Sweden Jag har sett...

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Zaphod Beeblebrox, Sep 9, 2004.

1. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Det är inte varje dag man ser ett namn virvla förbi i inledningen på en tv-serie och du känner igen det, efter ett tag inser du "vänta nu, det är ju hologramtjejen från Holiday Special!"

(det är Diahann Carroll och hon är med i serien White Collar)
  2. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Och nu dyker Billy Dee Williams upp också. [face_laugh]
  3. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Fredrik Strage tycker till om blu-rayändringarna, roligt är att han nämner när han såg ROTJ tillsammans med ett gäng SW-fans. Det var en kul kväll.
  4. Sith_Lord_Linkoping Jedi Grand Master

star 5
    Är det någon som har sett den nya serietidningen i affärerna? Jag verkar inte kunna hitta den häromkring. I och för sig så har jag inte direkt letat, men ändå. Skulle vara kul att ge den en chans.
  5. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Jag har sett Obi-Anne vinna titeln Sveriges mesta Star Wars nörd i programmet fantasterna ;)
    Fett mycket virtuella grattismuffins och kul att hitta hit igen tack vare detta. :)
  6. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Kul att se dig här igen! och tack för att du tittade.
  7. Vargman77 Jedi Master

star 4
    Jag vet inte varför jag slutade men hänga här men hände en del skit i livet som fick mig att fokusera på annat...
    Star Wars har dock alltid funnits med mig under åren.
  8. Gamiel Force Ghost

star 5
    Jag har sätt att spelbutiken Arcane, där man kunde köpa gamla Stjärnornas Krig rollspelet med tillbehör och West End Games engelska original versioner, ska gå i konkurs :_|