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    yeah really! I`d like to see some of your stuff when you actually try!
     
  22. Admiral_Thrawn60

    Admiral_Thrawn60 Jedi Youngling star 6

    Registered:
    Jul 8, 2000
    I concur with Launch. Good art!
     
  23. TragicLad

    TragicLad Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 29, 2000
    aw jeez - thanks guys.

    >I`d like to see some of your stuff when you actually try!

    Take a gander then at, [link=http://tragiclad.tripod.ca]Tragic Lad Theater[/link], or at the first page of this old mini-comic of mine, [link=http://www3.sympatico.ca/tragiclad/images/comics/twtd1.gif]http://www3.sympatico.ca/tragiclad/images/comics/twtd1.gif[/link]. Hopefully some new art will be up sooner or later...
     
  24. Launch

    Launch Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Aug 27, 2001
    actually, ive checked out your page a few times, (in fact, i have it book marked, lol) love the work, the cartoons are great
     
  25. Ian_Ball

    Ian_Ball Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 21, 2001
    Yeah really, some pretty sweet stuff! you should draw some serious stuff and put a story to them
     
Thread Status:
Not open for further replies.