main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Indiana Jones

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Krede, May 19, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hvorfor er her så dødt? Sidder alle og DVD'er den af eller hvad?

    Yeps, men hvis du allerede har set alt i boksen, så kan du jo muntre dig med det her. :D
     
  2. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Her er totalt dødt. Hvad er der sket?

    Hvad er Mausland?

    Men hvor er mor?
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Her er totalt dødt. Hvad er der sket?
    Vi ser da Indy. :D

    Hvad er Mausland?
    Tør du ikke trykke? Jeg ved ikke hvad Mausland er, men du kan roligt trykke. Det er bare et lille Indiana Jones-spil.

    Men hvor er mor?
    Hende må du altså selv holde styr på.
     
  4. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Hun hilser. ;)
     
  5. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha det var da sjovt det spil. Gad vide hvorfor han råber 'dutch' når han bliver ramt af noget? Jeg gennemførte det med 189 point, nogen der vil udfordre mig?
     
  6. Lord_Coras

    Lord_Coras Jedi Knight star 5

    Registered:
    Oct 26, 2001
    Jeg gennemførte det med 1 milliard point og kom til Kejser Ming banen. :cool:
     
  7. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    I er tossede. Godnat. 8-}

    :D

     
  8. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    tjahh jeg må vente med at se indy igen
    har ikke råd til at købe den... men den står på min ønskeseddel og råber meget højt sammen med nogle seje læderstøvler

    og hvorfor her var dødt enten ser folk indy eller også var de som mig ikke hjemme... det er onsdag ergo sidder jeg i rottehullet med live-nørder
     
  9. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    det er onsdag ergo sidder jeg i rottehullet med live-nørder

    Så skal vi måske til at kalde dig "Rotte" eller "Emma"? :p
     
  10. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Fik du så dræbt nogle orker? Og er det ikke lidt koldt til Live-rollespil? Har rottehullet centralvarme?
     
  11. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    rottehullet = indendørs lokaler hvor vi har hygge onsdag... og efter jeg ikke er "mor" der inde er det ikke mig i skal kalde for emma eller rottemor

    og jo det er koldt til live... derfor skal jeg på søndag til månedslive pakkes meget godt ind
     
  12. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Det vil sige ikke noget Princess Leia Slave-kostume? :(

    Nej, det lyder som om at I har det sjovt, har aldrig prøvet det selv, men kender nogle som havde både rigtige ringbrynjer og hjelme og spillede tit.

    Rottemor lyder lidt slemt... [face_devil] vi kunne måske kalde dig kattemor?
     
  13. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Jeg har lige set TOD, og sidder med bonusmatrialet kørende i baggrunden.
    Synes det er meget fedt som de har ændret ved scenen hvor ham staklen for revet hjertet ud. Jeg har aldrig helt fattet hvordan han ku gøre det uden det blødte, men nu hænger det meget bedre sammen. Og jeg tror også Mora Ram's (sp?) latter er blevet lidt længere, man ser Shorty få pisk, og da indy bliver "genfødt" som ond er der vist også peppet op for de skrig han kommer med.

    EDIT: Savner dog et kommentarspor :(
     
  14. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    :) Sådan har det altid været... Du har set den cuttede version før. Men ja det er bestemt federe.
     
  15. P-Nille

    P-Nille Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Apr 30, 2003
    jahh kattemor ^_^

    ja vi har det skam sjovt... glæder mig bare til at jeg får lige så mange sjove ting som nogle af de "gamle" livere... mumler noget om hun er misundelig på den læderrustning berit render rundt i.. (ja ja hun kan sagtens efter hun kommer sammen med en derunderviser i at lave ting i læder)
     
  16. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    og efter jeg ikke er "mor" der inde er det ikke mig i skal kalde for emma eller rottemor

    Jeg har aldrig sagt, at du skulle kaldes noget med "mor", det må stå for egen regning.
    Et rottehul må formodes, at være beboet af en rotte og Emma er ejer af "Rottehullet" i "Huset på Christianshavn".

    Edit: Forresten for lige at komme on-topic igen, så fik jeg også set TOD i går og jeg synes ikke, at der var noget nyt i de sekvenser som du nævner Par. Men så kan jeg jo blot glæde mig over, at jeg ikke har haft den tvivlsomme fornøjelse af en censureret version hidtil.
    Englænderne har forøvrigt fået en censuret version igen med DVD'erne - som om det kommer som en overraskelse for nogen. [face_plain]
     
  17. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Well jeg har jo bare set den vesion der har været i TV engang for over 10 år siden, som jeg har optaget og set på det VHS-bånd, og så vist også i TV igen for nogle år siden. Tænk at jeg i alle disse år har været fornægtet SANDHEDEN!! Medierne har manipuleret med mig og forskuet min virkelighed!! SKANDALE!!
     
  18. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    The Matrix has you...
     
  19. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
  20. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Min kæreste bemærkede en fejl i Radiers jeg aldrig har tænkt på.
    Ifølge medaljonen skal pinden den sidder på være6 kadam høj... dvs ca 183 cm, derudover skal der fjernes 1 kadam for at ære den hebræiske gud (eller whatever) vds ca 30 cm.

    183 - 30 = 153 cm, så hvorfor er pinden højere end Indiana Jones ?[face_plain] Og hvorfor har jeg ikek lagt mærke til det noget før!
    Selv hvis man sq ha lagt 1 kadam TIL ville den ha været alt for lav i stedet...
     
  21. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    He he ja det er rigtigt, pinden burde være lavere end Indy, Harrison Ford er omkring 180 cm høj. Ydermere sætter han enden af pinden ned i et hul, hvilket gør pinden endnu kortere.

    En anden ting: Hvorfor har Indy nogle guider og æsler med oppakning med i starten, i junglen, hvis han er ankommet med fly? Jock sidder og venter på ham i sit fly ude på floden. Havde han forventet at turen var meget længere?

    Der er mange småfejl, men det er stadig den ****ing bedste action/adventurefilm nogensinde :D
     
  22. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Det er bare Indy som ikke kan regne :p

    Angående det med at han sætter pinden ned i et hul, så er den jo også smallere i bunden, så jeg vil formode, at det er meningen at den skal ned i det hul og at der er taget hensyn til dette i udformningen og længden af pinden. Men det hjælper selvfølgelig ikke noget, når den er alt for lang. ;)
     
  23. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Den allerbedste goof er dog da Indy er svømmet over til nazi ubåden, kaptajnen (vores allesammens kære admiral Ozzel) beordrer så at ubåden skal dykke!

    Hvad gør Indy? Vi aner det ikke, men næste gang vi ser ham er han i ubådsbasen, drivvåd mens han betragter ubåden sejle helt ind i basen. Man kan kun formode at han er svømmet i forvejen [face_laugh]
     
  24. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Damn he is fast - universal soldier. [face_laugh]
     
  25. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Ha ha ja. Det ville have været fedt med et kommentarspor på dvd'en så man kunne høre hvilken undskyldning Spielberg kunne hitte på.
     
Thread Status:
Not open for further replies.