Indiana Jones

Discussion in 'Denmark' started by Krede, May 19, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krede Jedi Master

star 4
    NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

:_| :_| :_| :_|

Æv, nå men det er vel vigtigt at de giver sig god tid til at lave 4'eren ordentligt, istedet for bare at gå videre med et script som de ikke synes virkligt godt om.
  2. Paranorina Jedi Master

star 4
    En Indiana Jones/Star Wars film/Klovborg ost tager den tid en Indiana Jones/Star Wars film/Klovborg ost skal tage!
  3. Krede Jedi Master

star 4
    *bump* jeg redder lige tråden.

Jeg synes at de lukkede tråde er bevæget sig fra side 2 til 1/3 op på side 1... Hvad er meningen?
  4. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    ... Hvad er meningen?

Vi er for sløve... :(
  5. Paranorina Jedi Master

star 4
    Der kommer ikke nok Indy-nyheder for tiden.... Hvilket jo iøvrigt er en skandale!
  6. Krede Jedi Master

star 4
    Der har været lidt, men det er sådan noget kedeligt noget om at scriptet nu skrives om af en helt tredje person. George Lucas synes at der var for lidt action i det forrige, og den slags crap.

Dvs. at hvis der ikke bliver skrevet i en tråd i et vis stykke tid så bliver den lukket?
  7. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Dvs. at hvis der ikke bliver skrevet i en tråd i et vis stykke tid så bliver den lukket?

Jep! Jeg ved ikke hvor lang tid der går, men efter noget der ligner 5 måneder.
  8. Mr_Mundi Force Ghost

star 4
    I vil da vel ikke påstå, at I ikke er klar over at inaktive tråde lukkes efter 6 måneder? :confused:

Nej, I laver vist fis :D
  9. Darth-Floyd Force Ghost

star 4
    Jeg vidste godt de blev lukket efter et stykke tid, men så kiggede jeg lige, og så at sidste lukkede tråd var fra d. 29/2.... altså mindre end 6 måneder. Jeg havde bare glemt at den nævnte tråd har været lukket i lang tid..... :D
  10. Krede Jedi Master

star 4
    Næh, det anede jeg ikke. Nåh så ved man det.
    Tilbage til Indy...

Filmz.dk skriver...

Producenten til de tre tidligere Indiana Jones film, Frank Marshall, kan fortælle, at forberedelserne til en fjerde Indy film er i fremgang.

Ifølge Marshall er George Lucas for tiden i gang med at kigge på manuskriptet, men han benægter, at Lucas selv vil skrive manuset: "Der er ansat en forfatter, men mere får I ikke at vide."

Online rygter vil dog vide, at Stuart Beattie, som stod bag "Pirates of the Caribbean", er manden bag det nye manuskript. Det første manuskript af Frank Darabont blev afvist af Lucas - tilsyneladende fordi Lucas mente, at der ikke var nok action i.

Marshall understreger dog, at "Indiana Jones 4" ikke vil starte produktion før om et års tid.

Det synes jeg faktisk er ok at George sætter foden ned og kræver noget mere action. Jeg var heller ikke så begejstret for at Frank Darabond skulle skrive den, ikke fordi han ikke er en fremragende scriptwriter, men det er ikke alle der kan skrive action. Darabonds repetoire er heller ikke fyldt med actionfilm, og det er Indiana Jones jo først og fremmest - eventyr og action.
  11. Krede Jedi Master

star 4
    Apropos Par's Star Wars drømme, så har jeg selv en drøm hvor jeg finder ud af at der blev lavet en Indiana Jones film FØR Raiders of the lost Ark.

Den er selvfølgelig også med Harrison Ford og er faktisk ret god, men lidt amatør-agtigt lavet. Det er primært noget hvor han render rundt i en jungle og tæver Nazister. Belloq er vist også med i den.

Problemet er bare at hver gang jeg opdager den, er det enten på en lille skærm i en lufthavn, eller et andet sted, hvor jeg ikke har tid til at sætte mig ned og se den hele. Det er en meget stressende drøm...
Thread Status:
Not open for further replies.