JC sweden goes to London for Ep II?

Discussion in 'Nordic Countries Discussion' started by Zaphod Beeblebrox, Dec 14, 2000.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. emilsson Chosen One

star 6
    Vi kanske ska fråga FF UK medlemmerna om saker som webadresser där man kan hitta info om viktiga saker tex biljetter till bion. Jag tror att det blir billigast om man kan ta kontakt direkt med en biograf och boka biljetterna.
  2. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Ja just ja, vi kanske behöver biobiljetter också. :)
  3. emilsson Chosen One

star 6
    vilket innebär att vi kanske skulle dela upp uppgifter mellan oss. Några kollar info om boende, några kollar upp biografer etc.
  4. Wolverine Jedi Grand Master

star 5
    Jag har som sagt en hel del info om boende och sånt. Lämna det åt mig...
  5. emilsson Chosen One

star 6
  6. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Ett litet problem är väl att flygresor behöver bokas i god tid, och när vet vi att vi får biljetter, vi är ju liksom några stycken.
  7. Darth_Asabrush Force Ghost

star 5
    Hi everyone, I have no idea what you guys are saying but thought I might pop in and say hello!

So......hello!

I take it that some of you people are coming to London for EII? If so maybe you could meet up with some FFUK guys. I know alot of them meet up on a regular basis. If you think it's a cool idea. Let me know and I'll sound out the Brits (If it hasn't been done already).

I'll let you get back to speaking your own lingo now!

Bye! :D
  8. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Hey, don't be ignorant of your honorary roots!

Thank's for the offer.

Jag tycker det låter som en ganska bra idé.
  9. Darth_Asabrush Force Ghost

star 5
    Hehe, sorry. I forgot about my membership to THAT particular club! :D

PS - For those of you who don't know. I'm an Honorary Swede! ;)
  10. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Cool! :)

So... does this mean that there are 31½ JC members from Sweden? I guess I'll have to add you as an Honorary Swede the next time I upgrade the list of JC-Swedes. :)
  11. Queengodess Force Ghost

star 4
    You forgot about THAT, Darth Ashabrush...how could you? Big DV would be terribly disappointed, I'm sure!

Har vi bestämt att vi tar flyg? Argh, Kee är vidrigt flygrädd...men om vi är så många kan jag väl ta typ två burkar sömnpiller och så bär ni mig till hotellet...*bönfallande*

12. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Vi har väl inte bestämt något än, det beror väl lite på hur många vi blir också.
  13. Wolverine Jedi Grand Master

star 5
    Flygrädsla botar man lätt. Slappna bara av, sträck ut armarna och säg: Jag kan flyga, jag är inte rädd" ettt par gånger. Funkar inte det kan du ju alltid hålla nån i handen.
  14. Queengodess Force Ghost

star 4
    Anmäler du dig frivilligt, Wolverine? *grin* Och säg inte till mig att det är lätt att bota, folk som gör det brukar få problem med såväl andning och huvudvärk efter det.

Flyg går ju onekligen fortare än minibuss, även om det senare låter mysigare (på massor av sätt).
  15. Queengodess Force Ghost

star 4
    Anmäler du dig frivilligt, Wolverine? *grin* Och säg inte till mig att det är lätt att bota, folk som gör det brukar få problem med såväl andning och huvudvärk efter det.

Flyg går ju onekligen fortare än minibuss, även om det senare låter mysigare (på massor av sätt).

Är vi inriktade på att träffa det franska gänget om vi åker? Om så är fallet tror jag att jag kan försöka hålla koll på det, och ha kontakt med dem (eftersom jag har det i vilket fall) om ni vill.
  16. Wolverine Jedi Grand Master

star 5
    Ju fler desto roligare tycker jag. Men det blir oxå svårare att hitta en tid som passar ju fler man är. Först kan man försöka få med så mpnga svenskar som möjligt. Sen är det bra om våra planer stämmer med andras.

Jag menar inte allvar med botandet. Har sett folks rädsla för såna här saker. Verkar inte kul. Men visst ställer jag upp som handhållare. :)
  17. JediLynx Jedi Grand Master

star 5
    Håller med om att minibuss låter helmysigt, men...

1. Som flygtokig galning måste jag bara rösta för flyg. Jag håller gärna alla flygrädda i handen. Vi får låtsas att Yoda sitter i ett träsk där nere någonstans och lyfter vårt plan. :)
    1. Jag har inte tid att vara borta alltför länge. Förmodligen kommer jag befinna mig mitt i en tenta-period och dessutom kommer min lillasyster (som inte är så liten längre...) ta studenten.

[image=http://bestanimations.com/Transport/Aircraft/Jets/Learjet-01.gif]
    Som Amelia Earhart sa: You haven't seen a tree until you've seen its shadow from the sky.

Mer Flyg till Folket! :D
  18. Queengodess Force Ghost

star 4
    Tack för det Jedi Lynx...visst var du bara tvungen att lägga in den där bilden.

Jag vill bara påpeka att jag tycker att Yoda är ungefär detsamma som en mygga, dvs, mkt irriterande men i det långa loppet totalt betydelselös...*gör sig beredd att slåss med eventuella småkryps älskare*. Alltså känns det inte helt betryggande att tänka sig att han håller planet uppe.

Nja, flyg ska nog gå bra...jag har ju två pålitliga handhållare, eller hur? *grin* Och så långt är det ju inte till London...hur lång tid tar det med flyg?
  19. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Jag gillar också flygplan!

Vad är det för tid vi räknar med att åka egentligen, hoppas vi på en one world release, eller ska räkna med juni eller juli?
  20. Wolverine Jedi Grand Master

star 5
    Jag åker helst på sommaren kan jag säga.
    Sen får jag ju oxå säga att flyget är mycket billigare än buss. Man kan ha det trevligt på flyget oxå..
  21. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    Det beror på hur mycket sprit vi måste hälla i Queengodess. ;)
  22. Queengodess Force Ghost

star 4
    Hm, vad sägs om en flaska whiskey och en burk valium? Då överlever jag nog...eller kanske inte...

Jag åker också helst på sommaren, men antar att jag får anpassa mig till Lucasfilms ideer om när filmen ska släppas. I och för sig är jag helt och hållet för one world-release...men kan de inte had den i typ Juli? Fast då måste vi förstås vänta längre på filmen...varför kan livet inte vara enkelt?
  23. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    För att då skulle det vara tråkigt. :)
  24. Wolverine Jedi Grand Master

star 5
    Är det någon som har en liten uppskattning om när filmen kommer släppas i USA? Det låter så ibland. Tänkte ifall jag hade missat nåt.
  25. Obi Anne FF admin Celebrations, Europe

Administrator
    star 7
    De räknar med den 22 maj, alla de olika nedräkningarna som finns runtom på nätet.
Thread Status:
Not open for further replies.