main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Jeg er nu jeres leder.

Discussion in 'Archive: Denmark' started by Lord_Coras, Mar 31, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    Med Schisofreni(sp?) er man aldrig alene, og hvis der endelig skal være en leder så er det da mig da jeg har været her længst tid.

    -Mulacki
     
  2. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Hey SW freaks.
    Mit færste reply. jeg er ny. So be gentle.

    Jeg synes da kun det ville være rimeligt at den der har været her i længst tid har ret til at være leder. Hvis det endelig er kan jo bare stemme om det right? Det synes jeg ville være den mest rimelige måde at afgøre det på.
     
  3. Mr_Mundi

    Mr_Mundi Jedi Grand Master star 4

    Registered:
    May 24, 2002
    Hej og velkommen til Darth_Malignent.

    Det er altid rart med et nyt ansigt her på det til tider lidt tyndt befolkede FFDK :)

    Personligt synes jeg, at det vil være mest rimeligt, at stemme om vores kommende mod. Det er jo ikke sikkert, at den der har været her længst også er den mest egnede - no offence Darth Mulacki :)
     
  4. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Velkommen til boardet Darth_Malignant!

    Jeg er slet ikke sikker på at vi egentlig vil have en mod når det kommer til stykket... Vi opfører os også (som regel ;) ) pænt nok til at det ikke er nødvendigt.
     
  5. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
    Velkommen Darth_Malignent!

    Du har fat i noget Krede. Jeg tror bare vi, desværre, SKAL have en rep til at have kontakt til resten af JC.

    Jeg synes, når det bliver aktuelt, at kandidaterne stiller op mod hinanden og så kan vi alle stemme på hvem vi mener der er bedst til embedet...
     
  6. Darth Dane

    Darth Dane Jedi Master star 4

    Registered:
    May 10, 2000

    Det er nemlig rigtigt Mundi....JEG er den fødte liason [face_mischief] til the JC

    Tak for støtten :p




    DD - Liason Spliff

     
  7. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    Som "leder" på Tegnebordet synes jeg det er meget fedt at komme her og slappe af og tale frit, så kæmp I bare om lederstillingen for jer selv ;)

    Og velkommen til Darth_Malignent! Fresh meat! :D
     
  8. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    I'm out of it for awhile, and suddenly everyone has delusions of grandeur...


    :D nej, det er nok en ok idé at have en kontakt person. Når vi har fundet ud af hvem der vil stille op kan vi jo lave en poll... Det er bare surt hvis alle melder sig som kandidater ;)
     
  9. Paranorina

    Paranorina Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Nov 14, 2001
    For at få min stemme er man nød til at stille op som den mest anakistiske kandidat. En der IKKE vil locke topics bare fordi de går off topic og en der ser igennem fingre med bandeord :p
     
  10. JN327

    JN327 Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 2, 2002
  11. Krede

    Krede Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Sep 20, 2000
    Helt enig. Bandeord burde være tilladt (dog ikke hvis man begynder at kalde andre JC'ere ting, fordi man er sur på dem) og når vi er så få, er det jo næsten en nødvendighed at gå off-topic ind imellem for at holde diskussionerne/samtalerne i gang.
     
  12. Darth_Malignent

    Darth_Malignent Jedi Youngling star 2

    Registered:
    Apr 2, 2003
    Tak!

    Tak for den varme velkomst. Der er altid dejligt at se at folk ligger mærke til nye ansigter.

    Jeg ville nu sige at ideen med en rep nok er en god idé. Angående det der med bandeord synes jeg at de milde bandeord er iorden men der skal stadig holdes øje med det. Jeg holder staigd fast på at vi burde stemme om hvem det skulle være ligemeget om der er newbies eller gamle veteraner.
     
  13. Darth Mulacki

    Darth Mulacki Jedi Grand Master star 5

    Registered:
    Dec 4, 1999
    None taken Mr. Mundi. Jeg troede det her var en joke men at vi får en repræsentant er en god ide. jeg smutter lige over og skriver mig på.


    -Mulacki
     
  14. TK-254

    TK-254 Jedi Youngling star 3

    Registered:
    Apr 30, 2002
    Det lyder som en god ide!
    Og vi skal have valgkamp hvor I står og uddeler slikkepinde med jeres navn på!

    Og Par, det kan da godt være at du ikke vil stille op, men hvad med ham den anden der ;)

    Hvis jeg bliver valgt som leder, vil jeg kræve, at alle der vil bruge dette board skal være iført speedos når de logger på.

    BTW velkommen Darth_Malignent
     
  15. snailwalker_DK

    snailwalker_DK Jedi Master star 4

    Registered:
    Jan 21, 2002
    **** har ingen speedos :D
     
Thread Status:
Not open for further replies.