main
side
curve
  1. In Memory of LAJ_FETT: Please share your remembrances and condolences HERE

Jouw dag...

Discussion in 'Archive: BeNeLux' started by Tatooine_Fireman, Dec 1, 2003.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    men dag stinkt so far. heb denk ik de begin symptomen van griep.
     
  2. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Veel fruit eten GabeC :)
     
  3. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Doe ik zoizo. Eet altijd één Appel, één peer, en één banaan per dag. :)
     
  4. flyingseal

    flyingseal Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Mar 20, 2002
    Volgens mij krijg ik ook griep :p en ik eet ook genoeg fruit en andere gezonde troep...
     
  5. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    Ik eet nooit gezonde troep en ik heb de griep niet.

    MAar jah ik ga gewoon eerder dood :p
     
  6. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    We win in the long run. :p
     
  7. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Vandaag had ik één van de rotste dagen uit mijn leven ...
     
  8. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Hoezo Apophis?
     
  9. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    het is de verenigde dag van kut dagen vandaag 8-}

    Geloof het of niet...maar ik heb internet...alleen moet ik een kabel wel delen met mn huisgenote, omdat die verdomde egoistische teringlijer gewoon naar India gaat zonder de router die die besteld heeft op te halen :mad:

    Wat mij betreft kan hij in India blijven want hij is zn leven niet zeker als ie terug komt!
     
  10. Apophis

    Apophis Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 26, 2002
    Ik had gisteren een afspraak met een toneelactrice om een interview te doen. Dat is voor een opdracht voor school.
    Ik moest naar Dworp waar ze dit weekend een toneelcursus geeft.
    Tussen 12.30 en 14.00 was het middagpauze dus had ze wel even tijd.

    Dus ik stap 's morgens om 10.30 op de trein in Puurs. Een kwartier later ben ik in Mechelen. Daar wacht ik een kwartier. Dan neem ik de trein naar Brussel Zuid, waar ik 25 min. later aankom.
    Dan zat ik te wachten op de trein naar Halle, waar ik uiteindelijk moest zijn. Toen het tijd was, zag ik nog altijd geen trein. Het regende dus ben ik gaan schuilen onder een afdakje, maar nog altijd geen trein. Ik werd ongerust en ging even kijken op de schermen. Bleek dat mijn trein naar een ander spoor was geleid en dat ik dat niet heb gehoord.
    Ik dacht 'Ok, nog niets verloren. Ik neem gewoon de volgende trein binnen een half uur.'
    Uiteindelijk kom ik dus om 12.30 uur aan in Halle.
    Wat bleek, de bus naar Dworp was om 12.25 uur en de volgende kwam maar het volgende uur.
    Toen heb ik een andere bus genomen en al een stuk van de weg afgelegd. Toen ben ik gaan stappen, maar dat vlotte ook niet erg dus besloot ik te liften. Wat al even erg was, want niemand wilde me meenemen.
    Uiteindelijk heb ik dan toch maar gewacht op mijn bus, met als gevolg dat ik pas om 13.55 bij mijn te interviewen actrice was.
    :(
    Daar heb ik dan een nieuwe afspraak gemaakt voor in januari en ben even blijven kijken naar de toneelcursus. Toen kwam ik mijn ex nog tegen ook.
    Daarna ben ik maar terug naar huis gegaan over het bekende parcours alleen andersom.
    Ik was pas om 18.30 uur terug in Puurs en moest nog vlug naar huis, want om 19.30 uur moest ik terug in Puurs zijn voor een toneelvoorstelling die ik ook voor school moet bekijken.
    Op de koop toe regende het verschrikkelijk en was ik zeiknat.

    **** het openbaar vervoer !!! :mad:
     
  11. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    Ouch, da's kut!
     
  12. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
  13. Darth_Omega

    Darth_Omega Force Ghost star 6

    Registered:
    May 19, 2002
    wow das is klote...
     
  14. Tabula Rasa

    Tabula Rasa Administrator Emeritus star 6 VIP - Former Mod/RSA

    Registered:
    Jul 8, 1998
    Zeg dat well....
     
  15. Twilek_Moi

    Twilek_Moi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 11, 2003
    Ik heb gisteren 7 nieuwe aanvullingen voor mn collectie binnen gekregen: AOTC Luke Skywalker, Endor Rebel Soldier, Orn Free Taa, Palpatine, Teemto Pagalies, Captain Typho, Geonosian Warrior. Ik verwacht er deze week nog twee: Luminara Unduli en Anakin secret ceremony.
     
  16. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Ja ik ga mijn collectie ook binnenkort aanvullen met Warzone, Sheer Terror, The Meteors, Deviate en Black Train Jack...als ik geld heb en in Amsterdam ben.
     
  17. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Aha, jij bent ook helemaal gek van de Fame, Pepijn? ;)
    BTW, Twilek_Moi, ik wist niet dat Luke Skywalker in AOTC zat... ;)
     
  18. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Mja liever de Independent Outlet, maar de Fame heeft inderdaad ook een leuk CD-aanbod.
     
  19. Twilek_Moi

    Twilek_Moi Jedi Youngling star 1

    Registered:
    Dec 11, 2003
    Dat wist ik ook niet hoor :p Ik bedoel natuurlijk de AOTC versie van de toy.
     
  20. Elfsheen

    Elfsheen Jedi Knight star 5

    Registered:
    Feb 9, 2003
    KUT dag vandaag. Het was veels te koud om buiten in een oliebollen kraam te werken en het er stond een te harde wind de kraam in waardoor de poedersuiker steeds mn gezicht in waaide. Plus een hele boel kut klanten...hallo het verschil tussen een oliebol en een krentbol is toch wel duidelijk of niet?
     
  21. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Nee, vertel eens... ;) (stelt zich Elfsheen voor met poedersuiker in haar gezicht...)
    Ik heb lekker uitgeslapen vanmorgen, (mocht ook wel, vergadering van 20:00 tot 23:00 gisteravond) en ik zit nu op school niks te doen. Vanavond ga ik naar de LOTR marathon in A'dam. Zin in! :)
     
  22. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Mijn dag is saai, vandaag moet ik veel fotoshoppen voor school, morgen ook...

    Wel ga ik straks even naar het Rembrandt om te reserveren, dus ik heb nog iets dat vreugde in mijn leven brengt vandaag, vanavond kom ik weer thuis in mijn huis vol asociale huisgenoten, een vieze keuken en stinkend toilet. Aan de andere kant ga ik heel snel verhuizen, als het goed is...

    Vandaag is dus een beetje +- dagje.
     
  23. Tatooine_Fireman

    Tatooine_Fireman Jedi Padawan star 4

    Registered:
    May 16, 2003
    Photoshop is cool Pepijn, das nou iets dat ik de hele dag kan doen.
    Wat moet je eigenlijk maken?
     
  24. Pepijn

    Pepijn Jedi Padawan star 4

    Registered:
    Jun 28, 2002
    Photoshop is zeker een handig programma, maar om er nou anderhalve vrije dag mee op school te zitten, gaat me wel ver...

    (Ik moet een of andere beeld compilatie maken van jeugdstijlen van nu en van jaren 60 70 80 90...hoop gedoe, ben gelukkig klaar met van nu... van die andere heb ik bijna alle plaatjes en morgen maak ik hem af en print ik hem uit... en over een kwartier is het Openstudiecentrum dicht en dan ga ik naar huis... (hiep hoi... :( )
     
Thread Status:
Not open for further replies.