main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

JC/FF-nyheter (nu: Nyhetsbrev)

Discussion in 'Archive: Sweden' started by Enji, Oct 5, 2004.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Den funkar dock inte så bra i Opera. :(
    Jag kommer nog att fortsätta mittenklicka på Faces i framtiden.
     
  2. Obi Anne

    Obi Anne Celebration Mistress of Ceremonies star 8 Staff Member Manager

    Registered:
    Nov 4, 1998
    Från och med den 1 juli så kommer jag att sluta vara GSA inom FanForce. Det kommer nog inte att märkas så mycket häromkring eftersom jag fortsätter vara RSA för Norden och de delar av Europa som inte har en egen RSA. Den enda skillnaden är att jag går ner från administrator till manager, och det gör att jag inte kommer att kunna kolla upp folks lösenord i fortsättningen. Det är i stort sett den enda admin-funktionen jag har behövt använda här, allt annat ligger inom ramen för vad en manager kan syssla med.
     
  3. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    Det har föreslagits i CR-forumet att ha en Star Wars day, en dag då så många som möjligt i FF går och ser RotS. Det har bestämts att helgen den 30-31 juli är lämpligt. Det är helgen innan FFE-mötet i Stockholm där vi ska gå och se RotS, så för oss is Stockholm kanske det inte är så aktuellt att gå och se filmen helgen innan. Men om några andra vill samla ihop ett gäng och gå och se den, gör det! Så kan jag sen skryta lite i CR-forumet om hur duktiga FFS är... ;)

    Flera grupper i USA planerar att gå utklädda också, roligt. Vad säger ni i Göteborg tex? :)
     
  4. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    En ny liten tävling har startat i FF Community. Det är Saga Transport Tournament, och alla regler och sånt finns i länken nedan. Sugen på att få VIP-status och roliga färger i en vecka? Hoppa då genast in och delta! :)

    Saga Transport Tournament
     
  5. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    FanForce ska trycka upp en ny banner att ha på mässor och sånt. Nu behövs en bra design till det! Nån som är duktig på att designa? Skicka in ett bidrag! All info finns i den här tråden i FF Comms.

    Den här bannern kommer ju också att kosta lite att trycka upp, och dessa kostnader bör spridas ut så det inte blir så dyrt. Vill FF Sweden vara med och pitcha in lite pengar? Det är ju inga större summor det rör sig om om det blir många som delar på kostnaden...
     
  6. Enji

    Enji Jedi Grand Master star 6

    Registered:
    May 14, 2002
    timbolton har ett förslag om ett nyhetsbrev för FF Europe. Det låter intressant, här finns en tråd om det om någon är intresserad av att hjälpa till eller så. :)

    http://boards.theforce.net/europe_region_general_discussion/b10026/27383385/p1/
     
  7. DARTHLARS

    DARTHLARS Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    Mar 12, 2002
    Det finns chans att spela Star Wars Trivial Pursuit - ROTJ, om man har lust att gå med i ett lag.
    Det är den sjätte och sista omgången, nu med frågor om Jedins Återkomst.
    Senaste dagen för att anmäla ett lag är den 18:e oktober.
     
Thread Status:
Not open for further replies.