main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Indiana Jones

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, May 19, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    aner ikke hvad det hedder.. men man render rundt nede i sydamerika... og mit problem ligger i at jeg ikek kan komme ud på en ø...
     
  2. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    hmm... det siger mig umiddelbart ikke noget. Det er sådan et klassisk eventyrspil, hvor man vælger 'push' 'pull' 'talk to' 'use' og de andre ting man kan fra en menu i bunden ikke?
     
  3. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    nej.. dem vælger man ved at holde en knap nede... men det er mega simpel.. i udseende ligner det floyds avantar
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nååh, det kan jeg godt huske, jeg fik aldrig spillet det selv, da jeg havde Mac dengang. Det så ellers ret sjovt ud. Jeg kan så desværre ikke hjælpe dig. Men hvis du finder ud af hvad det hedder så kan du sikkert finde en løsning på www.cheatcc.com :)
     
  5. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    damn... det kræver jo at jeg finder cden igen osv
     
  6. Darth-Floyd

    Darth-Floyd Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Apr 5, 2003
    Hvad mener i egentlig i om at der bliver lavet INDY 4, med Harrison Ford i hovedrollen? Han er godt nok min favoritskuespiller, men er han ikke blevet for gammel? Da jeg så "clear and present danger" og " air force one" syntes jeg han var blevet lidt tung i ##### :D
     
  7. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    ja og det var endnu værre i k19 der så han virkelig gammel ud :/
     
  8. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    synes det var slemt nok i & nigths and 7 Days.. så hellere at de lavede nogle ordenlige indy jr. end den der serie hvis de absolut skal vride flere penge ud af konceptet
     
  9. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Jeg tror nu nok at det kunne gå med en Indy 4... Sean Connery er jo ældre end Harrison Ford, og han virker da stadig troværdig i en action rolle.

    Det kommer også stærkt an på hvilken karakter Ford spiller. I Air Force one og 6 days seven nights spiller han jo en mand der ikke er vant til at 'slå på tæven'.

    Men Indy er jo supersej og har masse af erfaring når det kommer til at gøre det af med nogle bad guys. Så Indy 4 kunne godt blive rigtig sej.
     
  10. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Hvis de bruger Harrison burde de sørge for at det er meningen han ska være gammel. La filmen foregå i 50-60'erne eller noget. Bland evt lidt kold krig ind i det nu vi er igang. Det holder ikke at prøve at lave en gammel mand til at se 20 år yngre ud end han er.
     
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Nej du har helt ret Par, Fords nuværende aldre skal afspejles i filmen. Russiske agenter er også næsten lige så godt som nazister.


     
  12. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Ja, der var heller ikke så stor forskel på deres arbejdsgivere...
     
  13. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    hold da op... lenin og stalin var da flike fyre
     
  14. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    [image=http://www.tegnebordet.dk/arkiv/9-6640-cc3.jpg]
    Captain Communist ejer dig, din tobenede kapitalist-ulv!
     
  15. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    Darth_Malignent> og de kunne instruktøren åbenbart godt lide...

    Instruktøren hedder Steven Spielberg.

    Darth-Floyd> ham den rundhovede tysker, tror han hedder Tosh eller Toht?

    Han hedder Toht. Han spilles af Ronald Lacey og er totalt power bas ond at se på.
    Han har forresten også en uncredited i Last crusade, kan dog ikek huske hvad han hedder der.

    P-Nille> så hellere at de lavede nogle ordenlige indy jr.

    jeg syndes da Young Indy var/er en fed serie.

    Min ynglings film er helt klart lost ark. men ynglings scene er der hvor Henry Jones, får fuglene til at flyve op ved hjælp af sin paraply. Det udløser at et tysk fly falder ned. Det er nice nok. Han har vel lært noget som Britisk agent XD

    Vil også give Mundi ret i at stemningen mellem Jr og SR er totalt generial i E25.

    Det fede ved indy, er at han er en ganske "almenelig" person, der bare har en stor intresasse for historie herunder gavskatte(hvilket jeg syndes er utrolig spænende). Det uheldige er bare at Nazierne også har dette.

    PÃ¥ grund af Indy overvejede jeg faktisk at blive arkiolog da jeg var mindre.

    Syndes faktisk det er ok fedt med Indy 4. Det gør ikke noget at HF er halv gamel blot så længe at alderen på hans rolle passer. Kunne godt forestille mig at han fik Henry´s rolle fra E25.
     
  16. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg vil egentlig mene, at den rette betegnelse for Indy er gravrøver!!! Jeg tror ikke I vil kunne finde én arkæolog der ville gøre som ham. Jeg tror faktisk man sidder og krummer tæer, hvis man er arkæolog og sidder og ser filmen.

    Men det gør jo ikke filmene dårligere :D
     
  17. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Nu foregår det heldigvis i en tidsalder hvor alting ikke skulle være så politisk korrekt... :D
     
  18. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Der var Hitler heldig :eek:
     
  19. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
  20. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    JN327> Er der forresten nogle der har set R2 og C3PO i "Sjælenes brønd"?

    Jeg har læst et sted, at det ikke er der. At det bare er en myte der er dannet.

    Der er jo også altid OB-3P0. (Jock´s fly nr).

    TK-254>for Indy er gravrøver

    Det har jeg aldrig tænkt på. Men du har jo ret.
     
  21. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Jeg har heller aldrig set R2 og 3PO filmen, men jeg har set billeder af dem. Se f.eks. tidligere i denne tråd.
     
  22. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    Det kunne fx være et fake billed. Der findes også mange billed af Cow level fra Diablo 1.
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det kan jo godt have været på settet, uden at de direkte filmede det... Der er også en playboy pin-up plakat i mini størrelse i cockpittet på Leias Corellian Corvette i ANH... Den kan man heller ikke se i filmen, men det er jo ikke ensbetydende med at den ikke var dér.

     
  24. G_MaDINe_DK

    G_MaDINe_DK Jedi Youngling star 1

    Registered:
    May 21, 2003
    Det er så rigtigt nok.

    Bad me.. :/
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
Thread Status:
Not open for further replies.